7 powodów do zmiany strony internetowej
7 powodów do zmiany strony internetowej 1. Technologia Flash – prosta animacja, która niczego nie wnosi i z reguły nie...
4 minuty czytania
Ok, masz już swoją wymarzoną stronę internetową. Teraz czas na reklamę w internecie. Chcesz zacząć pozycjonować stronę? Dowiedz się, jak dodać stronę internetową do Google!
Chodzi przede wszystkim o to, by roboty Google dotarły do Twojej wizytówki, przeanalizowały jej treści i dodały do swoich zasobów. Gdy strona jest świeża, samoistne dotarcie do witryny może zająć wyszukiwarce nawet kilka miesięcy. A przecież chcesz pozycjonować i rzecz jasna zarabiać już, teraz!
Wystarczy, że wpiszesz w wyszukiwarce ,,site:” a następnie adres swojej strony.
Jeżeli strona nie została znaleziona, oznacza to, że roboty do niej nie dotarły.
Poniżej przedstawiam 3 sposoby na przyspieszenie procesu indeksacji.
Jeżeli wszystko poszło sprawnie, na liście podstron – w polu Stan – powinna znajdować się zielona ikonka ze statusem Zakończono.
Ten sposób pozwala szybko zaindeksować stronę w Google. Trwa to przeważnie do 2 dni.
W tym przypadku możesz zaindeksować link do strony w nieco łatwiejszy sposób. Google dodaje nowe witryny do indeksu i aktualizuje istniejące.
Wejdź na stronę https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url, wklej link i kliknij Prześlij żądanie.
Niestety nie możesz wybrać opcji indeksowania powiązanych adresów URL. Czas indeksacji strony w Google również nie jest sprecyzowany. Jest z pewnością dłuższy niż w pierwszym przypadku.
Czyli inaczej zdobywanie linków na innych domenach, które prowadza do Twojej, dzięki czemu dają jej cząstkę swojej ,,mocy”. Jak zdobyć takie linki? Możesz dodać swoją witrynę do katalogów stron, pisać na forach tematycznych, pod artykułami blogowymi, czy też w portalach ogłoszeniowych. Dzięki temu budujesz renomę swojej strony, a roboty chętniej przychodzą na Twoją stronę i nagradzają ja lepszymi pozycjami na frazy kluczowe zamieszczone w tekstach. Ile trzeba poczekać? Najczęściej kilka dni, jeśli link pochodzi z często odwiedzanego przez użytkowników miejsca w sieci.