SEO Case Study dla Biura Rachunkowego z Warszawy
Start
Oczekiwania klienta - zwiększenie zasięgu docierania do klientów na obszarze: Warszawa oraz wypromowanie usług takich, jak: usługi księgowe, księgowość
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
[Kliknij, aby rozwinąć]
Zamknij
Przed przystąpieniem do docelowych prac przeprowadziliśmy z klientem dogłębny wywiad biznesowy aby maksymalnie zrozumieć jego potrzeby i cele rynkowe. Zawsze dążymy do tego aby nasze działania bezpośrednio wspierały cele strategiczne klienta, a nie były kolejną “oderwaną” usługą marketingową. Dzięki naszej pracy mogliśmy w 100% zaangażować się w jego potrzeby i w pełni oddać się ich realizacją. Działamy w nowatorskim modelu współpracy, który jest oparty na rzetelnym przygotowaniu Audytu - przed podjęciem pozycjonowania a to oznacza, że każdemu partnerowi poświęcamy maksimum uwagi i pełnię naszych umiejętności już na wczesnym etapie współpracy, tj. na etapie przeprowadzania dokładnej analizy strony Klienta.
Zamknij
Znając potrzeby klienta przystąpiliśmy do wykonania kompleksowego audytu SEO.
W oparciu o wieloletnią wiedzę, doświadczenie oraz zaplecze techniczne w postaci branżowych narzędzi jak Senuto czy Majestic mogliśmy zdiagnozować najważniejsze elementy jego “wyzwania SEO” czyli: poprzez audyt fraz ustaliliśmy optymalne wyrażenia pozyskujące ruch na jego stronę, audyt jego witryny w obszarze technicznym i tekstowym dostarczył nam niezbędnych informacji co musimy poprawić np. w kwestii kodu strony czy na poziomie nasycenia tekstu słowami kluczowymi, a audyt konkurencji podpowiedział jakie bieżące działania będą niezbędne aby osiągnąć wysokie pozycje i cele w wyszukiwarce.
Zamknij
Dzięki uzyskaniu tak szerokiego spektrum informacji o aktualnej kondycji strony klienta i jego konkurencji mogliśmy na tym etapie podjąć najbardziej rentowne i skuteczne dla niego decyzje czyli wiedzieliśmy jakie elementy techniczne strony wymagają dalszej optymalizacji - koncentrując się w jego przypadku najbardziej na poprawie szybkości ładowania strony i strukturze witryny, jak również mogliśmy przygotować optymalne pod kątem ilości znaków i nasycenia danymi frazami teksty na jego witrynę.
Zamknij
Dopiero w momencie gdy kondycja strony pozwalała na dalsze działania- bez "palenia budżetu" klienta rozpoczęliśmy wdrażanie naszego 20 miesięcznego planu działania, który został oparty o wnioski i dane wyciągnięte z audytu konkurencji.
Strategia dalszych regularnych działań skoncentrowała się w obszarze content marketingu oraz link building. Dzięki formule nowatorskiej współpracy klient otrzymał od nas dedykowane rozwiązanie na swoim rynku - a my mogliśmy w pełni skoncentrować się na jego wyzwaniach.
Od momentu rozpoczęcia współpracy minęły 42 miesiące. Jak widać na wykresie z SENUTO poniżej, z miesiąca na miesiąc frazy w TOP10 i TOP50 zwiększały się. Co za tym idzie zwiększał się ruch na stronie oraz zadowolenie naszego klienta :) Na dzień dzisiejszy Sygnum osiąga najlepsze wyniki w historii swojego istnienia.
Zmiana ilości fraz w poniższych przedziałach:
Top3:
1
17
Top10:
4
33
Top50:
17
90
Dzięki pełnej koncentracji na celach klienta, udało nam się osiągnąć najlepsze wyniki z zakresu pozycjonowania dla biura rachunkowego w Warszawie. Mając to doświadczenie i zdobytą wiedzę, z przyjemnością przeniesiemy je na Twój biznes i Twoją lokalizację! Skonsultuj się z nami, a pokażemy jak powtórzymy ten wynik w Twoim mieście!
Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.