fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Lublin


Lublin – stolica województwa lubelskiego, a także miasto, w którym historia spotyka się z nowoczesnością. Z jednej strony Archikatedra Lubelska, a z drugiej Gray Office Park. Lublin to idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości! Chcesz podbić lubelski rynek? A może planujesz podbój na szerszą skalę? W każdym przypadku postaw na profesjonalne pozycjonowanie! Oferujemy pozycjonowanie na wyłączność, dzięki któremu zyskasz pełnię naszych możliwości bez rozpraszania uwagi na pozostałych rywali z Twojej branży i lokalizacji (czyli z Lublina). Jeśli prowadzisz np. klinikę stomatologiczną w Lublinie, pozostaniesz dla nas jedynym dentystą w tym mieście. Biegniemy do tej samej mety – Google TOP10!

Czytaj więcej

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Bez audytu SEO nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu! To kluczowy etap: audyt umożliwia przygotowanie optymalnego planu pozycjonowania Twojej strony internetowej – indywidualnego i opracowanego całkowicie na wyłączność. W przeciwnym razie nie ma mowy, aby „dobiegła” na szczyt wyników wyszukiwania Współczesne SEO to maraton, a żaden maratończyk również nie osiągnie sukcesu bez konsekwentnych i długotrwałych przygotowań.

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt SEO to inwestycja! Umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które dają wymierne korzyści. Po co mielibyśmy narażać Cię na finansowe „zakwasy”…? Ponadto audyt pozwala uniknąć błędów technicznych, które na dalszym etapie spowalniałyby, a wręcz uniemożliwiały proces pozycjonowania strony internetowej. Audyt SEO zagwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania!

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO to nasz główny sprzymierzeniec – celnie namierza błędy w witrynie, a co najważniejsze – proponuje nam konkretne rozwiązania napotkanych problemów. Aby Twoja strona miała szanse w maratonie do Google TOP10, musimy dokładnie zbadać jej kondycję. Audyt przeprowadzamy zatem na wielu jej płaszczyznach: analizujemy frazy kluczowe, podpatrujemy Twoich branżowych rywali, a także badamy warstwę techniczną i weryfikujemy jakość zamieszczonego contentu. Jeśli zapomnisz o audycie, równie dobrze możesz zapomnieć o sukcesie!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    AUDYT FRAZ

    Na starcie procesu pozycjonowania zbadamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, tzn. generują ruch w Twojej firmowej witrynie www. Pozwoli nam to wykluczyć frazy z mniejszym potencjałem. Później weźmiemy pod lupę tzw. quick wins, dzięki czemu dowiemy się, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji, np. hotel Lublin lub nocleg Lublin). Zbadamy także Twoją konkurencję (nie tylko z Lublina), aby dowiedzieć się, w jakim stopniu Wasze zbiory słów kluczowych są zbieżne. Ponadto poznamy branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Na końcu tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania sprawdzimy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas słowa kluczowe (np. makijaż ślubny Lublin lub catering weselny Lublin).

    a). lista fraz

    Stworzymy dla Ciebie indywidualną listę słów kluczowych, które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najefektywniejsze w przyciąganiu internautów na Twoją stronę i – docelowo – przekształcaniu ich w aktywnych klientów. Te frazy będą generowały ok. 90% ruchu (np. szkoła tańca Lublin lub nauka pływania Lublin).

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    W trakcie przygotowań do pozycjonerskiego maratonu warto zbadać mocne i słabe strony rywali, którzy najlepiej pozycjonują się na chodliwe frazy kluczowe (np. masaż leczniczy Lublin lub psychoterapia Lublin). Skorzystamy z dostarczonej przez Ciebie listy konkurentów, jak również z wyników wyszukiwania na frazę kluczową, która najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. remont mieszkania Lublin lub warsztat samochodowy Lublin).

    b). analiza widoczności

    Kolej na niezawodne wsparcie profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, które pozwoli nam sprawdzić, ile i jakie słowa kluczowe znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Senuto umożliwia wytypowanie najpopularniejszych fraz, czyli takich, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce (np. przedszkole Lublin albo korepetycje z matematyki Lublin).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Na tym etapie pomoże nam eksperckie narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO. Tym razem przyjrzymy się Twojej branżowej konkurencji (np. brokerom z Lublina albo prawnikom z Lublina) pod kątem linków prowadzących do ich firmowych stron www. Algorytmy Google lubią te strony, które mają rozwiniętą sieć wirtualnych dróg, gdyż jest to dla nich sygnał, że witryna się rozwija i budzi zaufanie. Nasi eksperci od pozycjonowania zbudują solidny profil linkowania Twojej biznesowej www, zdobywając odnośniki z artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Tematyczne blogi, fora, katalogi i serwisy branżowe to najlepsze miejsce do pozyskania linków kierujących internautów bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www. Doskonale sprawdzą się artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe, dlatego przy wsparciu narzędzia do pozycjonowania Senuto stworzymy przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie się zatrzymać na weekend w Lublinie?” lub „Chwila odprężenia – ekskluzywne SPA w centrum Lublina”). Google lubi wartościowe treści, a regularną aktywność wynagradza wyższą pozycją witryny w rankingu.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Google bardziej ceni domeny z dłuższym stażem w sieci, aczkolwiek młodsze witryny nie są na straconej pozycji. W celu zyskania przychylności wyszukiwarki niezawodny okaże się blog, dzięki któremu można tworzyć nowe podstrony i wartościowy content (np. wpisy o najlepszych potrawach wegańskich w Twojej restauracji w Lublinie). Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania! Wyposażą Twoją witrynę w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics (niezastąpione do monitorowania ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do poszerzania analityki internetowej).

    Mało kto ma cierpliwość do witryn, które wolno się ładują, a każde opuszczenie strony skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń. Nasi eksperci od pozycjonowania nie pozwolą, aby doszło do takiej sytuacji w przypadku Twojej witryny www! Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights, umożliwi nam sprawdzenie szybkości działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz powszechniejszych urządzeniach mobilnych.

    Twoja firmowa strona www musi być dobrze widoczna dla robotów wyszukiwarki: to one decydują o jej wysokiej pozycji w rankingu, indeksując tylko te strony i podstrony, do których mają łatwy dostęp. Nasi eksperci od pozycjonowania skupią się zatem na poprawnej konstrukcji pliku robots.txt oraz upewnią się, że strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. To bez wątpienia przetrze szlaki dalszym czynnościom z zakresu pozycjonowania.

    Komunikat o braku zabezpieczeń niekoniecznie zachęci internautów do odwiedzenia strony, zatem nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają o poprawne wdrożenie certyfikatu SSL i sprawdzą jego aktualność. Dzięki temu zyskasz nie tylko przychylność wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny.

    W tej części audytu zadbamy o poprawną konstrukcję adresów URL, co jest niezwykle istotne dla skutecznego pozycjonowania. Krótsze adresy są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki i zachęcają je do wejścia na Twoją stronę (a zarazem pokazania jej wyżej w rankingu – internautom z Lublina i nie tylko!). Nie zapomnimy, że algorytmy nie przepadają za adresami zawierającymi takie znaki, jak „_” – są one przez nie traktowane na równi z literą lub cyfrą, a więc ignorowane. Wszak zadanie zjednania botów pozostaw naszym specjalistom od pozycjonowania!

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wirtualna wizytówka – trzeba o nią należycie zadbać! Powinna być zarazem czytelna i atrakcyjna dla internautów, jak i dla robotów Google. Nasi eksperci od pozycjonowania maksymalnie wykorzystają potencjał Twojej biznesowej witryny www: zadbają, aby kluczowe podstrony były doskonale widoczne, a nawigacja – wygodna i intuicyjna.

    Plik sitemap.xml to niejako wirtualna mapa Twojej biznesowej strony www. Aby pozycjonowanie przebiegało prawidłowo, musi zostać (odpowiednio) wdrożony, a mapa witryny zawierać wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w Google. Czytelna i prosta nawigacja skusi algorytmy do odwiedzenia Twojej witryny, a wówczas zaczną pokazywać ją wyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania użytkowników (np. prawnik Lublin). Bez tego kroku można zapomnieć o efektywnym pozycjonowaniu!

    Błędy 404 można przyrównać do ślepych zaułków w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg. Prowadzą do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron i automatycznie obniżają nie tylko jakość witryny, ale również jej pozycję w rankingu wyszukiwarki Google. Nasi eksperci od pozycjonowania nie zapomną o wdrożeniu bezbłędnej obsługi błędów 404 i upewnią się, czy Twoja strona nie ma przeterminowanych linków.

    Coraz więcej internautów korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci – tutaj kilometry nie mają znaczenia. Niech zatem użytkownicy trafią też do Ciebie, do Lublina! Ułatwimy im poruszanie się po Twojej firmowej witrynie, pamiętając, że strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach, są faworyzowane przez roboty wyszukiwarki Google. Trzeba o tym pamiętać, bo w przeciwnym razie efekty pozycjonowania mogą nie być tak zadowalające, jakbyśmy sobie tego życzyli.

    Kierowca, który zmierza do Lublina, na pewno natknie się na znak informujący, ile kilometrów dzieli go od celu. Wirtualnym odpowiednikiem takiego drogowskazu jest znacznik TITLE. Jako pierwszy informuje boty Google’a o zawartości strony internetowej. Na tej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi słowami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytanie (np. kosmetolog Lublin lub manicure Lublin). Znacznik TITLE ma jednak ograniczone możliwości, toteż zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania – będą wiedzieli, jak maksymalnie wykorzystać jego potencjał!

    Budowę strony internetowej można przyrównać do budowy książki: ma tytuł oraz nazwy rozdziałów. W języku robotów wyszukiwarki tytuł jest określany jako znacznik <h1>, a nazwy rozdziałów jako znaczniki <h2>. Zatem w strukturze strony, podobnie jak w książce, powinien być tylko jeden znacznik <h1>, natomiast ilość znaczników <h2> może być dowolna. Ważne, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania, umieszczając w nich konkretną informację o zawartości strony oraz określając, na jakie słowa kluczowe ma być wyświetlana w wynikach wyszukiwania (np. kawiarnia Lublin albo wymiana opon Lublin).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, co nie oznacza, że multimedia umieszczone w witrynie nie przydają się w procesie pozycjonowania. Z pomocą przychodzi znacznik ALT, który zawiera informację o tym, co znajduje się na danej grafice (np. architekt wnętrz Lublin lub pizza z pieca Lublin). Warto zatem umieścić w nim konkretne dane o profilu działalności Twojej firmy np. cukiernia Lublin bądź sklep zoologiczny Lublin.

    SStrony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Lublin z innymi miejscami na mapie. I podobnie jak w analogowym świecie również w sieci sprawdza się zasada, że im więcej witryna ma powiązań, tym większe szanse zyskuje w maratonie do Google TOP10. Na tym etapie pozycjonowania skorzystamy z odnośników do witryn zewnętrznych, dzięki którym podzielisz się wartościowym contentem z pokaźną liczbą internautów (np. opowiesz im o swojej klinice medycyny estetycznej w Lublinie). Nasi specjaliści od pozycjonowania muszą jednak opatrzyć owe linki atrybutem nofollow, co umożliwi zatrzymanie algorytmów na stronie, a zarazem zwiększenie mocy zewnętrznych odnośników.

    Ostatnim etapem technicznego audytu witryny internetowej jest poprawne wdrożenie Polityki Prywatności. Jako że jest ona podstroną niepowiązaną tematycznie z profilem działalności Twojej firmy, nasi eksperci od pozycjonowania wyłączą ją z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej odnośnikom przypiszą atrybut nofollow. Należy o tym pamiętać również dlatego, że Polityka Prywatności zawiera uniwersalne zapisy prawne, które mogą powtarzać się na setkach innych stron, a Google nie lubi duplikowania treści!

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pomyślne pozycjonowanie, aczkolwiek muszą być odpowiednio skonstruowane, wartościowe i angażujące. Z jednej strony content ma przyciągać uwagę internautów i przeistaczać ich w klientów (z Lublina i nie tylko), a z drugiej powinien być umiejętnie nasycony frazami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na spotkanie ze znajomymi – odwiedź nasz escape room w Lublinie), aby zyskać przychylność robotów Google. Zaufaj naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy dopilnują, aby Twoja biznesowa witryna miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności zamieszczą w niej atrakcyjne treści (np. wpis blogowy o zabiegach w Twoim SPA w Lublinie).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Finiszując audyt treści na Twojej stronie www, nie zapomnimy o sprawdzeniu liczby znaków na poszczególnych podstronach. Wesprzemy się profesjonalnym narzędziem do pozycjonowania – Surfer SEO. Dzięki niemu uzyskamy konkretne dane: nie tylko sprawdzimy ilość znaków, ale również zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. medycyna estetyczna Lublin albo manicure hybrydowy Lublin). Nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twoich rywali, którzy zajmują czołowe pozycje w Google TOP10.

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Podkreślamy: współczesne SEO to już nie sprint. To wymagający maraton! Pozwól, że zostaniemy Twoim indywidualnym SEO-trenerem. Zadbamy, abyś bez zadyszki dobiegł do podium. Przygotujemy indywidualny plan „treningowy” dla Twojej strony internetowej: najpierw przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe, później przeprowadzimy kompleksowy audyt SEO, wykonamy optymalizację strony internetowej, a następnie wdrożymy regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, nie zmusimy Cię do trenowania na 100% – możesz poprzestać np. na audycie. Pamiętaj jednak, że to nadal za mało, aby mierzyć się z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami.

    Działamy w autorskiej formule na wyłączność. To nowatorski model współpracy, który gwarantuje zdecydowanie lepsze wyniki. Przygotowany przez nas plan pozycjonowania wdrożymy wyłącznie dla Twojej strony internetowej i – w danej branży i lokalizacji – 100% uwagi i możliwości poświęcimy jedynie Twojemu biznesowi. Razem wyprzedzimy konkurencję i pozostawimy ją na szarym końcu! To jak, rozpoczynamy solidny „wycisk”?

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Ponieważ audyt umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny, a przede wszystkim wskazuje, jakie błędy należy niezwłocznie wyeliminować, jest dla nas receptą na udaną optymalizację Twojej strony internetowej. Pozornie „suche” i niezrozumiałe dane z audytu to olbrzymia wartość! Dzięki nim wykonamy kompleksową optymalizację, nie zaniedbując żadnego z obszarów strony. Z reguły przeprowadzamy czynności polegające na przyspieszeniu działania strony, zmiany linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięciu zawczasu wykrytych błędów (tj. błąd 404).

    Teksty, które umieścimy w witrynie, muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO, mieć odpowiednią ilość fraz kluczowych oraz ich optymalne nasycenie, a tylko dzięki audytowi jesteśmy w stanie precyzyjnie oszacować owe niezbędne parametry. Audyt SEO pomoże nam również określić budżet niezbędny do opracowania jakościowego contentu dla Twojej witryny internetowej. Dzięki szczegółowym wytycznym nasi profesjonalni copywriterzy zbudują „tężyznę” Twojej biznesowej strony www, przygotowując jakościowe treści. Krótko mówiąc, profesjonalny content zwiększy jej szanse w maratonie do Google TOP10!

    Czasy, w których rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa” były głównymi możliwościami promocji biznesu, coraz szybciej odchodzą w zapomnienie. Obecnie reklama przeniosła się w dużej mierze do internetu, a w wirtualnej przestrzeni korzystamy z linków. Możemy je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych, stronach liderów w danej dziedzinie biznesu… Bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek – pełna wygoda! Ponadto dzięki linkom możesz pokazać swoją firmę internautom z całego świata i zaprosić ich prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. Zdalna, sprawna, elastyczna – tak wygląda współczesna promocja biznesu!

    A nosi ona miano linkbuildingu, który zalicza się do czynności typu off-site (są to wszelkie działania odbywające się poza Twoją stroną). Linkbuilding podnosi jakość strony internetowej w „oczach” Google’a – zwłaszcza w obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Dlatego musimy zadbać o to, aby Twoja strona miała nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale również była przyjazna dla internautów i algorytmów wyszukiwarki. W jaki sposób? Zamieścimy informacje o Twojej firmie na renomowanych portalach lub wspomnimy o niej w mediach społecznościowych.

    Ważne, aby pamiętać o dywersyfikacji profilu linków przychodzących, które pozwolą uniknąć dyskwalifikacji w maratonie do Google TOP10. Odnośniki można pozyskiwać na wiele sposobów, jest ich kilka typów: przede wszystkim linki pozyskiwane w naturalny sposób (dzięki internautom z własnej woli zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), później linki pozyskane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów) oraz linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm lub na portalach ogłoszeniowych).

    Pamiętaj, że wartościowy profil linków przychodzących to jeden z głównych czynników wpływających na sukces Twojej strony internetowej. Im więcej odnośników dla niej zdobędziemy, tym chętniej algorytmy Google’a zaprowadzą ją na szczyt wyników wyszukwiania. Jeszcze jedna bardzo istotna informacja: stosujemy się do zasad White Hat SEO, więc wszystkie linki pozyskujemy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie warto zadzierać z surowym sędzią Google!

    Być może pomyślisz: „ech, pewnie chodzi o nachalną promocję albo nagabywanie do zakupów…”. Otóż nie! Artykuł sponsorowany korzystnie wpłynie na pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Pod jednym warunkiem: powinien być wartościowym i merytorycznym tekstem. Artykuł sponsorowany nie musi natarczywie promować marki, trzeba tylko wiedzieć, jak w elegancki sposób wykorzystać jego moc. Powinien mieć wymiar praktyczny. Wówczas użytkownik chętniej zapozna się z treścią artykułu sponsorowanego, a jeśli znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, rośnie prawdopodobieństwo, że kliknie odnośnik prowadzący bezpośrednio do Twojej strony internetowej. A Ty najprawdopodobniej zyskasz nowego klienta!

    Artykuły sponsorowane są niezawodnym sposobem na budowanie profilu linkowego strony, który jest jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Najczęściej publikujemy je na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych – oczywiście z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www. Na dodatek teksty sponsorowane pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki i wizerunek eksperta – same plusy!

    Teraz pora na niezawodne wsparcie bloga, który jest integralną częścią Twojej strony www. Zalicza się do działań z zakresu on-site. Wpisy blogowe są dla pozycjonowania tym, czym jest białko dla mięśni! Można w nich przemycać branżowe frazy kluczowe, przeprowadzać linkowanie wewnętrzne i budować wizerunek eksperta. Najczęściej tworzone są w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. A że Google lubi regularność, konsekwentne publikowanie wartościowych treści skutkuje rosnącą pozycją Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. W końcu częste treningi przekładają się na lepszą kondycję organizmu!

    To nie koniec plusów blogowania! Teksty blogowe mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług. Sugestywna i angażująca treść (dodatkowo mająca dla użytkownika wartość praktyczną) to najkrótsza droga do przeistoczenia go w potencjalnego klienta. A kiedy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a doliczą Ci dodatkowe punkty w rankingu!

    Uważamy, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Trzeba mieć świadomość postępów, wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga poprawy. Ponadto treningi muszą przynosić efekty, żeby podtrzymać motywację do działania! Jako Twój SEO-trener na wyłączność zadbamy o regularne i szczegółowe raportowanie naszych poczynań. Dzięki temu zweryfikujesz skuteczność dotychczasowych prac z zakresu pozycjonowania! Przedstawimy Ci dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami. Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, będziesz miał do dyspozycji indywidualnego opiekuna SEO.

    Co więcej – bieżący monitoring działania Twojej strony www, a więc szybkości jej wczytywania się, wystąpienia zdarzeń niestandardowych czy wszelkich odstępstw od poprawnego funkcjonowania pozwoli na szybką reakcję. Nasi eksperci od pozycjonowania będą nieustannie trzymać rękę na pulsie, aby Twoja strona internetowa nie zaliczyła kontuzji w maratonie do Google TOP10!

    Przypominamy, że współczesne SEO to nie sprint, a długotrwały maraton. Nie licz na błyskawiczne efekty… Jednak z samym podjęciem decyzji o pozycjonowaniu strony internetowej absolutnie nie zwlekaj! Już teraz skontaktuj się z nami: przedstawimy Ci indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny, wyznaczymy jasny cel poczynań i wstępne prognozy wyników. Docelowo nasza współpraca będzie długofalowa, ale możemy Ci obiecać – nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz konkurencję daleko w tyle. Podium czeka, nie pozwól się wyprzedzić konkurencji!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl