fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twoje SEO!

Pozycjonowanie stron Bydgoszcz


Opera, Wyspa Młyńska, Łuczniczka… Jesteśmy w Bydgoszczy! W stolicy województwa kujawsko-pomorskiego, będącej potężnym ośrodkiem biznesowym. Bydgoszcz to idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości. Chcesz podbić tutejszy rynek? Postaw na profesjonalne pozycjonowanie! Wówczas dotrzesz nie tylko do klientów z Bydgoszczy, ale i z całego świata! Oferujemy pozycjonowanie, dzięki któremu zyskasz pełnię naszych możliwości bez rozpraszania uwagi na pozostałych rywali. Jeśli prowadzisz np. klinikę stomatologiczną w Bydgoszczy, wspólnie zapracujemy na Twój sukces – biegniemy do tej samej mety, czyli Google TOP10. Twoja satysfakcja jest naszą satysfakcją!

Czytaj więcej


    W Bydgoszczy zaufali nam:

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    We współczesnym SEO nie ma drogi na skróty: sukces wymaga konsekwentnych i długotrwałych przygotowań. Trzeba nastawiać się na maraton, zatem tak jak sportowiec musi trenować, tak Twoja strona powinna zostać poddana szczegółowemu audytowi SEO. To niezwykle istotny etap, w olbrzymiej mierze decydujący o skuteczności pozycjonowania – bez niego nie ma co liczyć na Google TOP10. Audyt SEO jest niezbędny, aby przygotować optymalny plan pozycjonowania Twojej biznesowej strony www.

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt SEO jest bardzo ważny: po pierwsze umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które przybliżą Twoją stronę internetową do podium wyników wyszukiwania Google (tym samym nie nadwerężymy Twojego budżetu niepotrzebnymi działaniami!). Po drugie audyt pozwala na starcie wyeliminować błędy techniczne, które osłabiłyby, a wręcz uniemożliwiły dalszy proces pozycjonowania strony internetowej. Audyt SEO gwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność – nawet jeśli masz wrażenie, że jest tylko zbiorem „suchych” i niezrozumiałych wytycznych, którymi nie warto zaprzątać sobie głowy.

     

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO celnie namierza błędy w witrynie i co więcej – nie pozostawia nas z nimi samopas! Sugeruje optymalne rozwiązania napotkanych problemów. Ponadto dzięki niemu możemy zbadać Twoją stronę internetową na różnorodnych płaszczyznach. Analizujemy słowa kluczowe, przypatrujemy się Twojej branżowej konkurencji, a także sprawdzamy warstwę techniczną i oceniamy jakość zamieszczonego contentu. Pamiętaj, że audyt SEO to pierwszy, a zarazem najistotniejszy krok w maratonie do podium wyszukiwarki Google. Bez niego łatwo o kontuzję!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

     

    AUDYT FRAZ

    Zaczynamy SEO-rozgrzewkę! Na starcie procesu pozycjonowania zbadamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch w Twojej firmowej witrynie www. Dzięki temu wykluczymy frazy z mniejszym potencjałem. Teraz pora na tzw. quick wins, które pomogą stwierdzić, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. hotel Bydgoszcz lub nocleg Bydgoszcz). Zbadamy także Twoją konkurencję (nie tylko z Bydgoszczy) pod kątem zbieżności słów kluczowych, a także poznamy branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Na końcu tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania sprawdzimy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wytypowane przez nas słowa kluczowe (np. kosmetolog Bydgoszcz).

    a). lista fraz

    Stworzymy dla Ciebie listę słów kluczowych, które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniejsze w przyciąganiu internautów na Twoją stronę i przekształcaniu ich w aktywnych klientów. Te frazy będą podstawą sukcesu Twojej witryny, generując ok. 90% ruchu (np. najlepsze koncerty Bydgoszcz lub wynajem sprzętu wodnego Bydgoszcz).

     

    AUDYT KONKURENCJI

    Kolejny krok do udanego pozycjonowania, czyli wnikliwa obserwacja Twoich rywali. Dowiemy się, jakie działania podejmują, co okazuje się u nich skuteczne, a co szwankuje. To doskonała recepta na budowanie przewagi naszej strategii pozycjonowania. Wszelkie dane na temat Twojej branżowej konkurencji (tej z Bydgoszczy i nie tylko) pomogą nam stworzyć ofertę, dzięki której wyprzedzisz biznesowych rywali w wyścigu o Google TOP10!

    a). wytypowanie konkurencji

    Skoncentrujemy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży. Takich, którzy najlepiej pozycjonują się na chodliwe frazy kluczowe (np. przeprowadzki Bydgoszcz). Skorzystamy z dostarczonej przez Ciebie listy konkurentów, ale równie pomoce będą wyniki wyszukiwania na frazę kluczową, która najcelniej oddaje Twój profil działalności (np. fotograf Bydgoszcz).

     

    b). analiza widoczności

    Kolej na niezawodne wsparcie profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Senuto. Dzięki niemu szczegółowo przeanalizujemy, ile i jakie słowa kluczowe znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Senuto umożliwia wytypowanie tych fraz, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce, czyli minimum 10 razy miesięcznie (np. ubezpieczenia Bydgoszcz). Celujemy w okolice 50 najsilniejszych lokalnych fraz (z Bydgoszczy), jednocześnie pamiętając o trzech wynikach wyszukiwania, które najlepiej konwertują (np. agencja nieruchomości Bydgoszcz).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Teraz pora na wsparcie eksperckiego narzędzia do pozycjonowania – Majestic SEO. Ponownie przyjrzymy się Twojej branżowej konkurencji (np. kancelariom adwokackim z Bydgoszczy) pod kątem linków prowadzących do ich firmowych witryn www. To bardzo istotne w procesie pozycjonowania, gdyż algorytmy Google lubią te strony, które mają rozwiniętą sieć wirtualnych dróg. Dla botów jest to sygnał, że witryna się rozwija i jest godna zaufania. Zbudujemy zatem solidny profil linkowania Twojej biznesowej www, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

     

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Szczegółowa analiza odnośników prowadzących do stron Twojej konkurencji pozwoli na wytypowanie tych miejsc w sieci (tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych), które mają największy potencjał pozyskania linków kierujących internautów bezpośrednio do Twojej witryny www. W tej sytuacji niezawodne będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Ponownie skorzystamy z narzędzia do pozycjonowania Senuto, jak również ręcznie zbadamy blogosferę w Twojej branży. Dzięki temu stworzymy przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie się zatrzymać na weekend w Bydgoszczy?” lub „Chwila relaksu – ekskluzywne SPA w centrum Bydgoszczy”). Google lubi wartościowe treści i wynagradza regularną aktywność wyższą pozycją witryny w wynikach wyszukiwania.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

     

    Im starsza domena, tym większa przychylność Google’a. Nie przejmuj się jednak! Nawet jeśli dopiero zaczynasz internetowe podboje, nadal możesz wkupić się w łaski wyszukiwarki. To wszystko za sprawą bloga, dzięki któremu można tworzyć nowe podstrony i wartościowy content (a Google go uwielbia – w końcu jest wyszukiwarką tekstową!). Merytoryczne wpisy generują też wartościowy ruch w witrynie, a to sprzyja uzyskaniu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Od strony technicznej konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics (niezastąpione do monitorowania ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do poszerzania analityki internetowej).

    Mało kto ma cierpliwość do witryn, które wolno się ładują. Nie dopuścimy do tego w przypadku Twojej biznesowej www: nie pozwolimy internautom czekać! Każde opuszczenie witryny skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń, a wówczas nie ma nawet mowy o podium. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights, umożliwi nam sprawdzenie szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, ale przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. Ponadto „odchudzimy” Twoją firmową stronę – im mniejsza waga multimediów, tym szybsze wczytywanie się witryny, co zdecydowanie sprzyja skutecznemu pozycjonowaniu.

    Twoja firmowa strona www musi być dobrze widoczna dla robotów wyszukiwarki, gdyż to one decydują o jej wysokiej pozycji w rankingu. Indeksują tylko te strony i podstrony, do których mają łatwy dostęp. Skupimy się zatem na poprawnej konstrukcji pliku robots.txt oraz upewnimy się, że strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. To przetrze szlaki dalszym czynnościom z zakresu pozycjonowania.

    Komunikat o braku zabezpieczeń niekoniecznie zachęci internautów do odwiedzenia strony… Nie możemy do tego dopuścić, zwłaszcza na samym starcie! Zadbamy o poprawne wdrożenie certyfikatu SSL i sprawdzimy jego aktualność. Dzięki temu zyskamy nie tylko przychylność wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny.

    W tej części audytu zadbamy o poprawną konstrukcję adresów URL. To bardzo istotne dla skutecznego pozycjonowania! Krótsze adresy są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki. Wówczas chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu (internautom z Bydgoszczy i nie tylko!). Nie zapomnimy, że algorytmy nie przepadają za adresami zawierającymi takie znaki, jak „_”. Są one przez nie traktowane na równi z literą lub cyfrą – po prostu je ignorują. Wszak zadanie „udobruchania” algorytmów pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania!

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wirtualna wizytówka, więc należy ją efektownie zaprojektować. Powinna być zarazem czytelna i atrakcyjna dla użytkowników, jak i dla botów Google. Maksymalnie wykorzystamy potencjał Twojej biznesowej witryny www! Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby kluczowe podstrony były dobrze widoczne, a nawigacja – wygodna i intuicyjna.

    Plik sitemap.xml stanowi wirtualną mapę Twojej biznesowej strony www. Musi zostać (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawierać wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w Google. Nawigacja musi być czytelna i prosta, aby roboty wyszukiwarki chętniej odwiedzały Twoją witrynę i pokazywały ją wyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania użytkowników (np. broker Bydgoszcz). Bez tego kroku nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu!

    Błędy 404 to niejako ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg. Prowadzą do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Automatycznie obniżają nie tylko jakość witryny, ale również jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o wdrożenie poprawnej obsługi błędów 404 i upewnią się, czy Twoja strona nie ma przedawnionych linków.

    Coraz więcej internautów korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci. Niech trafią też do Ciebie, do Bydgoszczy! Ułatwimy im poruszanie się po Twojej firmowej witrynie, gdyż strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach, są bardziej cenione przez roboty wyszukiwarki Google. Trzeba o tym pamiętać, bo w przeciwnym razie efekty pozycjonowania mogą nie być tak spektakularne, jak byśmy tego oczekiwali.

    Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który informuje boty Google’a o zawartości strony internetowej. Korzystając z tej wskazówki, algorytmy decydują, pod jakimi słowami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Znacznik TITLE ma jednak ograniczone możliwości, toteż należy go starannie i rozsądnie wykorzystać. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania!

    Gdyby przyrównać stronę internetową do książki, a jej budowę przełożyć na język robotów wyszukiwarki, to znacznik <h1> byłby tytułem, a znacznik <h2> nazwami rozdziałów. Zatem w strukturze strony, podobnie jak w książce, powinien być tylko jeden znacznik <h1>, natomiast liczebność znaczników <h2> może być nieograniczona. Ważne, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania: należy precyzyjnie poinformować algorytmy o zawartości strony oraz określić, na jakie słowa kluczowe ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. kawiarnia Bydgoszcz lub mechanik samochodowy Bydgoszcz).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, co nie oznacza, że pozostaje ślepy na multimedia umieszczone w witrynie. One również przydają się w procesie pozycjonowania za sprawą znacznika ALT. Zawiera on informację o tym, co znajduje się na danej grafice, warto zatem umieścić tam konkretne dane o profilu działalności Twojej firmy (np. cukiernia Bydgoszcz).

    Strony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Bydgoszcz z innymi miejscowościami. Domyślasz się zatem, że im więcej powiązań ma Twoja witryna, tym większe szanse zyskuje w maratonie do Google TOP10. Na tym etapie pozycjonowania pomocne będą odnośniki do witryn zewnętrznych, dzięki którym podzielisz się wartościowym contentem z pokaźną liczbą odbiorców. Nasi specjaliści od pozycjonowania muszą jednak opatrzyć owe linki atrybutem nofollow, który zatrzyma algorytmy na stronie i zwiększy moc zewnętrznych odnośników.

    To ostatni etap technicznego audytu witryny internetowej. Polityka Prywatności jest podstroną niepowiązaną tematycznie z profilem działalności Twojej firmy. Zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powtarzać się na setkach innych stron, a Google nie lubi duplikowania treści. Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy Polityka Prywatności została prawidłowo wdrożona i zadbają, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji. Upewnią się również, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzące do niej odnośniki mają przypisany atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

     

    a). ogólna analiza treści

    Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pomyślne pozycjonowanie, pod warunkiem, że są odpowiednio skonstruowane i wartościowe. Z jednej strony content ma przyciągać uwagę internautów i zamieniać ich w potencjalnych klientów (z Bydgoszczy i nie tylko), a z drugiej powinien być zgrabnie nasycony słowami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na spotkanie ze znajomymi – odwiedź naszą kawiarnię w Bydgoszczy), aby zyskać przychylność robotów Google. Zaufaj naszym ekspertom od pozycjonowania! Dopilnujemy, aby Twoja wirtualna wizytówka miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je atrakcyjnymi treściami (np. wpis blogowy o najpyszniejszej kawie w Bydgoszczy).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Finiszując audyt treści na Twojej stronie www, sprawdzimy liczbę znaków na poszczególnych podstronach, korzystając z profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Surfer SEO. Dzięki niemu uzyskamy konkretne dane: oprócz ilości znaków zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. medycyna estetyczna Bydgoszcz). Nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twojej konkurencji w Google TOP10.

     

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Dzisiejsze pozycjonowanie wymaga przemyślanej i długofalowej strategii. Aczkolwiek dopilnujemy, aby Twoja strona była odpowiednio przygotowana do wymagającego SEO-maratonu i bez zadyszki dobiegła do podium. Chcesz wiedzieć, jak wygląda plan „treningowy”? A więc tak: po pierwsze porozmawiamy o Twoich potrzebach biznesowych. Następnie wykonamy dokładny audyt SEO, później przejdziemy do optymalizacji strony internetowej, a finalnie wdrożymy regularne czynności z zakresu SEO. Owszem, nie zmusimy Cię do „treningów” na 100% – oczywiście możesz zdecydować się np. tylko na audyt. Uprzedzamy jednak, że to nadal za mało, aby stawać w szranki z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami…

    Zdaj się na nas, chętnie zostaniemy Twoim SEO-trenerem! Oferujemy współpracę w nowatorskiej formule  – opracowaliśmy ją na podstawie wieloletniej działalności w branży SEO. Dzięki takiemu modelowi współpracy możemy uzyskać zdecydowanie lepsze wyniki, gdyż plan pozycjonowania wdrożymy skutecznie właśnie dla Twojej strony internetowej. Możesz liczyć na 100% naszej uwagi i możliwości. Twoi rywale automatycznie pozostaną i naszymi rywalami. Wspólnie pozostawimy ich daleko w tyle! To jak, gotowy na pierwszy trening?

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Zatem po kolei! Po audycie przechodzimy do optymalizacji. Audyt SEO nie dość, że umożliwia kompleksowy wgląd w kondycję witryny, to również daje instrukcję do udanej optymalizacji Twojej strony internetowej. Wszechstronny sojusznik! Uzbrojeni w precyzyjne dane wdrożymy profesjonalną optymalizację, nie pomijając żadnego z obszarów witryny. Najczęściej wykonujemy działania typu: zwiększenie prędkości wczytywania się strony, zmiana linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięcie wcześniej wykrytych błędów (np. błąd 404).

    Po raz kolejny pochwały należą się audytowi SEO. Bez niego nie bylibyśmy stanie określić optymalnych parametrów treści, które najlepiej zapracują na sukces witryny. Aby teksty umieszczone na stronie wspierały cały proces pozycjonowania, powinny być należycie skonstruowane pod kątem SEO i zawierać należytą ilość słów kluczowych wraz z odpowiednim ich nasyceniem. Co więcej – dzięki danym z audytu możemy określić budżet potrzebny do stworzenia wysokiej jakości contentu – przeznaczonego wyłącznie dla Twojej strony internetowej! Dopiero po uzyskaniu szczegółowych wytycznych nasi profesjonalni copywriterzy napiszą teksty, które rozpędzą Twoją stronę internetową w maratonie do Google TOP10.

    Współczesna promocja biznesu na dobre wkracza do sieci. Po co drukować plakaty czy roznosić ulotki, gdy wystarczą pozornie niepozorne linki! Są wszechstronne: można je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych lub stronach liderów w danej dziedzinie biznesu. I to bez ruszania się z domu! Co więcej: dzięki odnośnikom możesz pokazać swoją firmę internautom z całego świata. Uczynne linki zaprowadzą ich prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. A Ty po prostu poczekaj na nowych klientów!

    Oto linkbuilding – tak nazywa się ta jakże skuteczna forma reklamy. Obejmuje on czynności typu off-site, a więc wszelkie działania odbywające się poza obszarem Twojej witryny. Dzięki profesjonalnemu linkbuildingowi mamy szansę zdobyć przychylność algorytmów Google’a – przede wszystkim w wyjątkowo istotnych obszarach zwanych EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Musimy postarać się, aby Twoja witryna miała rozbudowaną sieć linków i była przyjazna zarówno dla internautów, jak i botów wyszukiwarki. W tym celu bezzwłocznie zamieścimy informację o Twojej firmie na renomowanych portalach lub napomkniemy o niej w przeróżnych mediach społecznościowych.

    W procesie linkbuildingu niezwykle ważne jest, aby odnośniki pozyskiwać na wiele sposobów. Dywersyfikacja profilu linków przychodzących pozwala uniknąć dyskwalifikacji w maratonie do Google TOP10! A jakie są rodzaje odnośników i możliwości ich pozyskiwania? Po pierwsze są to linki zdobywane w naturalny sposób (dzięki użytkownikom dobrowolnie zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie). Po drugie linki pozyskiwane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy albo wymianę artykułów) oraz linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm bądź na portalach ogłoszeniowych).

    Przypominamy, że wartościowy profil linków przychodzących to jeden z podstawowych filarów sukcesu Twojej witryny internetowej. Im więcej odnośników dla niej pozyskamy, tym prędzej algorytmy Google’a wywindują ją w rankingu wyszukiwarki. Oczywiście gramy fair play – stawiamy wyłącznie na bezpieczne pozycjonowanie. Skrupulatnie przestrzegamy zasad White Hat SEO, zatem bądź spokojny: wszystkie linki pozyskujemy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie chcemy odpaść w maratonie tuż przed metą!

    „No wiecie… Wciskanie jakiegoś produktu albo nachalna promocja? Serio…?”. Jeśli tak pomyślałeś, to chętnie wyprowadzimy Cię z błędu! Artykuł sponsorowany wcale nie musi natarczywie promować marki – trzeba wiedzieć, jak wykorzystać jego niezaprzeczalną moc w elegancki sposób. Po pierwsze powinien być wartościowym i merytorycznym tekstem, dzięki czemu umocni pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki Google. Po drugie: nie można zapomnieć o wartości praktycznej dla użytkownika, przez co chętniej zapozna się on z treścią artykułu sponsorowanego. A jeśli znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, zapewne kliknie odnośnik prowadzący bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy. Potencjalny klient na horyzoncie!

    Artykuły sponsorowane – oczywiście z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej strony www, najczęściej publikujemy na silnych, renomowanych i zaufanych portalach zewnętrznych. Pewnie już pamiętasz, ale po raz wtóry nadmienimy – odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Rozumiesz zatem, że warto zadbać o przygotowanie artykułów sponsorowanych w ramach dodatkowego wsparcia profilu linkowego strony. Co więcej, teksty sponsorowane pomagają zbudować rozpoznawalność firmy i wizerunek eksperta. Obiecujemy, daj się przekonać!

    Pora na czynności w obszarze samej witryny tzw. działania on-site. Przywitaj naszego kolejnego sojusznika – bloga. Jest on integralną częścią Twojej strony internetowej i umożliwia tworzenie wpisów blogowych, idealnych do przemycania branżowych fraz kluczowych, linkowania wewnętrznego, jak również budowania wizerunku specjalisty. Wpisy najczęściej tworzymy w formie poradników, recenzji, newsów lub opisów produktów. Google lubi regularność, zatem warto pamiętać o konsekwentnym publikowaniu angażujących treści, co wzmocni pozycję strony w rankingu Google’a.

    Bez efektów trudno o zapał do dalszego działania… Warto wiedzieć, co już udało się osiągnąć, a co ewentualnie wymaga doszlifowania. Jako Twój SEO-trener na wyłączność będziemy nieustannie trzymać rękę na pulsie i regularnie sporządzać dla Ciebie szczegółowe raporty. Dzięki nim zweryfikujesz jakość naszych dotychczasowych poczynań. Sprawdzisz dane liczbowe z dokładnym omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami… A w przypadku jakichkolwiek niejasności w każdej chwili będziesz mógł skontaktować się ze swoim indywidualnym opiekunem SEO.

    Według nas regularne raportowanie jest w równej mierze istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Bieżący monitoring działania Twojej strony www umożliwi naszym specjalistom SEO podjęcie ekspresowych działań. Będą czujni na ewentualne problemy związane z Twoją witryną, tj. szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe czy wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania. Dołożą wszelkich starań, aby Twoja strona internetowa nie nabawiła się kontuzji w maratonie do podium wyników wyszukiwania Google.


    Szybkie efekty, błyskawiczne korzyści… Chcielibyśmy Ci je obiecać, ale znamy realia współczesnej branży SEO. Działamy w niej od ponad dekady, zatem uwierz nam, że nie ma już drogi na skróty. Nie warto jednak rezygnować z niezaprzeczalnej skuteczności pozycjonowania, nawet jeśli wymaga ono czasu! Skontaktuj się z nami: przygotujemy dedykowaną strategię SEO dla Twojej witryny i rozpoczniemy współpracę. Będzie ona, co prawda, długofalowa, aczkolwiek obiecujemy, że nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz konkurentów na szarym końcu. Rozpocznijmy zatem wspólny satysfakcjonujący maraton do Google TOP10!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl