fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Kraków


Kraków – miasto królów polskich, smoka wawelskiego i znakomitych artystów, jak również przemysłu, usług i handlu. To miejsce wprost stworzone do rozwoju przedsiębiorczości! Prowadzisz biznes w Krakowie i potrzebujesz skutecznej promocji? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak dzięki profesjonalnemu SEO możesz podbić nie tylko rynek krakowski – zdołasz dotrzeć do konsumentów z całego świata. Pozwól, że nasi eksperci od pozycjonowania zaopiekują się Twoją biznesową stroną internetową. Oferujemy nowatorskie podejście w dziedzinie SEO, dzięki któremu poświęcimy twojej stronie maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Google TOP10 – oto nasz wspólny cel!

Czytaj więcej


    W Krakowie zaufali nam:

     

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Każde większe przedsięwzięcie wymaga konsekwentnych i długotrwałych przygotowań. Bez tego nie ma co liczyć na sukces! Zanim maratończyk dobiegnie do podium, musi zaliczyć serię wymagających treningów. Nie inaczej jest w przypadku strony internetowej, z tym że w jej przypadku potrzebny jest solidny i dogłębny audyt SEO. To kluczowy etap dla skutecznego pozycjonowania! To właśnie audyt umożliwia opracowanie optymalnej strategii SEO dla Twojej strony internetowej. Tylko dzięki niemu ma ona szansę „dobiec” do podium wyników wyszukiwania Google!

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Po co marnować czas, energię i pieniądze na niepotrzebne działania…? Należy koncentrować się przede wszystkim na tych czynnościach, które dają wymierne korzyści. Niech audyt SEO będzie naszym drogowskazem do sukcesu! Pomoże nam uniknąć błędów technicznych, które na dalszym etapie wpłynęłyby niekorzystnie na proces pozycjonowania witryny internetowej. Audyt SEO to inwestycja, która zagwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność całego przedsięwzięcia.

     

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO można porównać do detektora, który precyzyjnie namierza błędy w witrynie internetowej. A po tym, jak je znajdzie, proponuje konkretne rozwiązania wykrytych usterek. Audyt przeprowadzamy kompleksowo na wielu płaszczyznach Twojej biznesowej strony www. Dokładnie analizujemy słowa kluczowe, wnikliwie lustrujemy Twoją branżową konkurencję, a także skrupulatnie badamy warstwę techniczną i oceniamy jakość zamieszczonego contentu. Podium w maratonie do Google TOP10 bez szczegółowego audytu SEO? Nie ma takiej możliwości!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

     

    AUDYT FRAZ

    Każdy sportowiec, który startuje w maratonie, musi najpierw odpowiednio się przygotować. Nie inaczej jest w przypadku profesjonalnego pozycjonowania, z tym że tutaj podstawą jest szczegółowy audyt precyzyjnie wyznaczający drogę do celu. Na początku sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, czyli generują ruch na Twojej stronie (np. muzeum Kraków). Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, aby sprawdzić, czy Twoja witryna rankuje na topowe słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji). Zlustrujemy również Twoją konkurencję pod kątem wspólnych zbiorów fraz kluczowych, a także branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych słów kluczowych. Na końcu zbadamy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy (np. chirurg plastyczny Kraków lub broker Kraków).

    a). lista fraz

    Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną listę słów kluczowych (np. szkoła tańca Kraków lub kurs angielskiego Kraków), które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę i przekształcały ich w aktywnych klientów. To kluczowy krok w procesie pozycjonowania!

     

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Szczegółowo przeanalizujemy poczynania kilku Twoich najsilniejszych rywali, którzy najlepiej pozycjonują się na pożądane frazy kluczowe (np. trener personalny Kraków lub wizażystka Kraków). Nieodzowna będzie dostarczona przez Ciebie lista konkurencji, jak również wsparcie wyników wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. przedszkole Kraków). To ułatwi dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

     

    b). analiza widoczności

    Na tym etapie wesprzemy się specjalistycznym narzędziem do pozycjonowania – Senuto, które podpowie, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Dzięki niemu wytypujemy głównie te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce, a więc przynajmniej 10 razy miesięcznie (np. mechanik samochodowy Kraków). W ten sposób nadamy rozpędu dalszym działaniom z zakresu pozycjonowania.

    c). analiza linków zewnętrznych

    Tutaj do akcji wkracza profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Majestic SEO, które pomaga namierzyć linki prowadzące do firmowych stron Twoich konkurentów. Jest to bardzo ważny krok w procesie pozycjonowania, gdyż roboty wyszukiwarki lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Zadbamy więc o nienaganny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

     

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Przygotujemy listę tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych, które mają największy potencjał pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również tej fizycznej, w Krakowie). Najlepsze w tym celu będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe: przygotujemy listę przykładowych tematów np. „Gdzie wykonać manicure hybrydowy w Krakowie?” lub „Najlepsze pamiątki w Krakowie – poczuj ducha historii!”. Na pewno nie umknie to uwadze Google’a i wynagrodzi on regularną aktywność wyższą pozycją w rankingu.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Google lubi domeny z długim stażem, wszak jeśli dopiero zaczynasz internetowe podboje, nadal masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki. Pomoże w tym blog, będący idealnym miejscem do tworzenia nowych podstron i angażujących treści (np. „Najlepszy pomysł na udane popołudnie? Wpadnij na lody do naszej kawiarni w centrum Krakowa!”). Nasi specjaliści od pozycjonowania wyposażą Twoją witrynę w niezbędne narzędzia: Google Analytics (najbardziej wiarygodne w mierzeniu ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do rozwoju głębszej analityki internetowej).

    Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji – może zapomnieć o podium. Nie pozwolimy odwiedzającym Twoją witrynę czekać, gdyż każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń (za co bezwzględny sędzia Google odejmuje cenne punkty). Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights pomoże nam zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To pozwoli przetrzeć szlaki dalszym działaniom z zakresu pozycjonowania.

    W tej części audytu skupimy się na kwestiach czysto technicznych (czyli poprawności pliku robots.txt) oraz sprawdzimy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Twoja witryna musi być dobrze widoczna i łatwo dostępna dla robotów Google, gdyż to one decydują o jej pozycji w rankingu. Wszak to zadanie pozostaw naszym specjalistom od pozycjonowania!

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń i szczerze wątpimy, że skusiło Cię to do przejrzenia jej zawartości. Nie możemy dopuścić do takiej gafy w przypadku Twojej witryny! To byłoby bardzo niekorzystne dla dalszych działań z zakresu pozycjonowania. Zatem odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność.

    Roboty wyszukiwarki lubią krótkie adresy URL, gdyż są one dla nich bardziej czytelne (a to oznacza, że chętniej wejdą na Twoją stronę i wywindują ją w rankingu). Ponadto należy mieć na uwadze, że poprawne adresy URL to takie, które nie zawierają takich znaków, jak „_”. Dla algorytmów są one równoznaczne z literą lub cyfrą – po prostu je ignorują. Nie martw się jednak – nasi eksperci od pozycjonowania doskonale mówią w języku botów Google’a!

    Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa – w końcu to ona ma zachęcać internautów do pozostania z Tobą na dłużej! Atrakcyjność dla potencjalnych klientów to jedno. Strona musi być także interesująca dla robotów Google, więc nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Kraków, ma unikalną mapę, tyle że w formie pliku sitemap.xml. Sprawdzimy, czy owa mapa zawiera wszystkie podstrony obowiązkowo zaindeksowane w wyszukiwarce. Czytelna i prosta nawigacja zwabi roboty Google’a, a to sprawi, że będą ją pokazywać wyżej w rankingu. Bez tego trudno o skuteczne pozycjonowanie.

    Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg – kierują do nieistniejących lub przedawnionych stron/podstron. Zadanie wdrożenia poprawnej obsługi błędów 404 pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy zapobiegną w ten sposób obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

    Możliwe, że właśnie czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym. Bardzo możliwe też, że nie jesteś w tym odosobniony! Coraz więcej użytkowników wędruje po sieci, korzystając ze smartfonów lub tabletów. Sprawmy więc, aby trafili też do Ciebie, do pięknego Krakowa! Witryny internetowe, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są – co pewnie nie będzie już dla Ciebie nowością – atrakcyjniejsze dla robotów wyszukiwarki.

    Znacznik TITLE to niejako drogowskaz, który przekazuje botom podstawowe informacje o zawartości strony www – podobnie jak tablice informujące kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Krakowa. Na podstawie owego parametru algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Nasi specjaliści od pozycjonowania skrupulatne i rozsądne wykorzystają znacznik TITLE, gdyż ma on bardzo ograniczoną liczbę dostępnych znaków.

    Twoja firmowa strona www (podobnie jak książka) ma tytuł, nazwy rozdziałów itd. Przekładając to na język robotów Google, znacznik <h1> to nic innego, jak tytuł witryny (np. Twój stomatolog w Krakowie), a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem poprawna konstrukcja witryny będzie składała się z jednego znacznika <h1> i nieograniczonej ilości znaczników <h2>. Każdy z nich należy efektywnie wykorzystać w procesie pozycjonowania.

    Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek w procesie pozycjonowania nawet pliki graficzne na stronach internetowych okazują się przydatne. Wszystko za sprawą znacznika ALT, dzięki któremu możemy opisać, co znajduje się na danym obrazku (np. remont mieszkania Kraków). To idealny sposób, aby przemycić dodatkowe informacje o profilu działalności Twojej firmy (np. ekipa budowlana w trakcie budowy domu w Krakowie), a zarazem wzmocnić skuteczność pozycjonowania!

    Witryny zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań (niczym członkowie realnej społeczności). Domyślasz się zatem, że im więcej „znajomości”, tym większe poważanie w „oczach” algorytmów wyszukiwarki. Zdobędziemy cenne „relacje” za pomocą odnośników do witryn zewnętrznych. Dodatkowo nasi specjaliści od pozycjonowania opatrzą owe linki atrybutem nofollow, co pozwoli zatrzymać algorytmy na Twojej stronie i zwiększyć moc zewnętrznych odnośników.

    Techniczny audyt strony kończymy poprawnym wdrożeniem Polityki Prywatności. Jest to podstrona niepowiązana tematycznie z działalnością Twojej firmy, gdyż zawiera uniwersalne zapisy prawne powielane na wielu innych stronach (pamiętaj, że Google nie lubi duplikowania treści…). Nasi eksperci od pozycjonowania dopilnują, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji oraz wyłącza ją z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośnikom do niej prowadzącym przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

     

    a). ogólna analiza treści

    „Content is king” – to powiedzenie jest nadal aktualne w świecie pozycjonowania. Musisz wiedzieć, że treści umieszczone w witrynie mają niebagatelny wpływ na pozycję strony w rankingu Google. Jest jeden warunek: treści muszą być jakościowe i odpowiednio skonstruowane, aby przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej. To nie koniec! Powinny być także odpowiednio rozbudowane i zgrabnie nasycone frazami kluczowymi, aby spodobały się algorytmom wyszukiwarki. Wszak pozostaw to naszym ekspertom od pozycjonowania: sprawdzimy, czy Twoja witryna ma odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności zadbamy o stworzenie angażującego contentu.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Pod koniec prac nad audytem treści wesprzemy się profesjonalnym narzędziem do pozycjonowania Surfer SEO. To ono poda nam konkretne dane na temat liczby znaków na poszczególnych podstronach, a także poinformuje o nasyceniu zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. makijaż ślubny Kraków).

     

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Od niemal dekady śledzimy trendy w branży, a te są jednogłośne: współczesne SEO to już nie sprint. Teraz należy rozpatrywać je w kategorii wymagającego maratonu! Jednak bez obaw: zadbamy, abyś bez zadyszki i bez kontuzji dobiegł do podium. A jak przedstawia się indywidualny plan „treningowy” dla Twojej strony internetowej? Otóż następująco: na samym początku dokładnie przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe, później czym prędzej przeprowadzimy kompleksowy audyt SEO, następnie wykonamy optymalizację witryny internetowej, a na końcu wdrożymy konsekwentne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, zrozumiemy, jeśli poprzestaniesz np. tylko na audycie. Pamiętaj jednak, że to niestety wciąż za mało, aby zmierzyć się z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami.

    Potrzebujesz zatem doświadczonego SEO-trenera! Tylko wtedy wyprzedzisz konkurencję i pozostawisz ją na szarym końcu. W naszej nowatorskiej formule współpracy możesz liczyć na indywidualny plan pozycjonowania, który przygotujemy i wdrożymy właśnie dla Twojej strony internetowej. To jak, startujemy razem w maratonie Google?

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Dane z audytu SEO są nieodzowne, aby nasi specjaliści wdrożyli skuteczną optymalizację Twojej strony internetowej. To dzięki audytowi uzyskają całościowy wgląd w kondycję witryny i dowiedzą się, jakie błędy należy niezwłocznie wyeliminować. Audyt SEO to prawdziwy sprzymierzeniec pozycjonowania! Dzięki uzyskanym wskazówkom wdrożymy kompleksową optymalizację, nie zaniedbując żadnego z obszarów strony. Zazwyczaj audyt sugeruje czynności z takich obszarów, jak przyspieszenie działania strony, zmiana linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięcie zawczasu wykrytych nieprawidłowości (m.in. błąd 404).

    Teksty, które znajdują się w witrynie, również mają niebagatelny wpływ na jej pozycję w rankingu wyszukiwarki. Wszak, aby pracowały sukces strony, muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO, zawierać należytą ilość fraz kluczowych oraz ich optymalne nasycenie. Ponownie na uznanie zasługuje audyt SEO, gdyż to właśnie on przedstawi nam owe niezbędne parametry, jak również umożliwi oszacowanie budżetu potrzebnego do opracowania wysokiej jakości contentu dla Twojej strony internetowej. Posiłkując się szczegółowymi wytycznymi z audytu, nasi profesjonalni copywriterzy napiszą teksty, które zbudują „tężyznę” Twojej biznesowej witryny internetowej i tym samym umocnią jej pozycję w maratonie do Google TOP10!

    Obecnie wiele firm przeniosło swoje działania marketingowe do internetu, powoli rezygnując z tradycyjnych form promocji biznesu tj. rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa”. W wirtualnej przestrzeni wystarczą linki. Są one na tyle uniwersalne, że można je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych albo na stronach liderów w danej dziedzinie biznesu. Odnośniki pozwolą Ci dotrzeć do potencjalnych klientów z całego świata – i to bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek. Linki zaprowadzą internautów prosto do e-siedziby Twojej firmy – strony internetowej. Sprawnie, szybko i zdalnie!

    Tę formę wirtualnej promocji nazywamy linkbuildingiem, który obejmuje czynności typu off-site. Odbywają się one całkowicie poza Twoją stroną. Profesjonalny linkbuilding sprawi, że Twoja witryna zyska uznanie algorytmów Google’a – zwłaszcza w kluczowych obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). W tym celu witryna musi spełnić kilka warunków: mieć rozbudowaną sieć linków oraz być przyjazna zarówno dla internautów, jak i algorytmów wyszukiwarki. Zamieścimy więc wzmiankę o Twojej firmie na wiarygodnych, renomowanych i sprawdzonych portalach lub damy o niej znać w rozmaitych mediach społecznościowych.

    Dywersyfikacja profilu linków przychodzących to bardzo istotna kwestia, gdyż pomoże nam uniknąć dyskwalifikacji w maratonie wyszukiwarki. W tym celu należy pozyskiwać odnośniki na wiele sposobów. Jest ich kilka rodzajów: przede wszystkim linki pozyskiwane w naturalny sposób (dzięki internautom z własnej woli zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), ponadto linki pozyskane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy czy wymianę artykułów), jak również linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm bądź na portalach ogłoszeniowych).

    Wartościowy i wiarygodny profil linków przychodzących jest absolutnie konieczny do skutecznego pozycjonowania witryny www. Wiedz, że im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej biznesowej strony internetowej, tym chętniej algorytmy Google’a wywindują ją w rankingu wyszukiwarki. Gramy fair: skrupulatnie przestrzegamy zasad White Hat SEO, a więc bądź pewien, że wszystkie linki pozyskamy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie chcemy zdenerwować surowego sędziego Google!

    „O rany… Przecież to jakaś nachalna reklama albo wciskanie produktów…” – możesz pomyśleć. Czym prędzej wyprowadzimy Cię z błędu! Artykuł sponsorowany wcale nie musi być tekstem natarczywie promującym markę i automatycznie odstraszającym internautów. Jeśli jest wartościowy i merytoryczny, to staje się Twoim olbrzymim sojusznikiem w maratonie do Google TOP10. Trzeba przede wszystkim wiedzieć, jak wykorzystać moc artykułu sponsorowanego, aby zachęcić użytkowników do zapoznania się z jego treścią. Pamiętaj, że powinien odpowiadać na jakąś potrzebę, gdyż tylko wówczas rośnie prawdopodobieństwo, że internauta kliknie odnośnik prowadzący do Twojej strony internetowej. A Ty być może zyskasz nowego klienta!

    Artykuły sponsorowane publikujemy zwłaszcza na silnych i zaufanych portalach zewnętrznych. Nie zapominamy o zakotwiczeniu w treści linka do Twojej biznesowej witryny www. W ten sposób budujemy niezwykle istotny dla procesu pozycjonowania profil linkowy strony. Jeśli nadal Cię nie przekonaliśmy, to dodamy, że teksty sponsorowane pomogą Ci zbudować rozpoznawalność firmy i wizerunek eksperta, a co za tym idzie, wzmocnią SEO. Konkurencja już na pewno doceniła ich moc!

    Przystępujemy teraz do czynności w obszarze samej witryny, czyli tzw. działań on-site. Blog, który stanowi integralną część strony, to Twój silny sprzymierzeniec! Wpisy blogowe są miejscem wprost stworzonym do przemycania branżowych fraz kluczowych, przeprowadzania linkowania wewnętrznego i budowania wizerunku eksperta w branży. Takie teksty zwykle mają postać poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. Podpowiemy, że Google lubi regularność, zatem konsekwentne publikowanie wysokojakościowych treści zaowocuje rosnącą pozycją Twojej strony w rankingu wyszukiwarki.

    Na tym nie kończą się zalety blogowania – artykuły mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów czy usług! Sugestywna, angażująca treść, ponadto mająca dla użytkownika wartość praktyczną stanowi najprostszy sposób do przeistoczenia go w potencjalnego klienta. A kiedy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a bez wątpienia przyznają Ci cenne punkty w maratonie wyszukiwarki.

    Jako Twój SEO-trener na wyłączność będziemy regularnie sporządzać dla Ciebie szczegółowe raporty, ponieważ wychodzimy z założenia, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Treningi muszą przynosić efekty, żeby umocnić motywację do działania. Wypada wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga doszlifowania. Zatem zadbamy, abyś był należycie poinformowany – dostarczymy dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami. Dzięki temu będziesz miał kompleksowy wgląd w efekty naszej pracy.

    Warto również wspomnieć o tym, że bieżący monitoring działania Twojej strony www (szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe czy wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania) pozwoli na szybką i sprawną reakcję. Nasi eksperci od pozycjonowania będą nieustannie trzymać rękę na pulsie i dbać o to, aby Twoja strona internetowa nie zaliczyła kontuzji w maratonie do podium wyszukiwarki Google. A gdyby cokolwiek wzbudziło Twoje wątpliwości, w każdej chwili będziesz mógł skontaktować się ze swoim indywidualnym opiekunem SEO.

    Bardzo możliwe, że zniechęca Cię perspektywa długotrwałego maratonu SEO. Przykro nam, ale czasy błyskawicznej skuteczności pozycjonowania minęły bezpowrotnie. Nie daj się zwieść, gdy ktoś obieca Ci błyskawiczne wyniki… Skorzystaj z naszego doświadczenia i skontaktuj się z nami: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny, który pozwoli Ci dogonić silnych rywali, a obecnych pozostawić daleko w tyle. Docelowo nasza współpraca będzie długofalowa, ale bądź pewien, że nawet się nie obejrzysz, jak zbliżymy się do podium wyników wyszukiwania Google!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl