fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Czym jest audyt SEO?

Każdy sportowiec, który planuje wziąć udział w maratonie, musi najpierw oszacować swoje możliwości, zbudować kondycję i wypracować optymalny plan treningowy. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania strony internetowej! Ją również należy odpowiednio przygotować na wysiłek, wyzwania i finalny sukces – z tym że w przypadku maratonu SEO celem jest TOP10 w rankingu wyszukiwarki Google.

Aktualnie Audyt SEO to absolutna podstawa, aby Twoja witryna biznesowa mogła skutecznie pozyskiwać wartościowy ruch z internetu. Dzielimy go na audyt fraz, audyt konkurencji, audyt techniczny oraz audyt treści. W ramach audytu ustalamy które elementy strony trzeba zoptymalizować, a audyt konkurencji pozwala przygotować optymalny indywidualny plan pozycjonowania.

Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

Audyt pozwala na samym starcie uniknąć błędów technicznych, a co za tym idzie – zbędnych kosztów dalszych działań z zakresu SEO. Pozwala zebrać wszystkie niezbędne dane i informacje, aby móc z możliwie największą dozą prawdopodobieństwa oszacować skuteczność dalszego pozycjonowania.

Audyt strony internetowej to rozsądna inwestycja, gwarantująca bezpieczeństwo późniejszych prac z zakresu SEO.

Pozwól, że zostaniemy Twoim indywidualnym SEO-trenerem – całkowicie na wyłączność! Konsekwentnie i gruntownie przygotujemy Twoją stronę internetową do maratonu Google TOP10 i będziemy towarzyszyć Ci na każdym jego etapie.

WAŻNE!

W sytuacji, gdy planujesz stworzyć nową stronę www, skonsultuj jej projekt ze specjalistą SEO. Audyt przeprowadzony już na etapie tworzenia witryny pozwala ustrzec się przed wieloma błędami, które mogą w przyszłości utrudnić pozycjonowanie. Wskazuje również dodatkowe możliwości usprawnienia strony internetowej, dzięki którym szybciej dobiegnie ona do mety – Google TOP10!

Nie zapominaj o audycie również w sytuacji przebudowy lub odświeżenia swojej dotychczasowej witryny. Wówczas dowiesz się, jak przeprowadzone zmiany wpłynęły na stronę, jak można ją lepiej rozbudować i jakie dobrać optymalne słowa kluczowe, a także, w jaki sposób uniknąć przy tym błędów.

Audyt sklepu internetowego

Markowe buty czy odzież sportowa premium na pewno mają niebagatelny wpływ na komfort maratończyka. Cóż jednak z tego, gdy bez odpowiedniej kondycji skręci kostkę – nawet w najdroższym obuwiu? Podobnie rzecz ma się ze sklepami internetowymi – nawet najlepszy asortyment nie obroni się, gdy sklep będzie słabo przystosowany do potrzeb konsumentów. Zatem wkraczamy do akcji!

Sklep internetowy wymaga nieco innej i bardziej złożonej strategii pozycjonowania niż standardowa witryna internetowa. Domyślasz się zatem, że audyt SEO sklepu internetowego jest automatycznie bardziej skomplikowany. Jednak warto go wykonać, żeby uniknąć późniejszych, prawdziwych komplikacji (które bez wątpienia nie przyczyniłyby się do zwiększenia przychodów Twojej firmy…).

Trzeba namierzyć i wyeliminować problemy, które obniżają wydajność Twojego sklepu internetowego – zarówno w oczach użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. W ramach audytu sklepu internetowego skupiamy się zwykle na opisach poszczególnych produktów pod kątem zduplikowanych treści (jakże nielubianych przez Google!), a także jakości poszczególnych grafik (zapikselowane zdjęcie produktu mało kogo zachęci do zakupu), liczbie słów kluczowych (powinna być optymalna dla optymalnych efektów), jak również na wyjątkowo istotnej kwestii: mobilnej wersji sklepu internetowego. Współcześni konsumenci coraz chętniej dokonują zakupów za pomocą np. smartfona. Warto dostosować funkcjonalności sklepu internetowego do małych ekranów urządzeń mobilnych, aby zapewnić użytkownikom komfort zakupów. Nie bez znaczenia jest również bezpieczeństwo sklepu internetowego! Zapewne sam nie chciałbyś paść ofiarą kradzieży danych… Zadbaj zatem o wirtualne bezpieczeństwo swoich klientów! Wówczas oni zadbają o przychody Twojej firmy ;)

W jakich sytuacjach warto przeprowadzić audyt sklepu internetowego?

Każdy moment jest dobry na przeprowadzenie audytu sklepu internetowego! A już zwłaszcza przed uruchomieniem sklepu. Po co kontynuować działania, które na starcie będą sabotowane przez niewykryte błędy… Każda świadoma, współczesna marka powinna uwzględnić audyt sklepu internetowego w swojej wirtualnej strategii marketingowej. Dzięki temu nie tylko uniknie problemów z pozycjonowaniem, ale również wzmocni autorytet firmowej witryny e-commerce. I oczywiście zanotuje wyższe przychody!

Kompleksowy audyt sklepu internetowego daje pewność, że wszystkie elementy zostały należycie zoptymalizowane pod kątem SEO. Ponadto umożliwia wgląd w strukturę sklepu, a co za tym idzie – dostosowanie jej do potrzeb pożądanej grupy konsumentów. Wolne ładowanie się podstron z produktami, brak spójności wizualnej… Dla porównania: kto chciałby kupować w zaniedbanym sklepie stacjonarnym z niewykwalifikowaną obsługą…?

O audycie sklepu internetowego warto pomyśleć również w sytuacji zaobserwowania spadków w wynikach wyszukiwania. Wówczas dokładna analiza struktury witryny e-commerce pozwoli namierzyć źródło problemu. Mamy na to swoje sposoby i niezawodnych sprzymierzeńców, m.in. specjalistyczne narzędzie Google Search Console. Bez trudu namierzymy „kontuzję”.

Jeszcze jedną okazją, kiedy warto rozważyć audyt sklepu internetowego, jest moment, w którym chcemy wprowadzić zmiany w sklepie. Dzięki temu precyzyjnie zaplanujemy tylko takie działania, które namacalnie przełożą się na sukces Twojej witryny e-commerce. Audyt sklepu internetowego to inwestycja, która się zwraca!

Jakie elementy sklepu internetowego bada audyt seo?

Sklep internetowy to bardziej złożony „organizm” i wymaga wytrenowania nieco innej grupy „mięśni”, niż jest to konieczne w przypadku klasycznej strony internetowej. Przede wszystkim trzeba zbudować mu „kondycję” w obszarach funkcjonalności. To właśnie audyt pozwala precyzyjnie namierzyć owe obszary, a w efekcie zmaksymalizować wydajność sklepu internetowego i jego szanse na podium w maratonie Google TOP10!

Techniczna struktura sklepu internetowego

Jest to obszar, który ma niebagatelny wpływ na współczynnik konwersji, a co za tym idzie – na realne przychody Twojej firmy. Trzeba skupić się na zbadaniu szybkości ładowania się sklepu internetowego, jak również na intuicyjnym układzie treści. Zaliczenie kontuzji w tych obszarach może być wyjątkowo bolesne!

Wrażenia użytkowników

Czy nawigacja sklepu internetowego jest czytelna i intuicyjna? Czy grafiki są zoptymalizowanie? Jak bardzo zawartość sklepu jest spójna? Tylko audyt może dać precyzyjne odpowiedzi. Dzięki temu będziemy mogli sprostać oczekiwaniom użytkowników i sprawić, że zakupy w twoim sklepie internetowym będą czystą przyjemnością.

Optymalizacja sklepu internetowego pod kątem seo

W tej części audytu badamy takie elementy jak linkowanie wewnętrzne, frazy kluczowe, adresy URL czy jakość zamieszczonych treści. To one w dużej mierze wpływają na widoczność Twojego sklepu internetowego w wynikach wyszukiwania. Im bardziej zoptymalizowane, tym wyższa pozycja w rankingu Google!

Bezpieczeństwo sklepu internetowego

Wspominaliśmy już o niebezpieczeństwie kradzieży danych – niestety, cyberprzestępcy nie śpią i w każdym momencie mogą zaatakować również Twój sklep internetowy. A co za tym idzie – dane Twoich klientów. Nie możemy do tego dopuścić! Trzeba zadbać o należyte zabezpieczenie Twojego sklepu internetowego, co przełoży się na zaufanie konsumentów.

Analiza konkurencji

Zapewne masz na oku kilku rywali, których chciałbyś nie tyle doścignąć, ile prześcignąć w maratonie do Google TOP10. Prześledźmy zatem ich poczynania i zastanówmy się, jak osiągnęli sukces! Przy okazji wychwycimy te elementy ich strategii pozycjonowania, które są mniej efektywne. To pozwoli nam zyskać przewagę dla Twojego sklepu internetowego i dodatkowe punkty w rankingu wyszukiwarki.

Co wchodzi w skład audytu SEO?

Audyt SEO to lista wytycznych opisująca każdy problem znaleziony na stronie internetowej i, co najważniejsze, zawierająca szczegółowe wskazówki, jak rozwiązać napotkane błędy. W naszym modelu działania audyt SEO dzielimy na:

- audyt fraz, a więc dobór najlepiej konwertujących słów kluczowych;

- audyt konkurencji, czyli zbadanie mocnych i słabych punktów Twoich rywali, a także sprawdzenie jak Twoja witryna wypada na tle branżowych konkurentów;

- audyt techniczny obejmujący m.in. analizę Twojej domeny internetowej, weryfikację szybkości ładowania się witryny, sprawdzenie poprawności struktury strony, jak również jej dostępności dla robotów wyszukiwarek internetowych;

- audyt treści polegający na analizie contentu Twojej witryny, a w razie potrzeby – uzupełnienia jej zawartości angażującymi i jakościowymi treściami.

Profesjonalny i szczegółowy audyt SEO to recepta na nienaganną kondycję Twojej strony internetowej. Nasi eksperci od pozycjonowania „wytrenowali” niejedną witrynę, więc doskonale wiedzą, jak zinterpretować dane pozyskane w trakcie badań nad stroną i jak wdrożyć niezbędne rekomendacje. Audyt SEO to właśnie ten pierwszy, najważniejszy krok, jaki należy wykonać w maratonie do Google TOP10. Dowiedz się więcej!

Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

Wyślij zapytanie

AUDYT FRAZ

To nasza rozgrzewka. W tej części przygotowań sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują (czyli generują ruch na Twojej stronie internetowej). Dzięki temu w przyszłości nie będziemy rozpraszać uwagi na frazy z mniejszym potencjałem. Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, żeby dowiedzieć się, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji). Podejrzymy także Twoją konkurencję. Zbadamy, jak bardzo macie zbliżone zbiory fraz kluczowych. Zlustrujemy również branżę, w której działasz pod kątem spójności dobranych słów kluczowych. W końcu przeanalizujemy, jakie strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy (w tym podwójne frazy: porównywarki oraz „zwykła” konkurencja).

a). lista fraz

Otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które uznamy za najlepsze do przyciągnięcia użytkowników na Twoją stronę internetową i przekształcenia ich w aktywnych klientów. Wykorzystamy w tym celu specjalistyczne narzędzia tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console. Pozyskane w ten sposób słowa kluczowe będą najlepiej pracowały na sukces Twojej witryny, generując ok. 90% ruchu.

AUDYT KONKURENCJI

W trakcie przygotowań do SEO-maratonu warto podejrzeć poczynania najbliższych rywali. Jakie działania podejmują? Co jest ich mocną stroną? Co nie działa? To świetna recepta na budowanie przewagi naszej strategii SEO. Wszelkie dane na temat Twojej branżowej konkurencji pomogą nam stworzyć dedykowaną ofertę, dzięki której najszybciej dobiegniesz do mety w wyszukiwarce Google!

a). wytypowanie konkurencji

Szczegółowo przeanalizujemy kilku najsilniejszych rywali w Twojej branży, którzy najlepiej pozycjonują się na pożądane frazy kluczowe. Wytypujemy konkurentów na podstawie dostarczonej przez Ciebie listy, ale także posiłkując się wynikami wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje Twój profil działalności (np. kurs angielskiego Poznań).

b). analiza widoczności

Na tym etapie niezawodne będzie wsparcie specjalistycznego narzędzia Senuto. To dzięki niemu wyraźnie zobaczymy, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Narzędzie to pozwoli wytypować głównie te słowa kluczowe, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie. Celujemy przede wszystkim w okolice 50 najsilniejszych lokalnych fraz, nie zapominając, że największy ruch na stronie internetowej generują pierwsze trzy wyniki wyszukiwania.

c). analiza linków zewnętrznych

Tutaj do akcji wkracza profesjonalne narzędzie Majestic SEO. Ponownie weźmiemy pod lupę Twoich branżowych rywali. Namierzymy linki, które prowadzą do ich stron firmowych. Dlaczego jest to ważne? Otóż algorytmy Google lepiej oceniają te witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. To świadczy o tym, że strona rozwija się w internecie i jest godna zaufania. W tym celu zadbamy o bezbłędny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

Po szczegółowej analizie linków prowadzących do stron Twojej konkurencji przygotujemy listę tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych. Wybierzemy je na podstawie największego potencjału pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy. W tym celu doskonale sprawdzą się artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Ponownie wesprzemy się niezawodnym narzędziem Senuto, jak również ręcznie przeanalizujemy blogosferę w Twojej branży. Uzyskane w ten sposób dane posłużą nam do stworzenia przykładowej listy tematów do wpisów na firmowego bloga, a zarazem do wzbogacenia treści na stronie. Rozwój witryny, budowanie autorytetu domeny, wartościowe informacje dla potencjalnych klientów… Google nie pozostanie obojętny. Wynagrodzi regularną aktywność, windując Twoją stronę internetową w branżowych wynikach wyszukiwania.

Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

Wyślij zapytanie

AUDYT TECHNICZNY STRONY

a). analiza domeny internetowej

Google zazwyczaj docenia długi staż w wirtualnej przestrzeni biznesowej. Im starsza domena, tym bardziej ją ceni. Podobnie sprawa ma się z ilością zaindeksowanych podstron: im jest ich więcej, tym lepiej dla pozycji Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Nawet jeśli dopiero zaczynasz swoje internetowe podboje, to nadal masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki. Blog stanowi idealne miejsce do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści, które Google ubóstwia (pamiętaj, że jest wyszukiwarką tekstową!). Ponadto merytoryczne wpisy generują wartościowy ruch na stronie, dzięki czemu szybciej pnie się ona w rankingu. Ważne, aby witryna była wyposażona w narzędzie Google Analytics (najbardziej wiarygodne w mierzeniu ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do rozwoju głębszej analityki internetowej).

b). szybkość ładowania się strony

To bardzo ważny parametr wpływający na pozycję Twojej firmowej strony www. Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji. Wówczas nie ma nawet mowy o podium. Zadbamy, aby internautów nie zniechęcało powolne wczytywanie się witryny (każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń, a bezwzględny sędzia Google automatycznie odejmuje za to punkty). Narzędzie Google PageSpeed Insights pomoże nam zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. Ponadto „odchudzimy” graficznie Twoją firmową stronę internetową – im mniejsza waga plików, tym szybsze działanie.

c). dostępność strony dla robotów wyszukiwarek internetowych

Tutaj skupimy się na poprawności pliku robots.txt oraz sprawdzimy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Twoja witryna musi być dobrze widoczna dla robotów Google, bo to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce (indeksują tylko te strony i podstrony, które są dla nich łatwo dostępne).

d). certyfikat SSL

Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń. Zapewne też nie skusiło Cię to do przeglądania jej zawartości. Nie możemy zatem dopuścić, aby Twoja witryna była równie zniechęcająca (i to na samym starcie). Odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność. To zagwarantuje większą przychylność wyszukiwarki, a także szybsze ładowanie się Twojej strony internetowej.

e). przyjazne adresy URL

W tej części audytu strony internetowej skupimy się na odpowiedniej konstrukcji adresów URL. Im będą krótsze, tym bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki (a to oznacza, że chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu). Ponadto poprawne adresy URL nie mogą zawierać takich znaków, jak „_”, ponieważ nie spełniają one funkcji rozdzielenia wyrazów i algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą (czyli z lekceważeniem). Na pewno do tego nie dopuścimy!

f). poprawność struktury strony

Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa. Musi być ona czytelna i atrakcyjna zarówno dla internautów, jak i dla robotów Google. Maksymalnie wykorzystamy jej potencjał: zadbamy o widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację. Internauci oraz Google bez wątpienia to docenią.

g). mapa strony

Na początku tego etapu zweryfikujemy, czy strona w ogóle ma wdrożoną mapę, czyli plik sitemap.xml. Następnie sprawdzimy, czy mapa witryny zawiera wszystkie podstrony, które powinny się indeksować w wyszukiwarce. Nawigacja musi być czytelna i prosta, bo tylko wówczas roboty Google będą chętniej odwiedzać Twoją wirtualną siedzibę i oczywiście – windować ją w wynikach wyszukiwania.

h). błędy 404

Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg. Kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Nie zapomnimy zatem wdrożyć poprawnej obsługi błędów 404 i upewnimy się, czy Twoja witryna nie ma odnośników prowadzących donikąd. To bardzo ważne, bo w przeciwnym razie jakość strony internetowej automatycznie się obniży, a jej pozycja w wynikach wyszukiwania niestety spadnie.

i). dostępność na urządzeniach mobilnych

Możliwe, że właśnie czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym. To trend zyskujący na popularności i nic nie wskazuje na to, żeby wyhamował. Wprost przeciwnie! Coraz więcej internautów wędruje po sieci, używając smartfonów lub tabletów. Ułatwimy im zatem poruszanie się po Twojej witrynie. Strony internetowe, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są – jak zapewne już się domyślasz – atrakcyjniejsze dla Google’a.

j). meta znaczniki (TITLE i Description)

Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje robotom Google podstawowe informacje o zawartości strony www. Na tej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Trzeba skrupulatnie i rozsądnie wykorzystać znacznik TITLE, gdyż niewiele danych można w nim umieścić. Wszak nasza w tym głowa! Sprawdzimy, czy Twoja strona ma wszędzie uzupełnione meta znaczniki. Zadbamy również o dobór najkorzystniejszych fraz kluczowych.

k). znaczniki <hX> i ich rozmieszczenie

Spójrz przez chwilę na swoją stronę internetową jak na książkę. Ma ona tytuł, nazwy rozdziałów itd. Teraz przełóżmy to na język robotów Google. Tajemniczy znacznik <h1> to tytuł witryny, a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem poprawna struktura strony powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować w dowolnej liczbie. Ważne jest, aby były należycie wykorzystane pod względem pozycjonowania. Muszą precyzyjnie informować algorytmy Google o tym, co znajduje się na Twojej firmowej stronie i na jakie frazy ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania.

l). teksty alternatywne przy obrazkach (ALT)

Google jest wyszukiwarką tekstową. Wydawałoby się więc, że pliki graficzne na stronach internetowych nie mają dla niej większego znaczenia. Otóż niekoniecznie! Obrazy umieszczone w witrynie również mogą przysłużyć się w procesie pozycjonowania. Wszystko za sprawą znacznika ALT, który opisuje to, co znajduje się na danym obrazku. Warto zatem umieścić tam konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy. Kolejnych kilka punktów w rankingu!

ł). odnośniki do stron zewnętrznych

Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak członkowie realnej społeczności. Im więcej „znajomości”, tym większe poważanie w „oczach” Google. Warto dzielić się treścią firmowej strony www za pomocą odnośników do witryn zewnętrznych. Wszak, aby roboty Google poprawnie odczytały nasze intencje, musimy owe linki opatrzyć atrybutem nofollow. Wówczas zatrzymamy algorytmy na stronie i zwiększymy moc zewnętrznych odnośników. Tym samym przekonamy Google do wywindowania Twojej firmowej witryny w wynikach wyszukiwania.

m). Polityka Prywatności

Ostatni element technicznego audytu strony internetowej. Polityka Prywatności jest podstroną niepowiązaną tematycznie z zakresem usług Twojej firmy, a więc także z ogólną treścią biznesowej witryny. Zwykle zawiera uniwersalne zapisy prawne, które mogą powielać się na wielu innych stronach (a musisz wiedzieć, że Google nie lubi duplikowania treści…). Wkroczymy zatem do akcji, jeśli Polityka Prywatności nie została prawidłowo wdrożona. Zbadamy, czy wyświetla się pasek do jej akceptacji, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące mają przypisany atrybut nofollow.

AUDYT TEKSTOWY STRONY

a). ogólna analiza treści

Być może zetknąłeś się z powiedzeniem „content is king”. Jest ono jak najbardziej słuszne i niezmiennie aktualne w świecie SEO. Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony internetowej w rankingu Google. Jest jednak pewne „ale”. Treści muszą być jakościowe i odpowiednio skonstruowane. Z jednej strony mają przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej. Z drugiej natomiast muszą być odpowiednio długie i zgrabnie nasycone frazami kluczowymi, aby spodobały się algorytmom wyszukiwarki. I tym się zajmiemy! Sprawdzimy, czy Twoja wirtualna wizytówka ma odpowiednią ilość podstron, które w razie konieczności uzupełnimy wysokojakościowymi treściami.

b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

Na tym etapie weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej witryny. Ową lupą będzie narzędzie Surfer SEO, które poda nam konkretne dane. Oprócz ilości znaków zweryfikujemy, jakie jest nasycenie zawartości strony głównymi frazami kluczowymi. W razie odstępstw od wzorcowych wyników konkurencyjnych witryn w Google TOP10 skorygujemy ewentualne braki Twojej firmowej www.

Zamów konsultację

Wiesz już, na czym polega audyt SEO strony internetowej. Chcesz zatem wiedzieć, jak wypada Twoja witryna po szczegółowej analizie? Nie zwlekaj, konkurencja już na pewno wykonała ten krok! W ramach audytu ustalimy, które elementy strony warto zoptymalizować, a w wiadomości prywatnej nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny oraz cenę, czas wdrożenia i wstępne prognozy wyników. Wówczas nie tylko dogonisz silnych konkurentów, ale również pozostawisz daleko w tyle tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach. Koniecznie zamów bezpłatną wycenę!

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl