Jak pozycjonowanie na wyłączność przełożyło się na ruch strony
Celem klienta było zdobycie TOPowych pozycji w wyszukiwarce Google i zwiększenie dostępności usług związanymi z wynajmem wózków widłowych na terenie Poznania i okolic.
90% - wzrostu liczby użytkowników
80% - liczba fraz w Top10
102 tys. - liczba wyświetleń strony w Google
Szydłowski Logistyka Sp. z o.o. to importer nowych i używanych wózków widłowych. Zajmują się przede wszystkim ich wynajmem, ale także sprzedażą.
Firma postanowiła zwiększyć swój zasięg, inwestując w działania związane z promocją swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google. Działania pozycjonerskie na zasadzie wyłączności sprawiły, że strona Szydłowski Logistyka Sp. z o.o. zyskała:
Nasza współpraca z Szydłowski Logistyka trwa od kwietnia 2019 roku. Głównym zadaniem naszej agencji było zwiększenie ruchu na stronie i zainteresowania użytkowników do skorzystania z formularza kontaktowego. Stąd opracowaliśmy plan działania, który składał się z:
Nasze pierwsze działania skupiały się na stworzenie audytu, w celu ustalenia planu wdrożenia konkretnych działań pozycjonerskich, dzięki którym strona będzie wyświetlać się w pierwszych wynikach wyszukiwań Google. Wybraliśmy też 15 fraz kluczowych o największym potencjale. Na podstawie zebranych informacji i stworzonej strategii wykonaliśmy:
Widoczność strony klienta w wyszukiwarce Google stale rośnie. Dzięki stałym i regularnym działaniom pozycjonerskim na wyłączność, udało nam się zwiększyć liczbę nowych użytkowników pozyskanych przez Szydłowski Logistyka o niemal 90%:
Regularna publikacja nowych treści na stronie, jak również na zewnętrznych portalach tematycznych przyczyniła się do znacznego wzrostu widoczności na frazy kluczowe: