StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Kraków


Kraków – miasto królów polskich, smoka wawelskiego i znakomitych artystów, jak również przemysłu, usług i handlu. To miejsce wprost stworzone do rozwoju przedsiębiorczości! Prowadzisz biznes w Krakowie i potrzebujesz skutecznej promocji? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak dzięki profesjonalnemu SEO możesz podbić nie tylko rynek krakowski – zdołasz dotrzeć do konsumentów z całego świata. Pozwól, że nasi eksperci od pozycjonowania zaopiekują się Twoją biznesową stroną internetową. Oferujemy nowatorskie podejście w dziedzinie SEO – pozycjonowanie na wyłączność, które polega na tym, że w danej branży i lokalizacji (czyli w Krakowie) będziesz jedynym partnerem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Google TOP10 – oto nasz wspólny cel!

Czytaj więcej

    W Krakowie zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Każdy sportowiec, który startuje w maratonie, musi najpierw odpowiednio się przygotować. Nie inaczej jest w przypadku profesjonalnego pozycjonowania, z tym że tutaj podstawą jest szczegółowy audyt precyzyjnie wyznaczający drogę do celu. Na początku sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, czyli generują ruch na Twojej stronie (np. muzeum Kraków). Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, aby sprawdzić, czy Twoja witryna rankuje na topowe słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji). Zlustrujemy również Twoją konkurencję pod kątem wspólnych zbiorów fraz kluczowych, a także branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych słów kluczowych. Na końcu zbadamy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy (np. chirurg plastyczny Kraków lub broker Kraków).

    a). lista fraz

    Przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną listę słów kluczowych (np. szkoła tańca Kraków lub kurs angielskiego Kraków), które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę i przekształcały ich w aktywnych klientów. To kluczowy krok w procesie pozycjonowania!

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Szczegółowo przeanalizujemy poczynania kilku Twoich najsilniejszych rywali, którzy najlepiej pozycjonują się na pożądane frazy kluczowe (np. trener personalny Kraków lub wizażystka Kraków). Nieodzowna będzie dostarczona przez Ciebie lista konkurencji, jak również wsparcie wyników wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. przedszkole Kraków). To ułatwi dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    b). analiza widoczności

    Na tym etapie wesprzemy się specjalistycznym narzędziem do pozycjonowania – Senuto, które podpowie, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Dzięki niemu wytypujemy głównie te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce, a więc przynajmniej 10 razy miesięcznie (np. mechanik samochodowy Kraków). W ten sposób nadamy rozpędu dalszym działaniom z zakresu pozycjonowania.

    c). analiza linków zewnętrznych

    Tutaj do akcji wkracza profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Majestic SEO, które pomaga namierzyć linki prowadzące do firmowych stron Twoich konkurentów. Jest to bardzo ważny krok w procesie pozycjonowania, gdyż roboty wyszukiwarki lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Zadbamy więc o nienaganny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Przygotujemy listę tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych, które mają największy potencjał pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również tej fizycznej, w Krakowie). Najlepsze w tym celu będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe: przygotujemy listę przykładowych tematów np. „Gdzie wykonać manicure hybrydowy w Krakowie?” lub „Najlepsze pamiątki w Krakowie – poczuj ducha historii!”. Na pewno nie umknie to uwadze Google’a i wynagrodzi on regularną aktywność wyższą pozycją w rankingu.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Google lubi domeny z długim stażem, wszak jeśli dopiero zaczynasz internetowe podboje, nadal masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki. Pomoże w tym blog, będący idealnym miejscem do tworzenia nowych podstron i angażujących treści (np. „Najlepszy pomysł na udane popołudnie? Wpadnij na lody do naszej kawiarni w centrum Krakowa!”). Nasi specjaliści od pozycjonowania wyposażą Twoją witrynę w niezbędne narzędzia: Google Analytics (najbardziej wiarygodne w mierzeniu ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do rozwoju głębszej analityki internetowej).

    Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji – może zapomnieć o podium. Nie pozwolimy odwiedzającym Twoją witrynę czekać, gdyż każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń (za co bezwzględny sędzia Google odejmuje cenne punkty). Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights pomoże nam zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a przede wszystkim na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To pozwoli przetrzeć szlaki dalszym działaniom z zakresu pozycjonowania.

    W tej części audytu skupimy się na kwestiach czysto technicznych (czyli poprawności pliku robots.txt) oraz sprawdzimy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Twoja witryna musi być dobrze widoczna i łatwo dostępna dla robotów Google, gdyż to one decydują o jej pozycji w rankingu. Wszak to zadanie pozostaw naszym specjalistom od pozycjonowania!

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń i szczerze wątpimy, że skusiło Cię to do przejrzenia jej zawartości. Nie możemy dopuścić do takiej gafy w przypadku Twojej witryny! To byłoby bardzo niekorzystne dla dalszych działań z zakresu pozycjonowania. Zatem odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność.

    Roboty wyszukiwarki lubią krótkie adresy URL, gdyż są one dla nich bardziej czytelne (a to oznacza, że chętniej wejdą na Twoją stronę i wywindują ją w rankingu). Ponadto należy mieć na uwadze, że poprawne adresy URL to takie, które nie zawierają takich znaków, jak „_”. Dla algorytmów są one równoznaczne z literą lub cyfrą – po prostu je ignorują. Nie martw się jednak – nasi eksperci od pozycjonowania doskonale mówią w języku botów Google’a!

    Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa – w końcu to ona ma zachęcać internautów do pozostania z Tobą na dłużej! Atrakcyjność dla potencjalnych klientów to jedno. Strona musi być także interesująca dla robotów Google, więc nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Kraków, ma unikalną mapę, tyle że w formie pliku sitemap.xml. Sprawdzimy, czy owa mapa zawiera wszystkie podstrony obowiązkowo zaindeksowane w wyszukiwarce. Czytelna i prosta nawigacja zwabi roboty Google’a, a to sprawi, że będą ją pokazywać wyżej w rankingu. Bez tego trudno o skuteczne pozycjonowanie.

    Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg – kierują do nieistniejących lub przedawnionych stron/podstron. Zadanie wdrożenia poprawnej obsługi błędów 404 pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy zapobiegną w ten sposób obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

    Możliwe, że właśnie czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym. Bardzo możliwe też, że nie jesteś w tym odosobniony! Coraz więcej użytkowników wędruje po sieci, korzystając ze smartfonów lub tabletów. Sprawmy więc, aby trafili też do Ciebie, do pięknego Krakowa! Witryny internetowe, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są – co pewnie nie będzie już dla Ciebie nowością – atrakcyjniejsze dla robotów wyszukiwarki.

    Znacznik TITLE to niejako drogowskaz, który przekazuje botom podstawowe informacje o zawartości strony www – podobnie jak tablice informujące kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Krakowa. Na podstawie owego parametru algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Nasi specjaliści od pozycjonowania skrupulatne i rozsądne wykorzystają znacznik TITLE, gdyż ma on bardzo ograniczoną liczbę dostępnych znaków.

    Twoja firmowa strona www (podobnie jak książka) ma tytuł, nazwy rozdziałów itd. Przekładając to na język robotów Google, znacznik <h1> to nic innego, jak tytuł witryny (np. Twój stomatolog w Krakowie), a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem poprawna konstrukcja witryny będzie składała się z jednego znacznika <h1> i nieograniczonej ilości znaczników <h2>. Każdy z nich należy efektywnie wykorzystać w procesie pozycjonowania.

    Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek w procesie pozycjonowania nawet pliki graficzne na stronach internetowych okazują się przydatne. Wszystko za sprawą znacznika ALT, dzięki któremu możemy opisać, co znajduje się na danym obrazku (np. remont mieszkania Kraków). To idealny sposób, aby przemycić dodatkowe informacje o profilu działalności Twojej firmy (np. ekipa budowlana w trakcie budowy domu w Krakowie), a zarazem wzmocnić skuteczność pozycjonowania!

    Witryny zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań (niczym członkowie realnej społeczności). Domyślasz się zatem, że im więcej „znajomości”, tym większe poważanie w „oczach” algorytmów wyszukiwarki. Zdobędziemy cenne „relacje” za pomocą odnośników do witryn zewnętrznych. Dodatkowo nasi specjaliści od pozycjonowania opatrzą owe linki atrybutem nofollow, co pozwoli zatrzymać algorytmy na Twojej stronie i zwiększyć moc zewnętrznych odnośników.

    Techniczny audyt strony kończymy poprawnym wdrożeniem Polityki Prywatności. Jest to podstrona niepowiązana tematycznie z działalnością Twojej firmy, gdyż zawiera uniwersalne zapisy prawne powielane na wielu innych stronach (pamiętaj, że Google nie lubi duplikowania treści…). Nasi eksperci od pozycjonowania dopilnują, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji oraz wyłącza ją z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośnikom do niej prowadzącym przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    „Content is king” – to powiedzenie jest nadal aktualne w świecie pozycjonowania. Musisz wiedzieć, że treści umieszczone w witrynie mają niebagatelny wpływ na pozycję strony w rankingu Google. Jest jeden warunek: treści muszą być jakościowe i odpowiednio skonstruowane, aby przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej. To nie koniec! Powinny być także odpowiednio rozbudowane i zgrabnie nasycone frazami kluczowymi, aby spodobały się algorytmom wyszukiwarki. Wszak pozostaw to naszym ekspertom od pozycjonowania: sprawdzimy, czy Twoja witryna ma odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności zadbamy o stworzenie angażującego contentu.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Pod koniec prac nad audytem treści wesprzemy się profesjonalnym narzędziem do pozycjonowania Surfer SEO. To ono poda nam konkretne dane na temat liczby znaków na poszczególnych podstronach, a także poinformuje o nasyceniu zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. makijaż ślubny Kraków).

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Wiesz już, na czym polega kompleksowy audyt strony www i masz świadomość, jak nieodzowny jest w procesie efektywnego pozycjonowania. Nie zwlekaj i sprawdź, jak Twoja strona internetowa prezentuje się po wnikliwej analizie! Twoja konkurencja z Krakowa (i nie tylko) już na pewno ma ten krok za sobą… Nie pozostawaj w tyle! W ramach audytu ustalimy, które elementy Twojej witryny warto zoptymalizować, a w wiadomości prywatnej oszacujemy cenę i czas wdrożenia. Pamiętaj, że poświęcimy Twojemu wirtualnemu biznesowi maksimum uwagi: w Twojej branży w całym Krakowie, będziesz jedynym przedsiębiorcą, któremu zaoferujemy pełnię naszych możliwości z zakresu pozycjonowania.

    b). pozycjonowanie – oferta

    Sam audyt to absolutna podstawa, aby utorować sobie drogę do celu. Warto jednak poprzeć go dalszymi działaniami z zakresu pozycjonowania, aby osiągnąć sukces! Cenne dane, które pozyskamy w trakcie badań nad kondycją strony, pozwolą nam stworzyć indywidualny plan pozycjonowania Twojej biznesowej witryny www. Ponadto wyznaczymy konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich wdrożenia, a także wstępne prognozy wyników. Zaufaj naszym specjalistom od pozycjonowania i pozwól nam zostać Twoim indywidualnym trenerem, który wesprze Cię w przygotowaniach do zwycięstwa – podium w wynikach wyszukiwania Google. Czekamy na Twoją wiadomość!

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl