fbpx

SEO case study dla strony fizjoterapeutów

20 miesięcy pracy SEO, z TOP30 do TOP3

Co zrobiliśmy?

Start

Co znajdziesz w tym Case Study?

Oczekiwania klienta?

Zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Gdynia oraz wypromowanie usług takich, jak: fizjoterapia, rehabilitacja, trening EMS

Co zrobiliśmy?

Analiza biznesowa

[Kliknij, aby rozwinąć]

Kompleksowy audyt seo

[Kliknij, aby rozwinąć]

Optymalizacja strony

[Kliknij, aby rozwinąć]

Dedykowana strategia SEO

[Kliknij, aby rozwinąć]

Analiza biznesowa

Rozmowa jest podstawą budowania wartościowych relacji – zarówno w życiu codziennym, jak i w biznesie. Zatem każdą współpracę rozpoczynamy od szczegółowego omówienia potrzeb i celów klienta. Działamy w nowatorskim modelu współpracy na wyłączność, a to oznacza, że każdemu partnerowi poświęcamy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności.

Kompleksowy audyt seo

Nie poprzestajemy na słowach! Po szczegółowym omówieniu potrzeb i celów naszego klienta, przystąpiliśmy do działania. Lata funkcjonowania w obszarze SEO, różnorodne branżowe doświadczenia i profesjonalne zaplecze techniczne pomogły nam zdiagnozować wirtualną kondycję biznesu naszego partnera. Audyt fraz umożliwił ustalenie optymalnych słów kluczowych niezbędnych do wygenerowania ruchu na stronie. Audyt techniczny wskazał, co warto poprawić np. w kodzie witryny, natomiast tekstowy – w jakim stopniu należy dosycić zawartość strony najskuteczniejszymi frazami kluczowymi. Na koniec zlustrowaliśmy konkurencję naszego klienta, aby wychwycić jej mocne i słabe strony, co umożliwiło nam wypracowanie efektywniejszej strategii pozycjonowania.

Optymalizacja strony

Konkretne dane i szczegółowe informacje na temat kondycji witryny naszego klienta stały się podstawą do wdrożenia spersonalizowanej optymalizacji. Podjęliśmy konkretne działania w zakresie poprawy szybkości ładowania strony, jak również przygotowania contentu zgrabnie nasyconego wybranymi frazami kluczowymi.

Dedykowana strategia SEO

Dopiero wówczas, gdy kondycja strony naszego partnera była stabilna, a strategia pozycjonowania dzięki audytowi jasno nakreślona, przystąpiliśmy do wdrażania indywidualnego, 20-miesięcznego planu działania. Regularnie podejmowaliśmy czynności z zakresu content marketingu oraz linkbuildingu. To właśnie pełna koncentracja, konsekwencja działań oraz dedykowana strategia pozycjonowania pozwoliły nam zajść tak daleko w rankingu wyszukiwarki.

Porozmawiajmy o efektach

Wzrost ruchu na stronie

Jednym z głównych celów pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie klienta. Powyższe wdrożone działania okazały się strzałem w 10. Dowodem tego jest poniższy wykres z Google Analytics. Przedstawia on wzrost ruchu w skali całej współpracy.

Google Analytics

Wzrost liczby fraz

Od momentu rozpoczęcia współpracy minęło 20 miesięcy. Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy FizjoBalance osiąga najlepsze wyniki w historii swojego istnienia.

Senuto

Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:

Top3:
6 21

Top10:
18 71

Top50:
63 501

Opinia klienta

Zamów konsultację

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl