Jasna Góra, Szlak Orlich Gniazd, Muzeum Produkcji Zapałek… Jesteśmy w Częstochowie! To miasto nie tylko atrakcyjne dla pielgrzymów, ale również dla przeróżnych przedsiębiorców. Prowadzisz firmę w Częstochowie? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak nie musisz ograniczać się wyłącznie do terytorium Częstochowy, gdyż profesjonalne pozycjonowanie pozwoli Ci dotrzeć do odbiorców z całego świata. Oferujemy nowatorską formułę – w naszym modelu współpracy zyskasz pełnię naszych możliwości. Jeśli prowadzisz np. salon fryzjerski w Częstochowie, osiągnijmy wspólny cel – Google TOP10!
W Częstochowie zaufali nam:
Podobnie jak klasyczny maraton, również maraton SEO wymaga konsekwentnych i długotrwałych przygotowań. Tak jak maratończyk musi regularnie trenować, tak Twoja strona internetowa powinna zostać poddana solidnemu i szczegółowemu audytowi SEO. To niezwykle istotny etap, w olbrzymiej mierze decydujący o efektywności pozycjonowania. Dzięki audytowi możemy przygotować optymalny plan pozycjonowania Twojej strony internetowej, aby bez „zakwasów” trafiła do Google TOP10!
Audyt SEO gwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność całego procesu pozycjonowania – nawet jeśli wydaje się tylko listą „suchych” i niezrozumiałych wytycznych, którymi nie warto zawracać sobie głowy. Pamiętaj: audyt SEO to inwestycja! Umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które umożliwią Twojej stronie www szybsze dotarcie do podium wyników wyszukiwania Google. Ponadto audyt pozwala wyeliminować błędy techniczne, które mogłyby utrudniać dalszy proces pozycjonowania. Dzięki niemu nie nadwerężymy także Twojego budżetu!
Audyt SEO, niczym niezawodny detektor, celnie namierza błędy w witrynie. Proponuje także optymalne rozwiązania napotkanych problemów! Pamiętaj, że audyt SEO to pierwszy, najważniejszy krok w maratonie do Google TOP10, którego pod żadnym pozorem nie należy pomijać. Musimy dokładnie zbadać kondycję Twojej strony internetowej na wielu jej płaszczyznach tj. warstwa tekstowa i techniczna, nasycenie frazami kluczowymi, jak również pozycja na tle branżowej konkurencji.
Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje
Rozpoczynając proces pozycjonowania, nie omieszkamy sprawdzić, jakie słowa kluczowe najlepiej generują ruch w Twojej firmowej witrynie www. Później skupimy się na tzw. quick wins, które pokażą, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. mechanik samochodowy Częstochowa lub wymiana opon Częstochowa). Zlustrujemy także Twoją konkurencję (nie tylko z Częstochowy) pod kątem zbieżności słów kluczowych. Ponadto wnikniemy w branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Kończąc tę część przygotowań z zakresu pozycjonowania, sprawdzimy, jakie strony wyświetlają się w wyszukiwarce na wytypowane przez nas słowa kluczowe (np. opiekunka do dziecka Częstochowa lub wózki dziecięce Częstochowa).
a). lista fraz
Specjalnie dla Ciebie przygotujemy listę słów kluczowych, które – nie tylko według nas, ale również profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console – będą podstawą sukcesu Twojej witryny. To one wygenerują ok. 90% ruchu i najskuteczniej przyciągną potencjalnych klientów (np. klinika medycyny estetycznej Częstochowa lub depilacja laserowa Częstochowa).
a). wytypowanie konkurencji
Skoncentrujemy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży: takich, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. barber Częstochowa lub psi fryzjer Częstochowa). Dostarczona przez Ciebie lista konkurentów, jak również wyniki wyszukiwania na frazę kluczową, która najcelniej oddaje profil Twojej działalności (np. torty weselne Częstochowa lub cukiernia Częstochowa), zdecydowanie pomogą nam w dalszych czynnościach z zakresu pozycjonowania.
b). analiza widoczności
Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Senuto – precyzyjnie wskaże nam, ile i jakie słowa kluczowe plasują się w TOP10 oraz w TOP50. Są to takie frazy, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie, np. dieta pudełkowa Częstochowa lub klub studencki Częstochowa. To ułatwi wytyczenie szlaków pod dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.
c). analiza linków zewnętrznych
Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO – umożliwi nam podejrzenie Twojej branżowej konkurencji (np. prawników z Częstochowy) pod kątem linków prowadzących do ich biznesowych stron www. To bardzo przydatne w procesie pozycjonowania, gdyż algorytmy Google lubią te strony, które mają rozbudowaną sieć wirtualnych dróg. Dla botów jest to sygnał, że witryna się rozwija i jest godna zaufania. W tym celu skorzystamy z niezawodnych artykułów sponsorowanych.
d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków
Szczegółowa analiza odnośników prowadzących do stron Twojej konkurencji pozwoli naszym ekspertom od pozycjonowania na wytypowanie miejsc w sieci z największym potencjałem konwersji (np. tematyczne blogi, fora, katalogi i serwisy branżowe). Ponownie skorzystamy z narzędzia do pozycjonowania Senuto, aby zaproponować Ci listę przykładowych tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie zjeść włoską pizzę w Częstochowie?” lub „Piękne paznokcie – odwiedź nasz salon manicure hybrydowego w Częstochowie”).
Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją
Dopiero zaczynasz internetową karierę? Bądź cierpliwy! Mimo że Google woli domeny z dłuższym stażem w sieci, to nadal masz szansę wkupić się w jego łaski. To wszystko za sprawą firmowego bloga, który pozwala na tworzenie nowych podstron i wartościowego contentu. Konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics, które służy do monitorowania ruchu na stronie oraz Search Console niezbędne do poszerzania analityki internetowej.
Nie pozwolimy, aby Twoja firmowa witryna wolno się wczytywała, gdyż każde opuszczenie strony skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń. A to oznacza tylko jedno – niższą pozycję w rankingu wyszukiwarki. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights – umożliwi naszym ekspertom sprawdzenie szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na niezmiennie popularnych urządzeniach mobilnych.
To roboty wyszukiwarki decydują o wysokiej pozycji Twojej strony w rankingu, zatem nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, by miały do niej łatwy dostęp. Niezwłocznie sprawdzą, czy konstrukcja pliku robots.txt jest poprawna, a strona – wraz z podstronami – nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console). To bez wątpienia przetrze szlaki dalszym pracom z zakresu pozycjonowania.
Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają o poprawne wdrożenie certyfikatu SSL oraz sprawdzą jego aktualność, gdyż komunikat o braku zabezpieczeń mało kogo zachęci do odwiedzenia witryny… Dzięki temu usprawnieniu zdobędziemy nie tylko przychylność wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny.
W tej części audytu zadbamy o poprawną konstrukcję adresów URL: te krótsze są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki, zatem chętniej odwiedzą one Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu – internautom z Częstochowy i nie tylko. Nasi profesjonaliści od pozycjonowania będą również pamiętać, że algorytmy nie przepadają za adresami zawierającymi takie znaki, jak „_”. Dla botów są one równoznaczne z literą lub cyfrą, zatem zwyczajnie je ignorują.
Strona główna Twojej firmowej witryny www musi wywoływać efekt WOW – w końcu to Twoja wirtualna wizytówka! Nasi eksperci od pozycjonowania maksymalnie wykorzystają jej potencjał i zadbają o należytą widoczność kluczowych podstron oraz o wygodną i intuicyjną nawigację. To spodoba się nie tylko internautom, ale także algorytmom wyszukiwarki.
Plik sitemap.xml stanowi wirtualną mapę Twojej biznesowej strony www. Zatem, aby działała poprawnie, musi zostać (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawierać wszystkie podstrony poprawnie zaindeksowane w wyszukiwarce. Ponadto nawigacja musi być przejrzysta, aby algorytmy Google’a chętniej odwiedzały Twoją witrynę i pokazywały ją wyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania internautów (np. remont łazienki Częstochowa lub malowanie ścian Częstochowa). Bez tego kroku nie ma mowy o efektywnym pozycjonowaniu!
Błędy 404 nie tylko obniżają jakość witryny, ale również jej pozycję w rankingu wyszukiwarki. To niejako ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, ponieważ kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o profesjonalne wdrożenie obsługi błędów 404 i wyeliminują ewentualne przedawnione linki.
Coraz więcej internautów korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci: musimy odpowiedzieć na ich potrzeby i ułatwić im poruszanie się po Twojej firmowej witrynie. Google lubi strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach, więc automatycznie mają one większe szanse w rankingu.
Znacznik TITLE jako pierwszy informuje boty Google’a o zawartości strony internetowej – podobnie jak tablice oznajmiające kierowcom, ile kilometrów dzieli ich np. od Częstochowy. Na podstawie znacznika TITLE algorytmy decydują, pod jakimi słowami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Ważne, aby starannie i rozsądnie wykorzystać ograniczone pole manewru znacznika TITLE, więc zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania – doskonale wiedzą, co robić!
Prawidłowa konstrukcja strony internetowej powinna zawierać jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> – bez ograniczeń. Ważne, aby zgrabnie wykorzystać je w procesie pozycjonowania i przemycić dodatkowe info o Twoim biznesie. Znaczniki <hX> informują algorytmy o zawartości strony oraz określają, na jakie frazy kluczowe ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. naprawa roweru Częstochowa lub sklep rowerowy Częstochowa).
Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek można skraść jego uwagę również za pomocą multimediów umieszczonych w witrynie. To za sprawą znacznika ALT, który jest dodatkowym wsparciem w procesie pozycjonowania. Informuje algorytmy o zawartości danej grafiki, warto zatem umieścić w nim konkretne dane o profilu działalności Twojej firmy (np. projektowanie wnętrz Częstochowa lub architekt wnętrz Częstochowa).
Strony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Częstochowę z innymi miejscowościami na mapie. Domyślasz się zatem, że im więcej powiązań ma Twoja witryna, tym większe szanse zyskuje w maratonie do Google TOP10. Na tym etapie pozycjonowania skorzystamy z odnośników do witryn zewnętrznych, aby podzielić się wartościowym contentem z pokaźną liczbą odbiorców. Linki te muszą być opatrzone atrybutem nofollow, gdyż tylko wtedy algorytmy pozostaną na stronie i zwiększy się moc zewnętrznych odnośników. Wszak w tym już głowa naszych profesjonalistów od pozycjonowania!
Kończąc techniczny audyt Twojej witryny internetowej, zatrzymamy się przy Polityce Prywatności. To podstrona nie powiązana tematycznie z profilem działalności Twojej firmy. Ponadto zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powtarzać się na setkach innych stron. A tego należy unikać – Google nie lubi duplikowania treści! Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy Polityka Prywatności została prawidłowo wdrożona i wyświetla się pasek do jej akceptacji. Sprawdzą również, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej linkom przypiszą atrybut nofollow.
a). ogólna analiza treści
Treści umieszczone w witrynie są szalenie ważne dla pomyślnego pozycjonowania. Pod pewnym warunkiem: powinny spełniać wymagania zarówno internautów, jak i robotów wyszukiwarki. Z jednej strony mają być odpowiednio skonstruowane i angażujące, aby przyciągnąć uwagę użytkowników i zamienić ich w potencjalnych klientów (z Częstochowy i nie tylko), a z drugiej zgrabnie nasycone słowami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na spotkanie ze znajomymi – odwiedź naszą kręgielnię w Częstochowie!), aby zyskać przychylność algorytmów wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: zadbają o należytą ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnią je atrakcyjnymi treściami (np. wpis blogowy o rodzajach zabiegów w Twoim SPA w Częstochowie).
b). analiza konkretnych podstron pod względem treści
Finiszując audyt treści na Twojej stronie www, wesprzemy się profesjonalnym narzędziem do pozycjonowania Surfer SEO. Dzięki niemu zdobędziemy konkretne dane o ilości znaków w witrynie oraz zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. klinika stomatologiczna Częstochowa lub ortodonta Częstochowa). Nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twoich konkurentów w Google TOP10.
Współczesne SEO to wymagający maraton, dlatego pozwól nam zostać Twoim indywidualnym SEO-trenerem! Zadbamy, aby Twoja strona internetowa bez zadyszki dobiegła do podium. Współpracujemy w unikalnej formule: opracowany plan pozycjonowania wdrożymy właśnie dla Twojej strony internetowej. A plan „treningowy” wygląda następująco: najpierw rozmowa o Twoich potrzebach biznesowych, później dokładny audyt SEO, następnie optymalizacja strony internetowej, a na koniec regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, możesz nie chcieć „trenować” na 100% i poprzestać np. tylko na audycie. Miej jednak na uwadze, że to za mało, aby zmierzyć się z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami…
To jak, gotowy na trening? Pozycjonowanie Twojej strony internetowej w naszym nowatorskim modelu współpracy gwarantuje zdecydowanie lepsze wyniki, gdyż skupimy się właśnie na Twoim wirtualnym biznesie. Wspólnie wyprzedzimy konkurencję, pozostawiając ją na szarym końcu!
Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje
Wyślij zapytanieOto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją
Na tym etapie niezbędne są dane z wcześniej przeprowadzonego audytu SEO. Są one niemal gotową receptą na skuteczną optymalizację Twojej strony internetowej. To właśnie audyt umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny oraz informuje, jakie błędy należy czym prędzej wyeliminować. Przystąpimy zatem do wdrożenia kompleksowej optymalizacji, pamiętając, aby nie pomijać żadnego z obszarów strony. Najczęściej wykonywanie usprawnienia to zwiększenie prędkości wczytywania się strony, zmiana linków na bardziej przyjazne i oczywiście wyeliminowanie wcześniej wykrytych błędów (tj. błąd 404).
Opierając się na szczegółowych wytycznych z audytu SEO, nasi profesjonalni copywriterzy napiszą teksty, które umocnią pozycję Twojej strony internetowej. Bez kompleksowych danych z audytu nie byłoby możliwe opracowanie skutecznego contentu – podobnie jak oszacowanie budżetu potrzebnego do napisania wysokiej jakości tekstów. Zanim umieścimy je w Twojej witrynie, zadbamy, aby były należycie skonstruowane pod kątem SEO i zawierały odpowiednią ilość fraz kluczowych wraz z optymalnym ich nasyceniem. Bądź spokojny, spiszemy się!
Rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa”… Te analogowe formy reklamy są powoli wypierane przez skuteczniejsze możliwości promocji biznesu. A te przeniosły się w dużej mierze do internetu. W wirtualnej przestrzeni ulotki, plakaty czy plotki, są zastępowane przez linki. Można je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych lub na stronach liderów w danej dziedzinie biznesu. I to nie ruszając się nawet na centymetr z domu, biura czy siedziby firmy! Wystarczą pozornie niepozorne linki, dzięki którym możesz pokazać swoją firmę internautom z całego świata.
Linkbuilding – bo tak fachowo nazywa się ta forma e-reklamy – zaliczamy do działań typu off-site (a więc takich, ktore odbywają się poza Twoją witryną). Profesjonalny linkbuilding to niezawodny mediator pomiędzy Twoją stroną a robotami wyszukiwarki. Aby miał silne argumenty, musimy zadbać nie tylko o rozbudowaną sieć linków, ale także o funkcjonalność witryny zarówno dla internautów, jak i samych algorytmów. Dzięki temu przychylniej spojrzą na Twoją stronę – zwłaszcza w obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness).
Odnośniki warto pozyskiwać na wiele sposobów – dywersyfikacja profilu linków przychodzących jest bardzo ważna. Wyróżniamy kilka rodzajów odnośników. Są to linki pozyskiwane w naturalny sposób (dzięki internautom z własnej woli zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), linki pozyskiwane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy bądź wymianę artykułów) oraz linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm czy też na portalach ogłoszeniowych).
Im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej strony internetowej, tym szybciej dotrze na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Musisz wiedzieć, że wartościowy profil linków przychodzących to jeden z najważniejszych filarów sukcesu Twojej biznesowej witryny www. Jeszcze jedno – stawiamy wyłącznie na bezpieczne pozycjonowanie! Stosujemy się do wytycznych White Hat SEO, co oznacza, że wszystkie linki pozyskujemy w naturalny sposób. Z nami nie grozi Ci dyskwalifikacja w maratonie do Google TOP10!
Nazwa nie brzmi zbyt zachęcająco… Być może kojarzy Ci się z nachalną promocją lub próbą natarczywej sprzedaży. A jest zgoła inaczej! Artykuł sponsorowany – o ile jest wartościowym i merytorycznym tekstem – to Twój sprzymierzeniec w maratonie do Google TOP10. Wystarczy wiedzieć, jak wykorzystać jego moc, aby uniknąć wrażenia nachalnej promocji. Artykuł sponsorowany powinien nieść wartość praktyczną dla użytkownika. Jeśli internauta znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, istnieje spora szansa, że kliknie odnośnik prowadzący prosto do wirtualnej siedziby Twojej firmy i – co równie prawdopodobne – zostanie z Tobą na dłużej!
Artykuły sponsorowane (rzecz jasna z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www) zwykle publikujemy na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych. Jako że odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google, artykuły sponsorowane to doskonały sposób na dodatkowe wsparcie profilu linkowego strony. Nadal nie jesteś przekonany? Zatem, aby korzyści stało się zadość, wiedz, że sugestywne artykuły sponsorowane pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki i wizerunek eksperta!
Pora na czynności w obszarze samej witryny, a więc działania zwane on-site. Uwaga, na scenę wkracza blog! Jest on integralną częścią strony i stanowi idealne miejsce do przemycania branżowych fraz kluczowych, linkowania wewnętrznego, jak również budowania wizerunku eksperta. Wpisy blogowe najczęściej tworzy się w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. A jako że Google lubi regularność, konsekwentne publikowanie wartościowych treści tylko umocni pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Tak jak w sporcie: im więcej trenujesz, tym lepszą kondycję zbudujesz!
To nie wszystko! Za sprawą sugestywnej i angażującej treści wpisy blogowe mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług. A jeśli dodatkowo odpowiadają na potrzeby użytkowników, to potencjalnych klientów masz w garści. Gdy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a nie będą miały wyboru. Meta coraz bliżej!
Aby utrzymać motywację do działania, trzeba widzieć postępy: wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a także co ewentualnie wymaga poprawy. Jako Twój SEO-trener na wyłączność nie pozwolimy Ci upaść na duchu! Regularnie sporządzimy dla Ciebie szczegółowe raporty, które pozwolą Ci zweryfikować skuteczność naszych dotychczasowych poczynań z zakresu SEO. Będziesz mógł zapoznać się z danymi liczbowymi z dokładnym omówieniem, wykresami widoczności, pozyskanymi linkami, napisanymi tekstami, czy listą fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami. A gdy pojawią się jakiekolwiek wątpliwości, w każdej chwili będziesz mógł skontaktować się ze swoim indywidualnym opiekunem SEO.
Uważamy, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Ponadto bieżący monitoring działania Twojej strony www pozwoli na szybką reakcję i eliminację ewentualnych problemów. Nasi eksperci zachowają czujność i będą strzec wszelkich parametrów związanych z poprawnym działaniem Twojej witryny www. Bez kontuzji dobiegniemy do podium wyników wyszukiwania Google, pozostawiając konkurencję daleko w tyle!
Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.