fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Gdańsk


Pomnik Neptuna, Park Oliwski, Filharmonia Bałtycka… Jesteśmy w Gdańsku! Idealnym miejscu do rozwoju przedsiębiorczości i prowadzenia biznesu. Jeśli chcesz podbić gdański rynek, postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak dzięki profesjonalnemu SEO możesz dotrzeć do odbiorców nie tylko z Gdańska, ale i z całego świata. Pozwól, że nasi eksperci od pozycjonowania zaopiekują się Twoją stroną internetową. Oferujemy pozycjonowanie na wyłączność, a to oznacza, że w danej branży i lokalizacji (czyli w Gdańsku) będziesz jedynym klientem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. W końcu biegniemy do tej samej mety – Google TOP10!

Czytaj więcej

    W Gdańsku zaufali nam:

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Udział w maratonie bez gruntownych przygotowań…? Zapomnij! Tak jak sportowiec musi zadbać o kondycję, tak strona internetowa musi być należycie przygotowana do równie wymagającego SEO-maratonu. Bez audytu SEO nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu! Umożliwia on przygotowanie optymalnego planu pozycjonowania Twojej strony internetowej – indywidualnego i opracowanego całkowicie na wyłączność. W przeciwnym razie Twoja strona zaliczyłaby „kontuzję” w trakcie maratonu do Google TOP10… Nie ma mowy o sukcesie bez konsekwentnych i długotrwałych przygotowań!

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt SEO to kluczowy etap, punkt wyjścia dla skutecznego pozycjonowania. To po prostu inwestycja! Audyt umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które dają wymierne korzyści. Po co mielibyśmy narażać Twój budżet na finansowe „zakwasy”…? Ponadto audyt pozwala zawczasu uniknąć błędów technicznych, które później spowalniałyby, a wręcz uniemożliwiały dalszy proces pozycjonowania strony internetowej. Audyt SEO zagwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność – po prostu nie można go pominąć!

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO obejmuje szereg czynności, które umożliwiają nam ocenę kondycji Twojej strony internetowej. Z niezwykłą precyzją namierza błędy w witrynie, a co najważniejsze – proponuje nam konkretne rozwiązania napotkanych problemów. Dzięki audytowi możemy zbadać każdą płaszczyznę witryny: analizujemy frazy kluczowe, podpatrujemy Twoich branżowych rywali, a także sprawdzamy warstwę techniczną i weryfikujemy jakość zamieszczonego contentu. Jeśli zapomnisz o audycie, równie dobrze możesz zapomnieć o sukcesie. Audyt SEO jest nieodzowny, aby Twoja strona miała szanse w maratonie do Google TOP10!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    AUDYT FRAZ

    Podstawą skutecznego pozycjonowania jest szczegółowy audyt. Na początku dobieramy takie słowa kluczowe, które najlepiej wygenerują ruch na Twojej stronie (np. apartamenty Gdańsk). Następnie skupiamy się na tzw. quick wins, pozwalających sprawdzić, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji np. koncerty Gdańsk lub klub Gdańsk). Podejrzymy także Twoją konkurencję (pod kątem zbieżności słów kluczowych) oraz zlustrujemy branżę, w której działasz, żeby zachować spójność dobranych fraz. Na końcu tego etapu nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, jakie strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania na wytypowane frazy (np. mechanik samochodowy Gdańsk lub serwis klimatyzacji Gdańsk).

    a). lista fraz

    Otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę i generowały ok. 90% ruchu (np. SPA Gdańsk lub kurs tańca Gdańsk). Ten krok jest niezbędny, aby pozycjonowanie przyniosło oczekiwane rezultaty.

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Twoja konkurencja (jakkolwiek dziwnie to zabrzmi) pomoże nam w przygotowaniu skutecznej strategii pozycjonowania! Szczegółowo przeanalizujemy kilku najsilniejszych rywali w Twojej branży, którzy najlepiej pozycjonują się na popularne frazy kluczowe (np. klinika medycyny estetycznej Gdańsk albo agencja nieruchomości Gdańsk). Sprawdzimy, jakie są ich mocne strony, a także wychwycimy słabsze punkty. Będziemy posiłkować się dostarczoną przez Ciebie listą konkurencji oraz wynikami wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje zakres Twojej działalności (np. kurs francuskiego Gdańsk).

    b). analiza widoczności

    Przy pomocy specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, sprawdzimy, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50 (np. ubezpieczenia Gdańsk lub stomatolog Gdańsk). Dzięki temu skupimy się wyłącznie na tych słowach kluczowych, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce (np. opiekunka do dziecka Gdańsk).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO – pozwala namierzyć linki, które prowadzą do firmowych stron Twojej konkurencji. To istotna kwestia, gdyż algorytmy Google'a lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Nasi eksperci od pozycjonowania niezwłocznie pozyskają dla Ciebie odnośniki z artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Tematyczne blogi, fora, katalogi czy serwisy branżowe mają największy potencjał pozyskania odnośników, które zaprowadzą internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również do tej fizycznej, w Gdańsku). Warto postawić na artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe (np. „Komfortowe apartamenty – gdzie zatrzymać się na weekend w Gdańsku?” lub „Brak pomysłu na wieczór? Odwiedź naszą kręgielnię w Gdańsku!”). To bez wątpienia nada tempa całemu procesowi pozycjonowania!

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Google woli domeny z dłuższym stażem, aczkolwiek nowopowstałe witryny również mają szansę wkupić się w jego łaski. Wszystko za sprawą bloga, który jest idealnym miejscem do tworzenia nowych podstron i angażujących treści (np. „Jak zadbać o figurę? – 5 wskazówek od trenera z naszego studia fitness w Gdańsku”). Nasi specjaliści od pozycjonowania wyposażą Twoją witrynę w narzędzie Google Analytics (aby mierzyć ruch na stronie) oraz Search Console (do rozwoju głębszej analityki internetowej).

    Witryna, która wolno się wczytuje, już na samym starcie odstrasza użytkowników (a każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń). Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google PageSpeed Insights – pomoże naszym ekspertom od pozycjonowania zbadać szybkość działania Twojej strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To wesprze dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    W tej części audytu nasi specjaliści od pozycjonowania skupią się na poprawności pliku robots.txt oraz sprawdzą, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Dzięki tym usprawnieniom pozycjonowanie witryny przyniesie jeszcze lepsze rezultaty: będzie ona bardziej widoczna dla robotów Google’a, a to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń i raczej nie skłoniło Cię to do zapoznania się z jej zawartością. Zatem Twoja witryna nie może być równie odstraszająca – i to na samym starcie! Nasi specjaliści od pozycjonowania odpowiednio wdrożą certyfikat SSL i zweryfikują jego aktualność, co korzystnie wpłynie na dalsze prace z zakresu pozycjonowania.

    Krótkie adresy URL to zachęta dla robotów wyszukiwarki do odwiedzenia Twojej witryny, a zwłaszcza pokazania jej wyżej w rankingu. Nie tyle długość, ile poprawna konstrukcja adresów jest niezwykle istotna. Takie znaki jak np. „_” nie spełniają funkcji rozdzielania wyrazów, toteż algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą (czytaj – z lekceważeniem). Zaufaj naszym specjalistom od pozycjonowania – do perfekcji opanowali język robotów Google’a!

    Strona główna Twojej firmowej witryny www musi robić wrażenie – w końcu to Twoja wizytówka w sieci, która pracuje na Twój sukces! Powinna być zatem czytelna i atrakcyjna: nie tylko dla internautów, ale również dla robotów Google’a. Możesz liczyć na wsparcie naszych ekspertów od pozycjonowania – zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Gdańsk, ma własną mapę. Tyle że jest ona w formie pliku sitemap.xml. Nasi specjaliści od pozycjonowania zweryfikują, czy mapa Twojej witryny ma poprawnie zaindeksowanie podstrony w wyszukiwarce. To bardzo ważne, aby dalsze czynności z zakresu pozycjonowania były zadowalające. Czytelna i prosta nawigacja to wabik na roboty Google’a, dzięki czemu chętniej odwiedzą Twoją wirtualną siedzibę i umieszczą ją wyżej w rankingu.

    Błędy 404 to manowce internetu – kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Trzeba więc zadbać, aby Twoja biznesowa witryna nie miała przeterminowanych linków. Pozostaw to zadanie naszym ekspertom od pozycjonowania: wdrożą poprawną obsługę błędów 404, co zapobiegnie obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

    Czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym…? Bardzo możliwe! Coraz więcej internautów wędruje po sieci, używając smartfonów lub tabletów. Zadbamy więc, aby trafili też do Ciebie, do Gdańska! Strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są atrakcyjniejsze dla algorytmów wyszukiwarki, a więc mają większe szanse w rankingu Google’a.

    Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje robotom Google’a podstawowe informacje o zawartości strony www (podobnie jak tablice drogowe informujące podróżnych, ile kilometrów dzieli ich od Gdańska). Na tej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi wyeksponują witrynę w wynikach wyszukiwania. Trzeba jednak być niezwykle skrupulatnym i rozsądnie wykorzystać znacznik TITLE – nie daje on zbyt wielkiego pola manewru. Kto jak kto, ale nasi eksperci od pozycjonowania doskonale wiedzą, jak wykorzystać jego możliwości!

    Twoja firmowa strona www strukturą przypomina książkę: ma tytuł, nazwy rozdziałów itd. W języku robotów Google’a znacznik <h1> to nic innego, jak tytuł witryny (np. Twój broker w Gdańsku), a znacznik <h2> określa nazwy poszczególnych podstron. Zatem, aby struktura witryny była poprawna, powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować bez ograniczeń. Kluczowe jest, aby rozsądnie wykorzystać je pod kątem pozycjonowania.

    Google jest wyszukiwarką tekstową – to nie ulega wątpliwości. Nie znaczy jednak, że pozostaje niewzruszony wobec plików graficznych na stronach internetowych. One również mogą być wsparciem w procesie pozycjonowania. Wszystko dzięki znacznikowi ALT! Pozwala on opisać to, co znajduje się na danym obrazku (np. catering dietetyczny Gdańsk). Warto wykorzystać potencjał znacznika ALT i przemycić w nim konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. kuchnia wegańska Gdańsk).

    Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań. Można śmiało porównać to zjawisko do łączenia się członków realnych społeczności. Warto „znać się” z jak największą ilością stron – algorytmy Google’a bardzo to cenią! W tej sytuacji pomocne okażą się odnośniki do witryn zewnętrznych. Powinny jednak być poprawnie zaprojektowane: nasi specjaliści od pozycjonowania muszą opatrzyć je atrybutem nofollow, co zatrzyma algorytmy na stronie, zwiększy moc zewnętrznych odnośników i automatycznie zintensyfikuje dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Ostatni element technicznego audytu strony to fachowe wdrożenie Polityki Prywatności – podstrony niepowiązanej tematycznie z zakresem usług Twojej firmy. Zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powielać się na wielu innych stronach, a to zdecydowanie nie działa na korzyść witryny – Google nie znosi duplikowania treści. Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą więc, czy wyświetla się pasek do akceptacji Polityki Prywatności i, czy na pewno jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące są opatrzone atrybutem nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    „Content is king” – to powiedzenie niezmiennie króluje w świecie pozycjonowania. Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony w rankingu Google. Wyszukiwarka lubi jednak jakościowy i odpowiednio skonstruowany content. Z jednej strony ma on przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej, a z drugiej powinien być odpowiednio rozbudowany i elegancko nasycony frazami kluczowymi, aby zdobyć przychylność algorytmów. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: zadbają o odpowiednią ilość podstron Twojej biznesowej witryny, a w razie konieczności – uzupełnią wysokojakościowymi treściami.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Na koniec audytu treści – przy pomocy profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania Surfer SEO – weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej witryny www. Dzięki konkretnym danym zweryfikujemy nie tylko ilość znaków, ale również nasycenie zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. manicure hybrydowy Gdańsk).

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Współczesne SEO wymaga długofalowych i konsekwentnych działań – to już nie sprint, a wymagający maraton! Potrzebujesz zatem indywidualnego SEO-trenera, który zadba, abyś bez zadyszki dobiegł do podium. Polecamy się! Przygotujemy indywidualny plan „treningowy” dla Twojej strony internetowej. Po pierwsze przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe, później przeprowadzimy kompleksowy audyt SEO, wdrożymy optymalizację strony internetowej, a następnie regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, możesz odpuścić sobie trenowanie na 100% i poprzestać np. na audycie. Miej jednak na uwadze, że to nadal za mało, aby startować z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami.

    Aby zwiększyć szanse Twojej strony internetowej w maratonie do Google TOP10, opracowaliśmy nowatorski model współpracy – na wyłączność. Gwarantuje on zdecydowanie lepsze wyniki, gdyż przygotowany przez nas plan pozycjonowania wdrożymy wyłącznie dla Twojej strony internetowej. W danej branży i lokalizacji 100% uwagi i możliwości poświęcimy jedynie Twojemu biznesowi. Niech konkurencja pozostanie na szarym końcu!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Audyt to szereg wskazówek, które pozwolą Twojej stronie bezpiecznie dobiec do czołówki wyników wyszukiwania Google. Te pozornie „suche” i niezrozumiałe dane to olbrzymia wartość! Audyt SEO umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny, a przede wszystkim wskazuje, jakie błędy należy niezwłocznie usunąć. Dzięki audytowi SEO wykonamy kompleksową optymalizację, nie zaniedbując żadnego z obszarów strony. Zazwyczaj owe usprawnienia polegają na przyspieszeniu działania strony, zmiany linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięciu zawczasu wykrytych błędów (tj. błąd 404).

    Teksty umieszczone w witrynie również pracują na Twój sukces! Wszak i one muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO: mieć odpowiednią ilość fraz kluczowych oraz ich optymalne nasycenie. Wyłącznie dzięki audytowi jesteśmy w stanie precyzyjnie oszacować owe konieczne parametry. Ponadto ułatwi nam on również określenie budżetu niezbędnego do opracowania jakościowego contentu dla Twojej strony internetowej. Nasi profesjonalni copywriterzy będą doskonale wiedzieli, co zrobić z cennymi danymi z audytu: na ich postawie przygotują jakościowe treści, które zwiększą szanse Twojej biznesowej witryny internetowej w maratonie do Google TOP10!

    Czasy, w których rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa” były podstawowymi możliwościami promocji biznesu, są powoli wypierane przez reklamę w sieci. W wirtualnej przestrzeni korzystamy z linków. Możemy je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych, a także stronach liderów w danej dziedzinie biznesu. Internetowa reklama ma tę przewagę, że – bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek – możesz pokazać swoją firmę internautom z całego świata. Dzięki linkom trafią oni prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. Prawda, że sprawnie i wygodnie?

    Mowa tutaj o linkbuildingu. Zaliczamy go do czynności typu off-site, a więc takich, które odbywają się poza Twoją stroną. Linkbuilding korzystnie wpływa na wizerunek Twojej witryny internetowej w „oczach” Google’a – zwłaszcza w obszarach zwanych EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Zatem niezwykle istotne jest, aby miała ona nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale również była przyjazna dla internautów i botów wyszukiwarki. Nasi eksperci od pozycjonowania zamieszą więc informacje o Twojej firmie na renomowanych portalach lub napomkną o niej w mediach społecznościowych.

    Ważne, aby pamiętać o dywersyfikacji profilu linków przychodzących, dzięki czemu surowy sędzia Google nie zdyskwalifikuje Twojej strony w maratonie do Google TOP10. Odnośniki można zdobywać na wiele sposobów: przede wszystkim pozyskać je naturalnie (dzięki internautom z własnej woli zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów) lub dodać ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm lub na portalach ogłoszeniowych).

    Hołdujemy zasadom fair play. Stosujemy się do zasad White Hat SEO, zatem wszystkie linki pozyskujemy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie chcemy narażać Twojej strony internetowej na wykluczenie z wyścigu o podium wyników wyszukiwania! Pamiętaj, że wartościowy profil linków przychodzących to jeden z głównych czynników wpływających na jej sukces. Zatem im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej witryny, tym więcej punktów zdobędzie w maratonie do Google TOP10!

    Być może hasło „artykuł sponsorowany” wzbudza Twoje wątpliwości… Chętnie je rozwiejemy! Artykuł sponsorowany również przyczyni się do budowania wysokiej pozycji Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Pod jednym warunkiem: musi być wartościowym i merytorycznym tekstem. Trzeba po prostu wiedzieć, jak w elegancki, nienatarczywy sposób wykorzystać jego moc. Artykuł sponsorowany powinien mieć wymiar praktyczny, aby użytkownik chętniej zapoznał się z jego treścią. A jeśli znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, rosną szanse, że kliknie odnośnik prowadzący bezpośrednio do Twojej strony internetowej. Najprawdopodobniej zyskasz nowego klienta!

    Poza tym artykuły sponsorowane są niezawodnym sposobem na budowanie profilu linkowego strony, który – jak zapewne pamiętasz – jest jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Artykuły sponsorowane najczęściej publikujemy na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych – oczywiście z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www. Na dodatek teksty sponsorowane to recepta na budowanie rozpoznawalności marki i wizerunku eksperta.

    W procesie pozycjonowania niezbędne będzie wsparcie bloga, który jest integralną częścią Twojej strony www. Blogowanie zalicza się do działań z zakresu on-site. Wpisy blogowe są dla pozycjonowania tym, czym jest białko dla mięśni! To w nich można przemycać mnóstwo branżowych fraz kluczowych, przeprowadzać linkowanie wewnętrzne i budować wizerunek eksperta. Najczęściej tworzone są w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. Wiedz, że Google lubi regularność, zatem konsekwentne publikowanie wartościowych treści bez wątpienia zaowocuje rosnącą pozycją Twojej strony w rankingu wyszukiwarki.

    To nie koniec plusów regularnego blogowania! Wpisy mogą bezpośrednio wesprzeć sprzedaż Twoich produktów lub usług. Sugestywna i angażująca treść, niosąca dla użytkownika wartość praktyczną, to sprawdzony sposób na przeistoczenie go w potencjalnego klienta. A kiedy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a bez wątpienia spojrzą na Twoją witrynę przychylnym okiem!

    Aby nie stracić motywacji do działania, trzeba widzieć postępy – nawet te najmniejsze! Warto wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga poprawy. Uważamy zatem, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja indywidualnej strategii pozycjonowania. Jako Twój SEO-trener na wyłączność zadbamy o regularne i szczegółowe sprawozdania z naszych poczynań. Dzięki cyklicznym raportom zweryfikujesz skuteczność dotychczasowych prac z zakresu pozycjonowania. Przedstawimy Ci dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami, które w razie jakichkolwiek wątpliwości, będziesz mógł skonsultować z indywidualnym opiekunem SEO.

    Ponadto bieżący monitoring działania Twojej strony www, czyli np. szybkości jej wczytywania się, wystąpienia zdarzeń niestandardowych czy wszelkich odstępstw od poprawnego funkcjonowania pozwoli na szybką i sprawną reakcję. Nasi eksperci od pozycjonowania będą nieustannie trzymać rękę na pulsie, aby Twoja strona internetowa nie zaliczyła kontuzji w wymagającym maratonie do Google TOP10!

    Przypominamy, że współczesne SEO to już nie sprint, a długotrwały maraton. Zapomnij o błyskawicznych efektach… Aczkolwiek z samym podjęciem decyzji o pozycjonowaniu strony internetowej absolutnie nie zwlekaj! Skontaktuj się z nami: chętnie przedstawimy Ci indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny, wyznaczymy jasny cel poczynań i przedstawimy Ci wstępne prognozy wyników. Docelowo nasza współpraca będzie długofalowa, ale wierz nam – nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz rywali za plecami. Podium czeka, a konkurencja nie traci czasu. Ruszajmy!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl