SEO Case Study dla Sprzedawcy bram i napędów garażowych z Poznania
Start
Oczekiwania klienta - zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Poznań oraz wypromowanie produktów takich, jak: bramy i napędy garażowe
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
Zamknij
Brak dokładnego poznania potrzeb klienta – to niemal tak, jakby wziąć udział w maratonie bez znajomości trasy! Dlatego, zanim rozpoczęliśmy „bieg”, przeprowadziliśmy z naszym klientem dogłębny wywiad. Oferujemy nowatorski model współpracy, który jest oparty na maksymalnie dokładnym przygotowaniu Audytu - przed podjęciem pozycjonowania a to oznacza, że każdemu partnerowi poświęcamy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności już na wczesnym etapie współpracy, tj. w momencie przeprowadzania dokładnej analizy strony Klienta. Wniknęliśmy zatem na 100% w biznes naszego partnera, by otworzyć przed nim bramy do sukcesu!
Zamknij
Po dokładnym omówieniu potrzeb i celów naszego klienta przystąpiliśmy do dzieła. Branżę SEO zgłębiamy od ponad dekady: różnorodne doświadczenia i profesjonalne zaplecze techniczne umożliwiły nam fachową ocenę kondycji wirtualnego biznesu naszego partnera. Audytu SEO, dostarczył nam danych na wielu płaszczyznach strony. Zaczęliśmy od audytu fraz, aby ustalić optymalne i generujące największy ruch słowa kluczowe. Następnie – dzięki audytowi technicznemu – dowiedzieliśmy się, co warto poprawić np. w kodzie witryny. Badanie strony zakończyliśmy audytem tekstowym. On pomógł nam zweryfikować, w jakim stopniu należy uzupełnić zawartość witryny uprzednio wytypowanymi frazami kluczowymi. Finałem była analiza poczynań konkurencji naszego klienta. Musieliśmy wychwycić jej mocne i słabe strony, dzięki czemu wypracowaliśmy doskonalszą strategię pozycjonowania.
Zamknij
Dopiero gdy zdobyliśmy konkretne i szczegółowe dane dotyczące kondycji witryny naszego partnera wdrożyliśmy pełną optymalizację. Zawczasu wykluczyliśmy niepotrzebne czynności – po co "przetrenowywać" budżet klienta...? Usprawniliśmy przede wszystkim te elementy witryny, które spowalniałyby (a czasem wręcz uniemożliwiały) skuteczność dalszego procesu pozycjonowania. Zadbaliśmy m.in. o sprawne wczytywanie się strony, jak również o jakościowy content odpowiednio nasycony silnymi frazami kluczowymi.
Zamknij
Nasz klient zajmuje się sprzedażą bram przemysłowych, bram garażowych, ogrodzeń... My natomiast „odgrodziliśmy” go od konkurencji, pozostawiając furtkę wyłącznie do Google TOP10! Ustabilizowaliśmy kondycję jego biznesowej strony www, a dzięki audytowi SEO jasno nakreśliliśmy indywidualną strategię pozycjonowania. Nie pozostało nic innego, jak przystąpić do jej wdrożenia! Regularne czynności z zakresu content marketingu i linkbuildingu, a także pełna koncentracja na wspólnym celu, pozwoliły nam dobiec tak daleko w maratonie do Google TOP10.
Od momentu rozpoczęcia współpracy minęło 48 miesięcy. Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy El-Sar osiąga optymalne wyniki w historii swojego istnienia.
Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:
Top10:
2
24
Top50:
37
175
Dzięki wełnej koncentracji na celach klienta, udało nam się osiągnąć optymalne wyniki z zakresu pozycjonowania dla sprzedawcy bram i napędów garażowych w Poznaniu. Mając to doświadczenie i zdobytą wiedzę, z przyjemnością przeniesiemy je na Twój biznes! Skonsultuj się z nami, a pokażemy jak powtórzymy ten wynik!
Powtórzmy taki sukces w Twoim mieście! - darmowe konsultacje
Wyślij zapytanieJeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.
Wyślij zapytanie