fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Częstochowa


Jasna Góra, Szlak Orlich Gniazd, Muzeum Produkcji Zapałek… Jesteśmy w Częstochowie! To miasto nie tylko atrakcyjne dla pielgrzymów, ale również dla przeróżnych przedsiębiorców. Prowadzisz firmę w Częstochowie? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak nie musisz ograniczać się wyłącznie do terytorium Częstochowy, gdyż profesjonalne pozycjonowanie pozwoli Ci dotrzeć do odbiorców z całego świata. Oferujemy nowatorską formułę – pozycjonowanie na wyłączność. W tym modelu współpracy zyskasz pełnię naszych możliwości bez rozpraszania uwagi na pozostałych rywali z Twojej branży i lokalizacji, czyli z Częstochowy. Jeśli prowadzisz np. salon fryzjerski w Częstochowie, pozostaniesz dla nas jedynym stylistą fryzur w tym mieście. Osiągnijmy wspólny cel – Google TOP10!

Czytaj więcej

    W Częstochowie zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Rozpoczynając proces pozycjonowania, nie omieszkamy sprawdzić, jakie słowa kluczowe najlepiej generują ruch w Twojej firmowej witrynie www. Później skupimy się na tzw. quick wins, które pokażą, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. mechanik samochodowy Częstochowa lub wymiana opon Częstochowa). Zlustrujemy także Twoją konkurencję (nie tylko z Częstochowy) pod kątem zbieżności słów kluczowych. Ponadto wnikniemy w branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Kończąc tę część przygotowań z zakresu pozycjonowania, sprawdzimy, jakie strony wyświetlają się w wyszukiwarce na wytypowane przez nas słowa kluczowe (np. opiekunka do dziecka Częstochowa lub wózki dziecięce Częstochowa).

    a). lista fraz

    Specjalnie dla Ciebie przygotujemy listę słów kluczowych, które – nie tylko według nas, ale również profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console – będą podstawą sukcesu Twojej witryny. To one wygenerują ok. 90% ruchu i najskuteczniej przyciągną potencjalnych klientów (np. klinika medycyny estetycznej Częstochowa lub depilacja laserowa Częstochowa).

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Skoncentrujemy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży: takich, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. barber Częstochowa lub psi fryzjer Częstochowa). Dostarczona przez Ciebie lista konkurentów, jak również wyniki wyszukiwania na frazę kluczową, która najcelniej oddaje profil Twojej działalności (np. torty weselne Częstochowa lub cukiernia Częstochowa), zdecydowanie pomogą nam w dalszych czynnościach z zakresu pozycjonowania.

    b). analiza widoczności

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Senuto – precyzyjnie wskaże nam, ile i jakie słowa kluczowe plasują się w TOP10 oraz w TOP50. Są to takie frazy, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie, np. drink bar Częstochowa lub klub nocny Częstochowa. To ułatwi wytyczenie szlaków pod dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    c). analiza linków zewnętrznych

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO – umożliwi nam podejrzenie Twojej branżowej konkurencji (np. prawników z Częstochowy) pod kątem linków prowadzących do ich biznesowych stron www. To bardzo przydatne w procesie pozycjonowania, gdyż algorytmy Google lubią te strony, które mają rozbudowaną sieć wirtualnych dróg. Dla botów jest to sygnał, że witryna się rozwija i jest godna zaufania. W tym celu skorzystamy z niezawodnych artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Szczegółowa analiza odnośników prowadzących do stron Twojej konkurencji pozwoli naszym ekspertom od pozycjonowania na wytypowanie miejsc w sieci z największym potencjałem konwersji (np. tematyczne blogi, fora, katalogi i serwisy branżowe). Ponownie skorzystamy z narzędzia do pozycjonowania Senuto, aby zaproponować Ci listę przykładowych tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie zjeść włoską pizzę w Częstochowie?” lub „Piękne paznokcie – odwiedź nasz salon manicure hybrydowego w Częstochowie”).

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Dopiero zaczynasz internetową karierę? Bądź cierpliwy! Mimo że Google woli domeny z dłuższym stażem w sieci, to nadal masz szansę wkupić się w jego łaski. To wszystko za sprawą firmowego bloga, który pozwala na tworzenie nowych podstron i wartościowego contentu. Konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics, które służy do monitorowania ruchu na stronie oraz Search Console niezbędne do poszerzania analityki internetowej.

    Nie pozwolimy, aby Twoja firmowa witryna wolno się wczytywała, gdyż każde opuszczenie strony skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń. A to oznacza tylko jedno – niższą pozycję w rankingu wyszukiwarki. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights – umożliwi naszym ekspertom sprawdzenie szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na niezmiennie popularnych urządzeniach mobilnych.

    To roboty wyszukiwarki decydują o wysokiej pozycji Twojej strony w rankingu, zatem nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, by miały do niej łatwy dostęp. Niezwłocznie sprawdzą, czy konstrukcja pliku robots.txt jest poprawna, a strona – wraz z podstronami – nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console). To bez wątpienia przetrze szlaki dalszym pracom z zakresu pozycjonowania.

    Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają o poprawne wdrożenie certyfikatu SSL oraz sprawdzą jego aktualność, gdyż komunikat o braku zabezpieczeń mało kogo zachęci do odwiedzenia witryny… Dzięki temu usprawnieniu zdobędziemy nie tylko przychylność wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny.

    W tej części audytu zadbamy o poprawną konstrukcję adresów URL: te krótsze są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki, zatem chętniej odwiedzą one Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu – internautom z Częstochowy i nie tylko. Nasi profesjonaliści od pozycjonowania będą również pamiętać, że algorytmy nie przepadają za adresami zawierającymi takie znaki, jak „_”. Dla botów są one równoznaczne z literą lub cyfrą, zatem zwyczajnie je ignorują.

    Strona główna Twojej firmowej witryny www musi wywoływać efekt WOW – w końcu to Twoja wirtualna wizytówka! Nasi eksperci od pozycjonowania maksymalnie wykorzystają jej potencjał i zadbają o należytą widoczność kluczowych podstron oraz o wygodną i intuicyjną nawigację. To spodoba się nie tylko internautom, ale także algorytmom wyszukiwarki.

    Plik sitemap.xml stanowi wirtualną mapę Twojej biznesowej strony www. Zatem, aby działała poprawnie, musi zostać (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawierać wszystkie podstrony poprawnie zaindeksowane w wyszukiwarce. Ponadto nawigacja musi być przejrzysta, aby algorytmy Google’a chętniej odwiedzały Twoją witrynę i pokazywały ją wyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania internautów (np. remont łazienki Częstochowa lub malowanie ścian Częstochowa). Bez tego kroku nie ma mowy o efektywnym pozycjonowaniu!

    Błędy 404 nie tylko obniżają jakość witryny, ale również jej pozycję w rankingu wyszukiwarki. To niejako ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, ponieważ kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o profesjonalne wdrożenie obsługi błędów 404 i wyeliminują ewentualne przedawnione linki.

    Coraz więcej internautów korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci: musimy odpowiedzieć na ich potrzeby i ułatwić im poruszanie się po Twojej firmowej witrynie. Google lubi strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach, więc automatycznie mają one większe szanse w rankingu.

    Znacznik TITLE jako pierwszy informuje boty Google’a o zawartości strony internetowej – podobnie jak tablice oznajmiające kierowcom, ile kilometrów dzieli ich np. od Częstochowy. Na podstawie znacznika TITLE algorytmy decydują, pod jakimi słowami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Ważne, aby starannie i rozsądnie wykorzystać ograniczone pole manewru znacznika TITLE, więc zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania – doskonale wiedzą, co robić!

    Prawidłowa konstrukcja strony internetowej powinna zawierać jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> – bez ograniczeń. Ważne, aby zgrabnie wykorzystać je w procesie pozycjonowania i przemycić dodatkowe info o Twoim biznesie. Znaczniki <hX> informują algorytmy o zawartości strony oraz określają, na jakie frazy kluczowe ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. naprawa roweru Częstochowa lub sklep rowerowy Częstochowa).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek można skraść jego uwagę również za pomocą multimediów umieszczonych w witrynie. To za sprawą znacznika ALT, który jest dodatkowym wsparciem w procesie pozycjonowania. Informuje algorytmy o zawartości danej grafiki, warto zatem umieścić w nim konkretne dane o profilu działalności Twojej firmy (np. projektowanie wnętrz Częstochowa lub architekt wnętrz Częstochowa).

    Strony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Częstochowę z innymi miejscowościami na mapie. Domyślasz się zatem, że im więcej powiązań ma Twoja witryna, tym większe szanse zyskuje w maratonie do Google TOP10. Na tym etapie pozycjonowania skorzystamy z odnośników do witryn zewnętrznych, aby podzielić się wartościowym contentem z pokaźną liczbą odbiorców. Linki te muszą być opatrzone atrybutem nofollow, gdyż tylko wtedy algorytmy pozostaną na stronie i zwiększy się moc zewnętrznych odnośników. Wszak w tym już głowa naszych profesjonalistów od pozycjonowania!

    Kończąc techniczny audyt Twojej witryny internetowej, zatrzymamy się przy Polityce Prywatności. To podstrona nie powiązana tematycznie z profilem działalności Twojej firmy. Ponadto zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powtarzać się na setkach innych stron. A tego należy unikać – Google nie lubi duplikowania treści! Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy Polityka Prywatności została prawidłowo wdrożona i wyświetla się pasek do jej akceptacji. Sprawdzą również, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej linkom przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Treści umieszczone w witrynie są szalenie ważne dla pomyślnego pozycjonowania. Pod pewnym warunkiem: powinny spełniać wymagania zarówno internautów, jak i robotów wyszukiwarki. Z jednej strony mają być odpowiednio skonstruowane i angażujące, aby przyciągnąć uwagę użytkowników i zamienić ich w potencjalnych klientów (z Częstochowy i nie tylko), a z drugiej zgrabnie nasycone słowami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na spotkanie ze znajomymi – odwiedź naszą kręgielnię w Częstochowie!), aby zyskać przychylność algorytmów wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: zadbają o należytą ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnią je atrakcyjnymi treściami (np. wpis blogowy o rodzajach zabiegów w Twoim SPA w Częstochowie).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Finiszując audyt treści na Twojej stronie www, wesprzemy się profesjonalnym narzędziem do pozycjonowania Surfer SEO. Dzięki niemu zdobędziemy konkretne dane o ilości znaków w witrynie oraz zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. klinika stomatologiczna Częstochowa lub ortodonta Częstochowa). Nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twoich konkurentów w Google TOP10.

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Nie ulega wątpliwości, że solidny audyt to podstawa skutecznego pozycjonowania. Sprawdź zatem, jak Twoja strona wypada po szczegółowej analizie. Twoja konkurencja z Częstochowy (i nie tylko!) już bez wątpienia ma ten krok za sobą. Nasi eksperci od pozycjonowania precyzyjnie wskażą, które elementy strony warto zoptymalizować, a to umożliwi nam szacunkową wycenę i czas wdrożenia indywidualnej strategii pozycjonowania Twojej witryny. Pamiętaj, że w naszym nowatorskim modelu współpracy – pozycjonowaniu na wyłączność – pozostaniesz jedynym partnerem w Twojej branży w całej Częstochowie, któremu poświęcimy maksimum uwagi i zaangażowania.

    b). pozycjonowanie – oferta

    Profesjonalny i szczegółowy audyt to absolutna podstawa, aczkolwiek warto poprzeć ją dalszymi działaniami z zakresu pozycjonowania. Zapraszamy do bezpośredniego kontaktu: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny internetowej, a także wyznaczymy konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich realizacji oraz wstępne prognozy wyników. Dzięki skutecznej strategii pozycjonowania dogonisz najsilniejszych rywali (nie tylko z Częstochowy), a tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach, pozostawisz daleko za sobą. My, niczym doświadczony trener, będziemy towarzyszyć Ci na każdym etapie tego wymagającego, ale jakże satysfakcjonującego SEO-maratonu. Przygotuj się na sukces, start!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl