SEO case study dla strony sprzedawcy wózków widłowych z Warszawy
Start
Oczekiwania klienta - zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Warszawy oraz wypromowanie usług takich, jak: sprzdedaż, wynajem, serwis wózków widłowych, paletowych, magazynowych
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
Zamknij
Duża konkurencyjność w branży Klienta i lokalizacji stanowiła nie lada wyzwanie. Zaproponowaliśmy nasz model współpracy jako odpowiedź na rosnące wymagania współczesnej branży SEO, a co za tym idzie – potrzeby naszych klientów. Wierzymy, że pełne zaangażowanie i całkowite skupienie się na biznesowych celach naszych partnerów pozwala osiągnąć wysoką, długotrwałą i stabilną pozycję w rankingu wyszukiwarki. Dlatego proponujemy nowatorski sposób podejścia do współpracy, który polega na rzetelnym przygotowaniu Audytu - przed podjęciem pozycjonowania a to oznacza, że każdemu partnerowi poświęcamy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności już na wczesnym etapie współpracy, tj. w momencie przeprowadzania dokładnej analizy strony Klienta.
Zamknij
“Solidny” audyt SEO był początkiem naszych praktycznych działań. Zbadaliśmy kondycję witryny naszego klienta pod kątem technicznym i tekstowym, a także zweryfikowaliśmy, jak wypada ona na tle branżowej konkurencji. Namierzyliśmy słabe punkty w strukturze strony, jak również sprawdziliśmy, czy jest odpowiednio nasycona słowami kluczowymi generującymi największy ruch. Ponadto przeanalizowaliśmy te miejsca w sieci, które miały największy potencjał przyciągania internautów na stronę naszego partnera.
Zamknij
Konkretne dane, które pozyskaliśmy dzięki wnikliwemu audytowi, były niezbędne do wypracowania wniosków pod optymalizację strony www naszego klienta. Skupiliśmy się przede wszystkim na wyeliminowaniu najważniejszych mankamentów witryny i usprawnieniu tych elementów, które niepotrzebnie oddalały ją od topowych pozycji w rankingu wyszukiwarki. Wdrożyliśmy więc nową architekturę strony, a także przygotowaliśmy content zgrabnie nasycony optymalnymi frazami kluczowymi.
Zamknij
Szczegółowy wywiad biznesowy, kompleksowy audyt, szczegółowa optymalizacja... Dopiero po tym jak zdobyliśmy niezbędne dane i ustabilizowaliśmy kondycję strony naszego klienta, mogliśmy przystąpić do wdrożenia 12 miesięcznego planu pozycjonowania. Content marketing oraz linkbuilding były głównymi obszarami, na których budowaliśmy pozycję witryny naszego partnera. Regularnie, konsekwentnie i z pełnym zaangażowaniem – co potwierdzały cykliczne raporty.
Od momentu rozpoczęcia współpracy minęło 19 miesięcy. Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy Niko Alex osiąga najlepsze wyniki w historii swojego istnienia.
Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:
Top3:
4
18
Top10:
24
67
Top50:
247
387
Dzięki pełnej koncentracji na celach klienta, udało nam się osiągnąć najlepsze wyniki z zakresu pozycjonowania dla Sprzedawcy wózków widłowych z Warszawy. Mając to doświadczenie i zdobytą wiedzę, z przyjemnością przeniesiemy je z przyjemnością na Twój biznes! Skonsultuj się z nami, a pokażemy jak powtórzymy ten wynik!
Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.