Data publikacji: 4 czerwca 2018
Podczas budowania strony internetowej komfort korzystania z witryny przez potencjalnego klienta warto postawić na pierwszym miejscu. Istnieją pewne niezmienne wytyczne, które zapewniają użytkownikowi łatwość w poruszaniu się po serwisie, a jego właścicielowi osiągnięcie zamierzonego rezultatu np. sprzedaż usługi. Poniższa infografika ma na celu wskazanie tych obszarów i zrozumienie jak ‘nie przeciążyć odbiorcy’.
Jak zagwarantować użytkownikowi łatwe nawigowanie po Twoim serwisie, tak aby odnalazł interesujące go treści?
Stwórz takie menu, które będzie:
Jasno przekaż jaki jest cel istniena Twojej witryny.
Masz tylko kilka sekund na to, by zachęcić użytkownika do pozostania na stronie i zorientowania się co masz mu do zaproponowania.
Jak w jasny sposób zakomunikować czemu służy Twoja strona i co może dać internaucie?
Jak zwiększyć przyjemność i zadowolenie z poruszania się po Twojej witrynie?
Internauta nie czyta, ale skanuje.
Wchodząc na witrynę podświadomie zadajemy sobie powyższe pytanie.
Czy użytkownik musi się domyślać jakie korzyści związane są z Twoją ofertą?
Czy w jasny sposób uwypukliłeś je na stronie?
Jaką unikatową wartość dodaną oferujesz?
Czy potencjalny klient musi się domyślać co daje mu Twój produkt?
Czy użytkownik Twojej strony otrzymuje jasną informację zwrotną na temat swoich działań?
Zadbaj, by najważniejsze 'ścieżki’ nie zawierały błędów.
Czy wiesz, że wygląd i tekst przycisków CTA ma olbrzymi wpływ na podejmowanie decyzji zakupowych i może wpłynąć na zwiększenie konwersji?
O ile się da – skracaj.
Nie pozwól, aby Twoja firma była niewidoczna w internecie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby odkryć, jak SEO może zmienić los Twojego biznesu. Z naszą pomocą zdobędziesz przewagę, której potrzebujesz.
Możliwość komentowania została wyłączona.