fbpx

SEO Case Study dla producenta okien aluminiowych, parapetów i rolet zewnętrznych w Poznaniu

20 miesięcy pracy SEO, Z TOP50 do TOP10 -
2-krotny wzrost ruchu!

Co zrobiliśmy?

Start

Co znajdziesz w tym Case Study?

Słowo o Kliencie

Oczekiwania klienta - zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Poznań oraz wypromowanie produktów takich, jak: okna aluminiowe, rolety zewnętrzne, parapety

Jak to osiągnęliśmy?

Analiza biznesowa

[Kliknij, aby rozwinąć]

Kompleksowy audyt seo

[Kliknij, aby rozwinąć]

Optymalizacja strony

[Kliknij, aby rozwinąć]

Dedykowana strategia SEO

[Kliknij, aby rozwinąć]

Analiza biznesowa

Zanim rozpoczęliśmy z naszym partnerem maraton do Google TOP10, szczegółowo porozmawialiśmy o jego biznesie, indywidualnych potrzebach i celach... Szybko okazało się jak dużą i silną konkurencje posiada nasz klient. Oczywiście podjęliśmy wyzwanie! Tak jak nasz partner zajmuje się profesjonalnymi konstrukcjami aluminiowymi, tak my skonstruowaliśmy dla niego fachową i skuteczną strategię pozycjonowania. W 100% zaangażowaliśmy się we wspólny cel, dzięki czemu wywalczyliśmy satysfakcjonujące wyniki. Zresztą, niech dane pozycje "pochwalą się" za nas! Osiągnęliśmy to w nowatorskim modelu współpracy, który jest oparty na dokładnym przygotowaniu Audytu - przed podjęciem pozycjonowania a to oznacza, że każdemu partnerowi poświęcamy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności już na wczesnym etapie, tj. na etapie rzetelnej analizy.

Kompleksowy audyt seo

Znając potrzeby klienta przystąpiliśmy do wykonania kompleksowego audytu SEO.

Działamy w branży od ponad dekady, więc nie wyobrażamy sobie rozpoczęcia żadnych prac bez odpowiednich przygotowań. Niezmiennie korzystamy ze wsparcia audytu SEO – naszego niezawodnego sojusznika w drodze do podium wyników wyszukiwania. Audyt pozwolił nam zbadać wirtualną kondycję biznesu naszego partnera. Zdiagnozowaliśmy jego stronę internetową na wielu płaszczyznach. Okazało się, że witryna wymaga optymalizacji zwłaszcza w zakresie dostępności dla robotów wyszukiwarek internetowych, a adresy URL należy zamienić na bardziej przyjazne. Dopiero na podstawie danych z audytu mogliśmy przejść do konkretnych czynności z zakresu SEO, nie tracąc czasu (a także pieniędzy naszego klienta!) na zbędne działania.

Dedykowana optymalizacja strony

Uprzednio zebrane wytyczne z audytu SEO wskazały nam najkrótszą drogę do wartościowych pozycji. Zgrabnie przeszliśmy do wdrożenia optymalizacji strony internetowej naszego partnera. Dzięki unikalnej formule współpracy byliśmy maksymalnie skupieni na wspólnym celu. Strona po dedykowanej optymalizacji była bezproblemowo dostępna dla algorytmów Google'a, a jej adresy URL wyjątkowo "przyjaźnie nastawione"! Duża i silna konkurencja? To już raczej o naszym partnerze mowa!

Dedykowana strategia SEO

Wykonaliśmy audyt, ustabilizowaliśmy i zoptymalizowaliśmy stronę naszego partnera, toteż była w pełni gotowa na dalszy, wymagający SEO-maraton. Nie pozostało nic innego, jak biec dalej! Zaczęliśmy realizować indywidualną strategię pozycjonowania przygotowaną specjalnie na potrzeby wirtualnego biznesu naszego klienta. Audyt SEO poinformował nas, że warto szczególnie skupić się na regularnym blogowaniu – w tej sferze konkurencja naszego partnera była wyjątkowo aktywna. Nasi copywriterzy podjęli pióro! Przygotowali liczne – angażujące i merytoryczne – wpisy blogowe. Do tego przemyślana strategia linkowania i efekty były tylko kwestią czasu!

Rezultaty w postaci statystyk

Wzrost ruchu na stronie

Jednym z głównych celów pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie klienta. Powyższe wdrożone działania okazały się strzałem w 10. Dowodem tego jest poniższy wykres z Google Analytics. Przedstawia on 2-krotny wzrost ruchu w skali całej współpracy.

Google Analytics

Wzrost liczby i pozycji fraz

Od momentu rozpoczęcia współpracy minęło 20 miesięcy. Jak widać na wykresie z SEMSTORM poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy Majaplus osiąga optymalne wyniki w historii swojego istnienia.

Wybrane frazy w TOP10 w wyszukiwarce Google

SEMSTORM

Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:

Top10:
4 27

Top50:
90 224

Dzięki pełnej koncentracji na celach klienta, udało nam się osiągnąć optymalne wyniki z zakresu pozycjonowania dla producenta okien aluminiowych, rolet zewnętrznych i parapetów w Poznaniu. Mając to doświadczenie i zdobytą wiedzę, z przyjemnością przeniesiemy je na Twój biznes! Skonsultuj się z nami, a pokażemy jak powtórzymy ten wynik!

Opinia klienta

Zamów bezpłatną konsultację

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

    Tel: +48 736 769 550
    biuro@studiolokomotywa.pl