fbpx

SEO case study dla strony gabinetu stomatologicznego z Poznania

100 fraz w TOP10

Co zrobiliśmy?

Start

Co znajdziesz w tym Case Study?

Słowo o Kliencie

Oczekiwania klienta - zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Poznania oraz wypromowanie usług takich, jak: obsługa stomatologiczna, ortodontyczna, chirurgia, protetyka zębów

Jak to osiągnęliśmy?

Analiza biznesowa

[Kliknij, aby rozwinąć]

Kompleksowy audyt seo

[Kliknij, aby rozwinąć]

Optymalizacja strony

[Kliknij, aby rozwinąć]

Dedykowana strategia SEO

[Kliknij, aby rozwinąć]

Analiza biznesowa

Branża stomatologiczna nie należy do najłatwiejszych pod kątem pozycjonowania. Po pierwsze – jest mocno konkurencyjna Po drugie: zalicza się do biznesów określanych mianem YMYL (Your Money Your Life), które (ze względu na zdrowie pacjentów) są wyjątkowo nadzorowane przez Google. Po trzecie – w Polsce obowiązuje zakaz bezpośredniej reklamy praktyk lekarskich. Trzeba zatem umiejętnie zbudować wiarygodność kliniki stomatologicznej i jej ekspercki wizerunek. My zdecydowanie nie boimy się dentysty! Po dogłębnej rozmowie z naszym partnerem, zapoznaniu się z jego potrzebami, jak również ze specyfiką wymagającej branży stomatologicznej wkroczyliśmy do akcji. Zadziałaliśmy w nowatorskiej formule współpracy, która jest oparta na dokładnym przygotowaniu Audytu - przed podjęciem pozycjonowania a to oznacza, że Klientowi poświęciliśmy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności już na wczesnym etapie - etapie przygotowania rzetelnej analizy jego strony internetowej.

Kompleksowy audyt seo

Podobnie jak dentysta rozpoczyna pracę od przeglądu uzębienia swoich pacjentów, tak i my zaczęliśmy od kompleksowego audytu SEO witryny internetowej. Dzięki profesjonalnemu audytowi zdiagnozowaliśmy wirtualną kondycję biznesu naszego partnera pod kątem technicznym i tekstowym, jak również jego pozycję na tle branżowej konkurencji. Audyt umożliwił nam ustalenie tych elementów w strukturze witryny, które należało bezzwłocznie udoskonalić, jak również weryfikację, czy strona jest odpowiednio nasycona słowami kluczowymi generującymi największy ruch. Ponadto znaleźliśmy te miejsca w sieci, które miały największy potencjał przyciągania internautów na biznesową witrynę naszego partnera.

Dedykowana optymalizacja strony

Nie ma mowy o udanej optymalizacji witryny bez szczegółowego audytu SEO. Zatem dopiero po uzyskaniu solidnych danych na temat strony naszego partnera mogliśmy przystąpić do faktycznych działań. Staliśmy się niejako SEO-stomatologiem i – niczym z uzębienia – usunęliśmy „próchnicę” ze struktury strony, która niepotrzebnie psuła jej pozycję w rankingu wyszukiwarki. Uzupełniliśmy ubytki w warstwie tekstowej witryny naszego partnera, przygotowując jakościowy content zgrabnie nasycony branżowymi frazami kluczowymi. Optymalizacja przebiegła sprawnie i bezboleśnie!

Dedykowana strategia SEO

Na etapie, gdy kondycja strony naszego partnera była stabilna, a strategia pozycjonowania jasno nakreślona, nie pozostało nic innego, jak kontynuować maraton do Google TOP10! Razem z naszym partnerem zdecydowaliśmy o wdrożeniu indywidualnego 12-miesięcznego planu działania. Regularnie, konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem podejmowaliśmy czynności z zakresu content marketingu oraz linkbuildingu. To właśnie na tych obszarach budowaliśmy pozycję witryny naszego partnera. Mimo tego, że pozycjonowanie kliniki stomatologicznej nie należy do najłatwiejszych, udowodniliśmy, że nadal można osiągnąć w tej dziedzinie sukces. Nasz partner dba o piękne i zdrowe uśmiechy swoich pacjentów, a my – jak widać po statystykach – zadbaliśmy o szeroki uśmiech satysfakcji na jego twarzy!

Rezultaty w postaci statystyk

Wzrost ruchu na stronie

Jednym z głównych celów pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie klienta. Powyższe wdrożone działania okazały się strzałem w 10. Dowodem tego jest poniższy wykres z Google Analytics. Przedstawia on 22-krotny wzrost ruchu w skali całej współpracy.

Google Analytics

Wzrost liczby fraz

Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy Mój Stomatolog osiąga najlepsze wyniki w historii swojego istnienia.

Senuto

Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:

Top3:
0 23

Top10:
1 100

Top50:
1 727

Dzięki pełnej koncentracji na celach klienta, udało nam się osiągnąć najlepsze wyniki z zakresu pozycjonowania dla gabinetu stomatologicznego z Poznania. Mając to doświadczenie i zdobytą wiedzę, z przyjemnością przeniesiemy je na Twój biznes! Skonsultuj się z nami, a pokażemy jak powtórzymy ten wynik!

Opinia klienta

Zamów bezpłatną konsultację

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

    Tel: +48 736 769 550
    biuro@studiolokomotywa.pl