fbpx

SEO case study dla strony sprzedawcy wózków widłowych

19 miesięcy pracy SEO, z TOP40 na TOP10

Co zrobiliśmy?

Start

Co znajdziesz w tym Case Study?

Oczekiwania klienta?

Zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Warszawy oraz wypromowanie usług takich, jak: sprzdedaż, wynajem, serwis wózków widłowych, paletowych, magazynowych

Co zrobiliśmy?

Analiza biznesowa

[Kliknij, aby rozwinąć]

Kompleksowy audyt seo

[Kliknij, aby rozwinąć]

Optymalizacja strony

[Kliknij, aby rozwinąć]

Dedykowana strategia SEO

[Kliknij, aby rozwinąć]

Analiza biznesowa

Dobrze znamy bolączki współczesnej branży SEO... Wiele agencji obsługuje po kilku klientów z tej samej branży i lokalizacji, co niejednokrotnie prowadzi do sabotowania działań. Nie inaczej było w przypadku naszego partnera. Duża konkurencyjność w jego branży i lokalizacji stanowiła nie lada wyzwanie. Zaproponowaliśmy nasz model współpracy oparty o wyłączność jako odpowiedź na rosnące wymagania współczesnej branży SEO, a co za tym idzie – potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że pełne zaangażowanie i całkowite skupienie się na biznesowych celach naszych partnerów pozwala osiągnąć wysoką, długotrwałą i stabilną pozycję w rankingu wyszukiwarki.

Kompleksowy audyt seo

“Solidny” audyt SEO był początkiem naszych praktycznych działań. Zbadaliśmy kondycję witryny naszego klienta pod kątem technicznym i tekstowym, a także zweryfikowaliśmy, jak wypada ona na tle branżowej konkurencji. Namierzyliśmy słabe punkty w strukturze strony, jak również sprawdziliśmy, czy jest odpowiednio nasycona słowami kluczowymi generującymi największy ruch. Ponadto przeanalizowaliśmy te miejsca w sieci, które miały największy potencjał przyciągania internautów na stronę naszego partnera.

Optymalizacja strony

Konkretne dane, które pozyskaliśmy dzięki wnikliwemu audytowi, były niezbędne do wypracowania wniosków pod optymalizację strony www naszego klienta. Skupiliśmy się przede wszystkim na wyeliminowaniu najważniejszych mankamentów witryny i usprawnieniu tych elementów, które niepotrzebnie oddalały ją od topowych pozycji w rankingu wyszukiwarki. Wdrożyliśmy więc nową architekturę strony, a także przygotowaliśmy content zgrabnie nasycony optymalnymi frazami kluczowymi.

Dedykowana strategia SEO

Szczegółowy wywiad biznesowy, kompleksowy audyt, szczegółowa optymalizacja... Dopiero po tym jak zdobyliśmy niezbędne dane i ustabilizowaliśmy kondycję strony naszego klienta, mogliśmy przystąpić do wdrożenia 12 miesięcznego planu pozycjonowania. Content marketing oraz linkbuilding były głównymi obszarami, na których budowaliśmy pozycję witryny naszego partnera. Regularnie, konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem – co potwierdzały cykliczne raporty.

Porozmawiajmy o efektach

Wzrost ruchu na stronie

Jednym z głównych celów pozycjonowania jest zwiększenie ruchu na stronie klienta. Powyższe wdrożone działania okazały się strzałem w 10. Dowodem tego jest poniższy wykres z Google Analytics. Przedstawia on wzrost ruchu w skali całej współpracy.

Google Analytics

Wzrost liczby fraz

Od momentu rozpoczęcia współpracy minęło 19 miesięcy. Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy Niko Alex osiąga najlepsze wyniki w historii swojego istnienia.

Senuto

Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:

Top3:
4 18

Top10:
24 67

Top50:
247 387

Zamów konsultację

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl