fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twoje SEO!

Pozycjonowanie stron Gdynia


Szum morza, krzyk mew, odgłosy stoczni… Jesteśmy w Gdyni! Jednym z miast wchodzących w skład Trójmiasta i będącym prężnym ośrodkiem biznesowym. Na terenie Gdyni z powodzeniem kwitnie przemysł, kultura, turystyka… To idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości. Pozwól, że Ci w tym pomożemy! Razem z nami podbijesz rynek w Gdyni (i nie tylko), a to wszystko za sprawą profesjonalnego pozycjonowania. Zyskasz pełnię naszych możliwości z zakresu SEO. Jeśli prowadzisz np. firmę brokerską w Gdyni, wspólnie zapracujemy na Twój sukces – biegniemy do wspólnej mety, Google TOP10. Twoja satysfakcja to nasza satysfakcja!

Czytaj więcej


    W Gdyni zaufali nam:

     

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Za sukcesami każdego maratończyka stoją konsekwentne i długotrwałe przygotowania i tak samo jest w przypadku witryny internetowej. Zanim „dobiegnie” do pierwszej strony wyników wyszukiwania, musi zostać należycie „wytrenowana”. Szczegółowy i kompleksowy audyt SEO to pierwszy i niezwykle istotny etap skutecznego pozycjonowania. Na podstawie audytu jesteśmy w stanie przygotować optymalny plan pozycjonowania Twojej strony internetowej – unikatowy! Gotowy na SEO-trening?

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt pozwala skupić się na esencji pozycjonowania, czyli na tych czynnościach, które umożliwiają pozyskiwanie wartościowego ruchu z internetu. Dzięki niemu można zawczasu uniknąć błędów technicznych, które niepotrzebnie obciążyłyby Twój budżet na dalszym etapie prac z zakresu SEO. Pamiętaj, że audyt SEO to inwestycja, nawet jeśli wydaje Ci się listą „suchych” wytycznych, które można pominąć. To właśnie one zagwarantują bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność całego procesu pozycjonowania, dzięki czemu bez kontuzji dobiegniesz do podium!

     

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO bezbłędnie namierza wszelkie błędy w witrynie, a co najważniejsze – daje precyzyjne instrukcje, jak owe problemy wyeliminować! Abyśmy mogli rzetelnie ocenić kondycję Twojej strony internetowej, audyt przeprowadzamy na wielu jej płaszczyznach: dokładnie badamy frazy kluczowe, wnikliwie lustrujemy Twoją branżową konkurencję, skrupulatnie analizujemy warstwę techniczną, a także sprawdzamy jakość zamieszczonego contentu. Audyt SEO to absolutna podstawa skutecznego pozycjonowania – to pierwszy, najważniejszy krok w maratonie do Google TOP10, bez którego możesz zapomnieć o podium!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

     

    AUDYT FRAZ

    Zaczynamy SEO-rozgrzewkę! Na starcie sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch na Twojej firmowej stronie www. Dzięki temu unikniemy rozpraszania uwagi na frazy z mniejszym potencjałem. Teraz pora na tzw. quick wins. Pomogą nam stwierdzić, czy Twoja witryna rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. hotel Gdynia lub nocleg Gdynia). Zlustrujemy także Twoją konkurencję (nie tylko z Gdyni), pod kątem zbieżności fraz kluczowych. Ponadto poznamy branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych słów kluczowych. Na końcu tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania przeanalizujemy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wytypowane przez nas frazy (np. stomatolog Gdynia).

    a). lista fraz

    Przygotujemy dla Ciebie listę słów kluczowych, które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najlepsze do przyciągnięcia użytkowników na Twoją stronę i przekształcenia ich w aktywnych klientów. Te frazy będą najlepiej pracowały na sukces Twojej witryny, generując ok. 90% ruchu (np. najlepsza restauracja Gdynia lub wynajem sprzętu wodnego Gdynia).

     

    AUDYT KONKURENCJI

    Kolejny krok do udanego pozycjonowania. Przyjrzymy się Twoim rywalom, aby dowiedzieć się, jakie działania podejmują, co się u nich sprawdza, a co szwankuje. To doskonały przepis na budowanie przewagi naszej strategii pozycjonowania. Wszelkie dane na temat Twojej branżowej konkurencji (tej z Gdyni i nie tylko) pomogą nam stworzyć optymalną ofertę, dzięki której wyprzedzisz konkurencję w wyścigu o Google TOP10!

    a). wytypowanie konkurencji

    Przede wszystkim skupimy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży. Takich, którzy najlepiej pozycjonują się na popularne frazy kluczowe (np. usługi transportowe Gdynia). Wesprzemy się na dostarczonej przez Ciebie liście konkurentów, ale równie pomoce będą wyniki wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje Twój profil działalności (np. fryzjer Gdynia).

     

    b). analiza widoczności

    Kolej na wsparcie specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto. To dzięki niemu szczegółowo przeanalizujemy, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Senuto umożliwia wytypowanie tych słów kluczowych, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie (np. ubezpieczenia Gdynia). Naszym celem są przede wszystkim okolice 50 najsilniejszych lokalnych fraz (z Gdyni), jednocześnie mając na uwadze pierwsze trzy wyniki wyszukiwania, które najlepiej konwertują (np. prawnik Gdynia).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Na tym etapie skorzystamy ze wsparcia eksperckiego narzędzia do pozycjonowania – Majestic SEO. Ponownie zlustrujemy Twoich branżowych rywali (np. trenerów personalnych z Gdyni), pod kątem linków prowadzących do ich firmowych stron www. To bardzo istotne, gdyż algorytmy Google są przychylniejsze dla witryn, mających rozwiniętą sieć wirtualnych dróg. Dla botów jest to sygnał, że strona się rozwija i jest godna zaufania. Zbudujemy zatem solidny profil linkowania Twojej firmowej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

     

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Szczegółowa analiza linków prowadzących do stron Twojej konkurencji, umożliwi nam wytypowanie tych miejsc w sieci (tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych), które mają największy potencjał pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (a zarazem tej fizycznej, w Gdyni). W tym celu niezawodne będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Ponownie skorzystamy z narzędzia Senuto, jak również ręcznie przeanalizujemy blogosferę w Twojej branży. Dzięki rzeczowym danym przygotujemy przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie się zatrzymać na weekend w Gdyni?” lub „Chwila relaksu – ekskluzywne SPA w centrum Gdyni”). Google lubi content i wynagradza regularną aktywność, windując stronę w branżowych wynikach wyszukiwania.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Długi staż w wirtualnej przestrzeni internetowej to na pewno atut. Im starsza domena, tym cenniejsza „w oczach” botów Google. Wszak nic straconego! Nawet jeśli jesteś na przedbiegach swojej wirtualnej kariery, wciąż możesz wkupić się w łaski wyszukiwarki. To wszystko za sprawą bloga, będącego idealnym miejscem do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści (a Google je uwielbia – w końcu jest wyszukiwarką tekstową!). Ponadto merytoryczne wpisy generują wartościowy ruch na stronie, a to sprzyja uzyskaniu wyższej pozycji w rankingu. Tutaj konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics (niezastąpione do monitorowania ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do poszerzania analityki internetowej).

    Zapewne znasz to uczucie irytacji, gdy witryna wolno się ładuje. Zadbamy zatem, aby nie miało to miejsca w przypadku Twojej biznesowej strony www! Nie pozwolimy internautom czekać, gdyż każde opuszczenie witryny skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń. Wówczas nie ma nawet mowy o podium. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights, umożliwi nam weryfikację szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, ale przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. Ponadto „odchudzimy” Twoją firmową stronę – im mniejsza waga multimediów, tym szybsze działanie.

    Twoja firmowa witryna musi być dobrze widoczna dla robotów Google. Pamiętaj, że to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Indeksują tylko te strony i podstrony, do których mają bezproblemowy dostęp. Skupimy się zatem na poprawności pliku robots.txt oraz upewnimy się, że strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console.

    Komunikat o braku zabezpieczeń raczej nie zachęci internautów do wejścia na stronę. Nie możemy do tego dopuścić! I to na samym starcie… Zadbamy o należyte wdrożenie certyfikatu SSL i zweryfikujemy jego aktualność. Dzięki temu zyskamy przychylność wyszukiwarki, a Twoja strona będzie się szybciej ładować (a klienci szybciej napływać – i to nie tylko z Gdyni!).

    W tej części audytu skupimy się na poprawnej konstrukcji adresów URL. To bardzo istotne dla skutecznego pozycjonowania. Krótsze adresy są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki, zatem chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu (internautom z Gdyni i z całego świata). Nie zapomnimy, że algorytmy nie lubią adresów zawierających takie znaki, jak „_”. Są one przez nie traktowane na równi z literą lub cyfrą – zwyczajnie je ignorują.

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wirtualna wizytówka. Zatem warto dobrze ją przemyśleć i odpowiednio skonstruować. Powinna być czytelna i atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i dla botów Google (podobnie jak Gdynia dla turystów ). Maksymalnie wykorzystamy potencjał Twojej strony internetowej: zadbamy, aby kluczowe podstrony były dobrze widoczne, a nawigacja – wygodna i intuicyjna. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania!

    Plik sitemap.xml to wirtualna mapa Twojej biznesowej strony www. Sprawdzimy, czy został (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawiera wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w wyszukiwarce. Nawigacja musi być czytelna i prosta, aby roboty Google chętniej odwiedzały Twoją witrynę i windowały ją w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania internautów (np. agent nieruchomości Gdynia).

    Błędy 404 można porównać do ślepych zaułków w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, gdyż prowadzą do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Wówczas jakość witryny automatycznie się obniża, a jej pozycja w wynikach wyszukiwania – spada. Nie zapomnimy zatem wdrożyć poprawnej obsługi błędów 404 i upewnimy się, czy Twoja strona nie ma przedawnionych odnośników. To wpłynie korzystnie na dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Smartfony, tablety… Coraz więcej internautów korzysta z nich podczas swoich wędrówek po sieci. Niech trafią też do Ciebie, do Gdyni! Ułatwimy użytkownikom poruszanie się po Twojej firmowej witrynie, gdyż strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są bardziej cenione przez Google’a.

    Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje botom podstawowe dane o zawartości strony internetowej (podobnie jak tablice drogowe, które informują kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Gdyni). Korzystając z tej wskazówki, algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania Google. Niestety znacznik TITLE nie daje dużego pola manewru, więc trzeba go skrupulatnie i rozsądnie wykorzystać. Wszak zostaw to naszym ekspertom od pozycjonowania!

    Stronę internetową można przyrównać do książki: ma ona tytuł, nazwy rozdziałów itd. Roboty Google posługują się nieco inną nomenklaturą. Znacznik <h1> to w ich języku tytuł witryny, a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem w strukturze strony powinien być tylko jeden znacznik <h1>, natomiast liczebność znaczników <h2> jest nieograniczona. Istotne, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania. Trzeba precyzyjnie poinformować algorytmy Google o zawartości strony oraz określić, na jakie frazy ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. pozycjonowanie Gdynia lub agencja SEO Gdynia).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, jednak nie pozostaje ślepy na multimedia umieszczone w witrynie. One również są pomocne w procesie pozycjonowania za sprawą znacznika ALT. Opisuje on to, co znajduje się na danej grafice, zatem warto umieścić tam konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. warsztat samochodowy Gdynia).

    Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Gdynię z innymi miejscowościami. Im więcej powiązań, tym większe szanse w maratonie do Google TOP10. Warto dzielić się treścią firmowej strony www, korzystając z odnośników do witryn zewnętrznych. Należy jednak opatrzyć owe linki atrybutem nofollow, który zatrzyma algorytmy na stronie i zwiększy moc zewnętrznych odnośników. W tym już głowa naszych specjalistów od pozycjonowania.

    Dotarliśmy do ostatniego etapu technicznego audytu witryny internetowej. Polityka Prywatności jest podstroną niepowiązaną tematycznie z zakresem usług Twojej firmy, a co za tym idzie – z ogólną zawartością Twojej wirtualnej wizytówki. Zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powtarzać się na setkach innych stron, a Google nie lubi duplikowania treści. Nasi eksperci od pozycjonowania wkroczą do akcji, jeśli Polityka Prywatności nie została prawidłowo wdrożona i zadbają, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji. Nie zapomną także o wyłączeniu jej z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej odnośnikom przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

     

    a). ogólna analiza treści

    Nie od dzisiaj wiadomo, że treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pomyślne pozycjonowanie. Jest jednak pewien warunek: content musi być jakościowy i odpowiednio skonstruowany. Z jednej strony ma przyciągać uwagę internautów i zamieniać ich w potencjalnych klientów (nie tylko z Gdyni). Z drugiej natomiast powinien być zgrabnie nasycony słowami kluczowymi (np. Twój wymarzony makijaż ślubny w Gdyni – umów się już dzisiaj), dzięki czemu zyska przychylność algorytmów Google. Zadbamy, aby Twoja wirtualna wizytówka miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je atrakcyjnymi treściami (np. wpis o najpyszniejszej kawie w Gdyni).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Kończąc audyt treści na Twojej stronie www, weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach. Skorzystamy z narzędzia do pozycjonowania Surfer SEO, dzięki czemu uzyskamy konkretne dane. Oprócz ilości znaków zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. medycyna estetyczna Gdynia). Nasi eksperci od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników konkurencyjnych witryn w Google TOP10.

     

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Podstawy mamy za sobą: gruntowny audyt SEO wykonany, szczegółowe informacje na temat kondycji strony pozyskane, indywidualny plan działania nakreślony. Warto zatem wdrożyć go w życie!

    Owszem, możesz poprzestać na audycie i zrezygnować z dalszych prac z zakresu SEO. Czy warto jednak zaprzepaścić tak solidne przygotowania? Biegnijmy dalej! Sprawnie przejdziemy do optymalizacji strony internetowej i regularnych czynności z zakresu pozycjonowania.

    Ponadto w naszym unikatowym modelu współpracy strategia SEO będzie realizowana właśnie dla Twojej strony internetowej. W ten sposób uzyskamy optymalne rezultaty pozycjonowania i całkowicie skupimy się na wspólnym celu. Google TOP10, biegniemy!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Dane z audytu SEO są absolutnie konieczne, abyśmy wdrożyli skuteczną optymalizację Twojej strony internetowej – audyt to nasz główny sojusznik! To dzięki niemu mamy całościowy wgląd w kondycję witryny i wiemy dokładnie, jakie błędy należy czym prędzej wyeliminować. Gdy już zapoznamy się z danymi z audytu, wdrożymy kompleksową optymalizację, nie pomijając żadnego z obszarów Twojej biznesowej strony www. Zazwyczaj wykonujemy czynności z zakresu przyspieszenia działania strony, zmiany linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięcia zawczasu wykrytych błędów (choćby błędu 404).

    Teksty, które będą pracowały na sukces Twojej witryny, muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem pozycjonowania oraz mieć wystarczającą ilość fraz kluczowych wraz z ich optymalnym nasyceniem. Audyt SEO ponownie wkracza na scenę! Bez niego trudno by nam było oszacować niezbędne parametry tekstów i budżet potrzebny do opracowania jakościowego contentu dla Twojej strony internetowej. To dzięki szczegółowym wytycznym z audytu, nasi profesjonalni copywriterzy napiszą teksty, które zbudują jeszcze lepszą kondycję Twojej strony internetowej i umocnią jej pozycję w maratonie do Google TOP10. Spiszemy się, bądź pewien!

    Obecnie reklama przeniosła się w dużej mierze do internetu. Analogowe formy promocji biznesu tj. rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa” mają godnych następców – linki. Są one naprawdę wszechstronne: można je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych albo na stronach liderów w danej dziedzinie biznesu. Mają tę przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy, że pozwolą Ci dotrzeć do klientów z całego świata. I to bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek! Jeśli odnośniki są umiejętnie rozlokowane w wirtualnej przestrzeni reklamowej, zaprowadzą internautów prosto do e-siedziby Twojej firmy – witryny internetowej.

    Linkbuilding – bo tak fachowo określamy tę formę promocji w sieci – zaliczamy do czynności typu off-site (a więc takich, które odbywają się poza obszarem Twojej strony). Profesjonalny linkbuilding sprawi, że Twoja biznesowa witryna www zyska w „oczach” Google’a – przede wszystkim w obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Jest jednak pewien warunek: witryna musi mieć nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale również być przyjazna dla internautów i algorytmów wyszukiwarki. Przystąpimy więc do działania! Zamieścimy informację o Twojej firmie na wiarygodnych i renomowanych portalach i nie omieszkamy wspomnieć o niej w mediach społecznościowych.

    Bez dywersyfikacji profilu linków przychodzących łatwo o dyskwalifikację w maratonie do Google TOP10… Należy pozyskiwać odnośniki na wiele sposobów, np. naturalnie (dzięki internautom zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie) lub ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów). Warto także dodawać je ręcznie w katalogach firmowych, listach firm lub na portalach ogłoszeniowych.

    Wartościowy i wiarygodny profil linków przychodzących to jeden z najważniejszych czynników decydujących o powodzeniu Twojej strony internetowej w maratonie do Google TOP10. Im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej witryny, tym skuteczniejszy będzie cały proces pozycjonowania i zdecydowanie większa przychylność algorytmów Google’a. Zwłaszcza że gramy fair! Stosujemy się do zasad White Hat SEO – wszystkie linki pozyskujemy w naturalny i bezpieczny sposób. Strach zadzierać z surowym sędzią Google!

    „Aj… To pewnie jakaś nachalna reklama albo wciskanie produktów…” – pomyślisz być może. Natomiast artykuł sponsorowany – o ile jest wartościowym i merytorycznym tekstem – to Twój olbrzymi sojusznik w maratonie do Google TOP10! Wcale nie musi być tekstem natarczywie promującym markę: trzeba wiedzieć, jak zgrabnie wykorzystać moc artykułu sponsorowanego, aby internauta chętnie zapoznał się z jego treścią. Idealnie, jeśli znajdzie w nim odpowiedź na jakąś potrzebę. Wówczas prawdopodobieństwo, że kliknie odnośnik prowadzący do Twojej strony internetowej (i być może zostanie Twoim klientem), znacząco rośnie!

    Artykuły sponsorowane publikujemy zazwyczaj na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych – nie zapominając oczywiście, aby w ich treści zakotwiczyć link do Twojej biznesowej witryny www. Powtarzamy: teksty sponsorowane to niezawodny sposób na budowanie profilu linkowego strony, ponieważ odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Nie wierzysz? Dodamy więc, że teksty sponsorowane pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki i wizerunek eksperta w branży, a tym samym wzmocnią pozycjonowanie. Daj się przekonać!

    W tej części przystępujemy do czynności w obszarze samej witryny, czyli działań z zakresu on-site. Blog, będący integralną częścią strony, to idealne miejsce do przemycania branżowych słów kluczowych, budowania wizerunku eksperta, czy przeprowadzania linkowania wewnętrznego. Wartościowe i angażujące wpisy blogowe najczęściej przygotowujemy w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów, a ich konsekwentne publikowanie skutkuje rosnącą pozycją Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Algorytmy Google’a lubią regularność!

    To nie koniec zalet – wpisy blogowe to niezawodni „handlowcy”, którzy mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług! Sugestywna, angażująca treść, dodatkowo niosąca dla użytkownika wartość praktyczną to recepta na pozyskanie nowych klientów. A kiedy internauci obdarzą Cię zaufaniem, algorytmy Google’a bez wątpienia utorują Ci drogę do pierwszej strony wyników wyszukiwania. Spójrz tylko, meta coraz bliżej!

    Wychodzimy z założenia, że regularne raportowanie jest tak samo ważne, jak sama realizacja indywidualnej strategii pozycjonowania. Dane liczbowe ze szczegółowym omówieniem, przejrzyste wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami umożliwią Ci kompleksowy wgląd w efekty naszych poczynań z zakresu SEO. Musisz wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga poprawy. To tak jak w sporcie: treningi powinny przynosić efekty, żeby nie osłabić motywacji do działania. Dlatego, jako Twój SEO-trener na wyłączność, będziemy regularnie sporządzać dla Ciebie szczegółowe raporty, abyś również trzymał rękę na pulsie.

    Ponadto bieżący monitoring działania Twojej strony www (np. szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe lub wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania) umożliwi nam szybką reakcję na ewentualne problemy. Nasi eksperci będą czuwać nad kondycją Twojej strony internetowej i zadbają, aby nie zaliczyła kontuzji w maratonie do podium wyników wyszukiwania. A jeśli cokolwiek wzbudzi Twoje wątpliwości albo będziesz potrzebował konsultacji, w każdej chwili możesz skontaktować się ze swoim dedykowanym opiekunem SEO.

    Po raz kolejny nadmieniamy, że współczesne SEO to nie sprint, a długotrwały maraton. Jednak z samym podjęciem decyzji o pozycjonowaniu strony internetowej absolutnie nie zwlekaj! Już teraz skontaktuj się z nami: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny, wyznaczymy jasny cel poczynań i przedstawimy Ci wstępne prognozy wyników. Podium czeka, nie pozwól się wyprzedzić konkurencji!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl