StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Gdynia


Szum morza, krzyk mew, odgłosy stoczni… Jesteśmy w Gdyni! Jednym z miast wchodzących w skład Trójmiasta i będącym prężnym ośrodkiem biznesowym. Na terenie Gdyni z powodzeniem kwitnie przemysł, kultura, turystyka… To idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości. Pozwól, że Ci w tym pomożemy! Razem z nami podbijesz rynek w Gdyni (i nie tylko), a to wszystko za sprawą profesjonalnego pozycjonowania. Zyskasz pełnię naszych możliwości z zakresu SEO całkowicie na wyłączność. Jeśli prowadzisz np. firmę brokerską w Gdyni, pozostaniesz dla nas jedynym brokerem w tym mieście. Podzielność uwagi w naszej strategii pozycjonowania jest wysoce niewskazana! Wspólnie zapracujemy na Twój sukces – biegniemy do wspólnej mety, Google TOP10. Twoja satysfakcja to nasza satysfakcja!

Czytaj więcej

    W Gdyni zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Zaczynamy SEO-rozgrzewkę! Na starcie sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch na Twojej firmowej stronie www. Dzięki temu unikniemy rozpraszania uwagi na frazy z mniejszym potencjałem. Teraz pora na tzw. quick wins. Pomogą nam stwierdzić, czy Twoja witryna rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. hotel Gdynia lub nocleg Gdynia). Zlustrujemy także Twoją konkurencję (nie tylko z Gdyni), pod kątem zbieżności fraz kluczowych. Ponadto poznamy branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych słów kluczowych. Na końcu tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania przeanalizujemy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wytypowane przez nas frazy (np. stomatolog Gdynia).

    a). lista fraz

    Przygotujemy dla Ciebie listę słów kluczowych, które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najlepsze do przyciągnięcia użytkowników na Twoją stronę i przekształcenia ich w aktywnych klientów. Te frazy będą najlepiej pracowały na sukces Twojej witryny, generując ok. 90% ruchu (np. najlepsza restauracja Gdynia lub wynajem sprzętu wodnego Gdynia).

    AUDYT KONKURENCJI

    Kolejny krok do udanego pozycjonowania. Przyjrzymy się Twoim rywalom, aby dowiedzieć się, jakie działania podejmują, co się u nich sprawdza, a co szwankuje. To doskonały przepis na budowanie przewagi naszej strategii pozycjonowania. Wszelkie dane na temat Twojej branżowej konkurencji (tej z Gdyni i nie tylko) pomogą nam stworzyć optymalną ofertę, dzięki której wyprzedzisz konkurencję w wyścigu o Google TOP10!

    a). wytypowanie konkurencji

    Przede wszystkim skupimy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży. Takich, którzy najlepiej pozycjonują się na popularne frazy kluczowe (np. usługi transportowe Gdynia). Wesprzemy się na dostarczonej przez Ciebie liście konkurentów, ale równie pomoce będą wyniki wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje Twój profil działalności (np. fryzjer Gdynia).

    b). analiza widoczności

    Kolej na wsparcie specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto. To dzięki niemu szczegółowo przeanalizujemy, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Senuto umożliwia wytypowanie tych słów kluczowych, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie (np. ubezpieczenia Gdynia). Naszym celem są przede wszystkim okolice 50 najsilniejszych lokalnych fraz (z Gdyni), jednocześnie mając na uwadze pierwsze trzy wyniki wyszukiwania, które najlepiej konwertują (np. prawnik Gdynia).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Na tym etapie skorzystamy ze wsparcia eksperckiego narzędzia do pozycjonowania – Majestic SEO. Ponownie zlustrujemy Twoich branżowych rywali (np. trenerów personalnych z Gdyni), pod kątem linków prowadzących do ich firmowych stron www. To bardzo istotne, gdyż algorytmy Google są przychylniejsze dla witryn, mających rozwiniętą sieć wirtualnych dróg. Dla botów jest to sygnał, że strona się rozwija i jest godna zaufania. Zbudujemy zatem solidny profil linkowania Twojej firmowej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Szczegółowa analiza linków prowadzących do stron Twojej konkurencji, umożliwi nam wytypowanie tych miejsc w sieci (tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych), które mają największy potencjał pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (a zarazem tej fizycznej, w Gdyni). W tym celu niezawodne będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Ponownie skorzystamy z narzędzia Senuto, jak również ręcznie przeanalizujemy blogosferę w Twojej branży. Dzięki rzeczowym danym przygotujemy przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie się zatrzymać na weekend w Gdyni?” lub „Chwila relaksu – ekskluzywne SPA w centrum Gdyni”). Google lubi content i wynagradza regularną aktywność, windując stronę w branżowych wynikach wyszukiwania.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Długi staż w wirtualnej przestrzeni internetowej to na pewno atut. Im starsza domena, tym cenniejsza „w oczach” botów Google. Wszak nic straconego! Nawet jeśli jesteś na przedbiegach swojej wirtualnej kariery, wciąż możesz wkupić się w łaski wyszukiwarki. To wszystko za sprawą bloga, będącego idealnym miejscem do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści (a Google je uwielbia – w końcu jest wyszukiwarką tekstową!). Ponadto merytoryczne wpisy generują wartościowy ruch na stronie, a to sprzyja uzyskaniu wyższej pozycji w rankingu. Tutaj konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics (niezastąpione do monitorowania ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do poszerzania analityki internetowej).

    Zapewne znasz to uczucie irytacji, gdy witryna wolno się ładuje. Zadbamy zatem, aby nie miało to miejsca w przypadku Twojej biznesowej strony www! Nie pozwolimy internautom czekać, gdyż każde opuszczenie witryny skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń. Wówczas nie ma nawet mowy o podium. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights, umożliwi nam weryfikację szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, ale przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. Ponadto „odchudzimy” Twoją firmową stronę – im mniejsza waga multimediów, tym szybsze działanie.

    Twoja firmowa witryna musi być dobrze widoczna dla robotów Google. Pamiętaj, że to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce. Indeksują tylko te strony i podstrony, do których mają bezproblemowy dostęp. Skupimy się zatem na poprawności pliku robots.txt oraz upewnimy się, że strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console.

    Komunikat o braku zabezpieczeń raczej nie zachęci internautów do wejścia na stronę. Nie możemy do tego dopuścić! I to na samym starcie… Zadbamy o należyte wdrożenie certyfikatu SSL i zweryfikujemy jego aktualność. Dzięki temu zyskamy przychylność wyszukiwarki, a Twoja strona będzie się szybciej ładować (a klienci szybciej napływać – i to nie tylko z Gdyni!).

    W tej części audytu skupimy się na poprawnej konstrukcji adresów URL. To bardzo istotne dla skutecznego pozycjonowania. Krótsze adresy są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki, zatem chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu (internautom z Gdyni i z całego świata). Nie zapomnimy, że algorytmy nie lubią adresów zawierających takie znaki, jak „_”. Są one przez nie traktowane na równi z literą lub cyfrą – zwyczajnie je ignorują.

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wirtualna wizytówka. Zatem warto dobrze ją przemyśleć i odpowiednio skonstruować. Powinna być czytelna i atrakcyjna zarówno dla użytkowników, jak i dla botów Google (podobnie jak Gdynia dla turystów ). Maksymalnie wykorzystamy potencjał Twojej strony internetowej: zadbamy, aby kluczowe podstrony były dobrze widoczne, a nawigacja – wygodna i intuicyjna. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania!

    Plik sitemap.xml to wirtualna mapa Twojej biznesowej strony www. Sprawdzimy, czy został (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawiera wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w wyszukiwarce. Nawigacja musi być czytelna i prosta, aby roboty Google chętniej odwiedzały Twoją witrynę i windowały ją w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania internautów (np. agent nieruchomości Gdynia).

    Błędy 404 można porównać do ślepych zaułków w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, gdyż prowadzą do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Wówczas jakość witryny automatycznie się obniża, a jej pozycja w wynikach wyszukiwania – spada. Nie zapomnimy zatem wdrożyć poprawnej obsługi błędów 404 i upewnimy się, czy Twoja strona nie ma przedawnionych odnośników. To wpłynie korzystnie na dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Smartfony, tablety… Coraz więcej internautów korzysta z nich podczas swoich wędrówek po sieci. Niech trafią też do Ciebie, do Gdyni! Ułatwimy użytkownikom poruszanie się po Twojej firmowej witrynie, gdyż strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są bardziej cenione przez Google’a.

    Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje botom podstawowe dane o zawartości strony internetowej (podobnie jak tablice drogowe, które informują kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Gdyni). Korzystając z tej wskazówki, algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania Google. Niestety znacznik TITLE nie daje dużego pola manewru, więc trzeba go skrupulatnie i rozsądnie wykorzystać. Wszak zostaw to naszym ekspertom od pozycjonowania!

    Stronę internetową można przyrównać do książki: ma ona tytuł, nazwy rozdziałów itd. Roboty Google posługują się nieco inną nomenklaturą. Znacznik <h1> to w ich języku tytuł witryny, a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem w strukturze strony powinien być tylko jeden znacznik <h1>, natomiast liczebność znaczników <h2> jest nieograniczona. Istotne, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania. Trzeba precyzyjnie poinformować algorytmy Google o zawartości strony oraz określić, na jakie frazy ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. pozycjonowanie Gdynia lub agencja SEO Gdynia).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, jednak nie pozostaje ślepy na multimedia umieszczone w witrynie. One również są pomocne w procesie pozycjonowania za sprawą znacznika ALT. Opisuje on to, co znajduje się na danej grafice, zatem warto umieścić tam konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. warsztat samochodowy Gdynia).

    Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Gdynię z innymi miejscowościami. Im więcej powiązań, tym większe szanse w maratonie do Google TOP10. Warto dzielić się treścią firmowej strony www, korzystając z odnośników do witryn zewnętrznych. Należy jednak opatrzyć owe linki atrybutem nofollow, który zatrzyma algorytmy na stronie i zwiększy moc zewnętrznych odnośników. W tym już głowa naszych specjalistów od pozycjonowania.

    Dotarliśmy do ostatniego etapu technicznego audytu witryny internetowej. Polityka Prywatności jest podstroną niepowiązaną tematycznie z zakresem usług Twojej firmy, a co za tym idzie – z ogólną zawartością Twojej wirtualnej wizytówki. Zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powtarzać się na setkach innych stron, a Google nie lubi duplikowania treści. Nasi eksperci od pozycjonowania wkroczą do akcji, jeśli Polityka Prywatności nie została prawidłowo wdrożona i zadbają, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji. Nie zapomną także o wyłączeniu jej z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej odnośnikom przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Nie od dzisiaj wiadomo, że treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pomyślne pozycjonowanie. Jest jednak pewien warunek: content musi być jakościowy i odpowiednio skonstruowany. Z jednej strony ma przyciągać uwagę internautów i zamieniać ich w potencjalnych klientów (nie tylko z Gdyni). Z drugiej natomiast powinien być zgrabnie nasycony słowami kluczowymi (np. Twój wymarzony makijaż ślubny w Gdyni – umów się już dzisiaj), dzięki czemu zyska przychylność algorytmów Google. Zadbamy, aby Twoja wirtualna wizytówka miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je atrakcyjnymi treściami (np. wpis o najpyszniejszej kawie w Gdyni).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Kończąc audyt treści na Twojej stronie www, weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach. Skorzystamy z narzędzia do pozycjonowania Surfer SEO, dzięki czemu uzyskamy konkretne dane. Oprócz ilości znaków zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. medycyna estetyczna Gdynia). Nasi eksperci od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników konkurencyjnych witryn w Google TOP10.

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Nie zwlekaj i już teraz sprawdź, jak Twoja witryna wypada po szczegółowej analizie. Twoja konkurencja z Gdyni (i nie tylko!) już na pewno wykonała ten krok! Nasi eksperci od pozycjonowania ustalą, które elementy strony warto zoptymalizować, a w wiadomości prywatnej podamy Ci szacunkową cenę i czas wdrożenia. Pamiętaj, że będziesz dla nas jedynym klientem w całej Gdyni z danej branży (np. tłumacz przysięgły Gdynia). Zyskasz na wyłączność pełnię naszych umiejętności z zakresu pozycjonowania! Będziemy całkowicie do Twojej dyspozycji, nie bacząc na któregokolwiek z Twoich rywali z Gdyni.

    b). pozycjonowanie – oferta

    Szczegółowy audyt to absolutna podstawa, warto jednak poprzeć go dalszymi działaniami z zakresu SEO. Koniecznie skontaktuj się z nami bezpośrednio: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny biznesowej, a także wyznaczymy konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich trwania i wstępne prognozy wyników. Dzięki temu dogonisz silnych konkurentów (nie tylko z Gdyni), a tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach, zostawisz daleko w tyle. Niczym doświadczony trener będziemy towarzyszyć Ci na każdym etapie tego wymagającego, ale jakże satysfakcjonującego SEO-maratonu!

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl