fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Radom


Radom – miasto pałaców, parków i pokazów lotniczych, jak również prężny ośrodek przemysłu i handlu. Prowadzisz biznes w Radomiu? A może nie chcesz ograniczać się wyłącznie do terytorium Radomia i pragniesz dotrzeć do odbiorców z całego świata? W każdym przypadku postaw na pozycjonowanie! Zwłaszcza w wykonaniu naszej agencji, która oferuje nowatorski model współpracy – pozycjonowanie na wyłączność. Polega ono na tym, że w danej branży i lokalizacji (czyli w Radomiu) będziesz jedynym partnerem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. W końcu mamy wspólny cel – Google TOP10!

Czytaj więcej

    W Radomiu zaufali nam:

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Sukces wymaga konsekwentnych i długotrwałych przygotowań. Aby Twoja strona internetowa trafiła do Google TOP10, musi zostać poddana solidnemu i szczegółowemu audytowi SEO. To niezwykle istotny etap, w olbrzymiej mierze decydujący o skuteczności pozycjonowania. Bez audytu trudno przygotować optymalny plan pozycjonowania Twojej strony internetowej!

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt SEO to inwestycja! Umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które przybliżą Twoją stronę internetową do podium wyników wyszukiwania Google. W ten sposób nie nadwerężymy Twojego budżetu! Ponadto audyt pozwala wyeliminować błędy techniczne, które mogłyby utrudniać dalszy proces pozycjonowania strony internetowej. Zagwarantuje również bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność całego procesu pozycjonowania – nawet jeśli wydaje Ci się, że jest tylko listą „suchych” i niezrozumiałych wytycznych, którymi nie warto zawracać sobie głowy.

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO celnie namierza błędy w witrynie, a co istotne – sugeruje optymalne rozwiązania napotkanych problemów. Musimy dokładnie zbadać kondycję Twojej strony internetowej na wielu jej płaszczyznach. Analizujemy więc frazy kluczowe, lustrujemy Twoją branżową konkurencję, a także sprawdzamy warstwę techniczną i oceniamy jakość zamieszczonego contentu. Pamiętaj, że audyt SEO to pierwszy, najważniejszy krok w maratonie do Google TOP10. Nie można go pominąć!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    AUDYT FRAZ

    Na początku badamy, jakie słowa kluczowe generują największy ruch na Twojej stronie (np. czyszczenie tapicerki Radom lub czyszczenie klimatyzacji Radom). Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, żeby dowiedzieć się, czy Twoja witryna www rankuje na popularne słowa kluczowe, czyli takie od 8 do 15 pozycji. Ponadto podejrzymy Twoją konkurencję (pod kątem zbieżności zbiorów słów kluczowych), zlustrujemy branżę, w której działasz (dla zachowania spójności dobranych fraz), a na końcu przeanalizujemy, jakie strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania na wytypowane przez nas frazy (np. mechanik samochodowy Radom lub wymiana opon Radom).

    a). lista fraz

    Po wstępnym rozeznaniu otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały internautów na Twoją biznesową stronę www. To one wygenerują ok. 90% ruchu (np. SPA Radom lub depilacja laserowa Radom). To podstawa efektywnego pozycjonowania!

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Na podstawie dostarczonej przez Ciebie listy konkurentów, jak również wyników wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. kurs salsy Radom lub kurs angielskiego Radom) przeanalizujemy tych rywali, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. opiekunka do dziecka Radom lub korepetycje z matematyki Radom).

    b). analiza widoczności

    Na tym etapie niezawodne będzie wsparcie specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, dzięki któremu wytypujemy te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce – minimum 10 razy miesięcznie (np. manicure hybrydowy Radom lub fryzjer Radom).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Algorytmy Google’a przychylniej "patrzą" na witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Dzięki profesjonalnemu narzędziu do pozycjonowania Majestic SEO namierzymy linki, które kierują do firmowych stron Twojej konkurencji. Zadbamy o bezbłędny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych, co umocni dalsze czynności z zakresu pozycjonowania – da sygnał botom, że strona się rozwija i jest godna zaufania.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Przygotujemy dla Ciebie listę tematycznych blogów, katalogów, for i serwisów branżowych, które mają największy potencjał pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również tej fizycznej, w Radomiu). Google ceni regularną aktywność, dlatego przedstawimy Ci listę przykładowych tematów do wpisów na firmowego bloga (np. "Jakiego stomatologa w Radomiu wybrać?" lub "Najlepsze brownie w Radomiu – odwiedź naszą cukiernię!").

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Im starsza domena, tym cenniejsza dla Google’a, jednak za sprawą bloga masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki – nawet jeśli dopiero zaczynasz swoją wirtualną karierę. Blog stanowi idealne miejsce do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści. Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają, aby witryna była wyposażona w narzędzie Google Analytics, które ułatwi mierzenie ruchu na stronie oraz Search Console umożliwiające głębszą analitykę internetową.

    Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji – może zapomnieć o podium. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby internautów nie zniechęcało powolne wczytywanie się witryny, bo musisz wiedzieć, że każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń.

    Aby pozycjonowanie witryny przyniosło jeszcze lepsze rezultaty, Twoja firmowa strona www musi być dobrze widoczna dla robotów Google’a. W tej części audytu skupimy się zatem na poprawności pliku robots.txt oraz zweryfikujemy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console.

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń – wątpimy, że zgłębiłeś jej zawartość… Aby nie doszło do takiego faux-pas w przypadku Twojej witryny, odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność. To korzystnie wpłynie na dalsze prace z zakresu pozycjonowania.

    Poprawne adresy URL powinny być krótkie. Nie mogą także zawierać takich znaków, jak "_", gdyż nie spełniają one funkcji rozdzielenia wyrazów. Wówczas algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą (czyli z lekceważeniem). Wszak bez obaw – nasi eksperci od pozycjonowania płynnie operują językiem botów Google’a!

    Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa – musi wywoływać efekt WOW! Powinna spodobać się nie tylko internautom, ale również robotom wyszukiwarki. Jak tego dokonać? Pozwól wkroczyć do akcji naszym ekspertom od pozycjonowania! Niezwłocznie zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Mapa Twojej strony jest zawarta w pliku sitemap.xml, który szczegółowo sprawdzimy. Dzięki niemu dowiemy się, czy mapa Twojej witryny zawiera wszystkie podstrony, które powinny się indeksować w wyszukiwarce. Ponadto czytelna i prosta nawigacja sprawi, że algorytmy Google’a będą chętniej odwiedzać Twoją wirtualną siedzibę i pokazywać ją wyżej w rankingu.

    Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, które zwodzą internautów na manowce. Eliminacja przedawnionych linków zapobiegnie obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania. Zadanie wdrożenia poprawnej obsługi błędów 404 powierz naszym ekspertom od pozycjonowania.

    Coraz więcej osób wędruje po sieci, korzystając ze smartfonów lub tabletów, dlatego należy zadbać o to, by strona była dobrze przystosowana do przeglądania na urządzeniach mobilnych. Jak zapewne już się domyślasz, taka witryna jest zdecydowanie atrakcyjniejsza dla algorytmów wyszukiwarki.

    Podobnie jak tablice informują kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Radomia, tak znacznik TITLE jako pierwszy przekazuje botom Google’a podstawowe dane o zawartości strony www. To umożliwia robotom decyzję, pod jakimi frazami kluczowymi umieścić witrynę w wynikach wyszukiwania. Jest jednak małe utrudnienie: znacznik TITLE nie daje zbyt wielkiego pola manewru, dlatego nasi eksperci od pozycjonowania rozważnie i skrupulatnie zagospodarują jego ograniczoną przestrzeń.

    Znacznik <h1> to po prostu tytuł Twojej witryny (np. Twój deweloper w Radomiu), a znacznik <h2> określa nazwy podstron. W poprawnej strukturze witryny powinien znaleźć się tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować bez ograniczeń. Grunt, to rozsądne ich wykorzystanie w procesie pozycjonowania.

    Pliki graficzne na stronach internetowych nie są bez znaczenia dla Google’a, mimo że jest on wyszukiwarką tekstową. Multimedia również mogą przysłużyć się w procesie pozycjonowania, dzięki znacznikowi ALT. Można w nim opisać to, co znajduje się na danym obrazku (np. malowanie wnętrz Radom lub remont kuchni Radom). To dodatkowe wsparcie dla efektywnego pozycjonowania!

    Również w sieci działa zasada, że im więcej znajomości, tym lepiej. Powiązania z wieloma stronami internetowymi wzbudzą większe zaufanie algorytmów wyszukiwarki. Odnośniki do witryn zewnętrznych należy jednak opatrzyć atrybutem nofollow, co pozwoli zatrzymać algorytmy na stronie, zwiększyć moc zewnętrznych odnośników oraz zintensyfikować dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Polityka Prywatności to podstrona niepowiązana tematycznie z zakresem usług Twojej firmy i zwykle zawiera uniwersalne zapisy prawne. Takie, które mogą powielać się na wielu innych stronach, a to niekoniecznie wzbudza sympatię Google’a. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o poprawne wdrożenie Polityki Prywatności na Twojej stornie www oraz sprawdzą, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące mają przypisany atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony w rankingu Google, aczkolwiek muszą być tak przygotowane, aby przyciągać uwagę internautów i podobać się algorytmom wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: zadbają o wartościowy i angażujący content, który dodatkowo umiejętnie nasycą słowami kluczowymi.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Na koniec profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Surfer SEO poda nam konkretne dane o liczbie znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej strony www, a także o nasyceniu zawartości witryny głównymi frazami kluczowymi (np. siłownia Radom lub trener personalny Radom).

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Współczesne SEO to wymagający maraton! Zadbamy jednak, aby Twoja strona internetowa bez zadyszki dobiegła do podium. Plan „treningowy” wygląda następująco: najpierw porozmawiamy o Twoich potrzebach biznesowych, później przeprowadzimy dokładny audyt SEO, następnie przejdziemy do optymalizacji strony internetowej, a na koniec wdrożymy regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, nie musisz „trenować” na 100% i możesz poprzestać np. na audycie, pamiętaj jednak, że to nadal za mało, aby zmierzyć się z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami…

    Chcielibyśmy zostać Twoim indywidualnym SEO-trenerem! Współpracę podejmujemy w unikalnej formule na wyłączność, a to oznacza, że plan pozycjonowania wdrożymy tylko dla Twojej strony internetowej. Ponadto ów model działania gwarantuje zdecydowanie lepsze wyniki, gdyż w danej branży i lokalizacji skupimy się wyłącznie na Twoim wirtualnym biznesie. Wspólnie wyprzedzimy konkurencję, pozostawiając ją na szarym końcu! To jak, gotowy na trening?

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    Co wchodzi w zakres pozycjonowania?

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Dane z audytu SEO to instrukcja do udanej optymalizacji Twojej strony internetowej. Audyt umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny oraz informuje, jakie usterki należy niezwłocznie wyeliminować. Na tym etapie to olbrzymia wartość! Wdrożymy zatem kompleksową optymalizację, nie pomijając żadnego z obszarów strony. Najczęściej są to działania tj. zwiększenie prędkości wczytywania się strony, zmiana linków na bardziej przyjazne i oczywiście wyeliminowanie wcześniej wykrytych błędów (np. błąd 404).

    Audyt SEO umożliwi nam również oszacowanie budżetu potrzebnego do stworzenia wysokiej jakości contentu – specjalnie dla Twojej strony internetowej. Teksty, które umieścimy w witrynie, powinny być należycie skonstruowane pod kątem SEO i zawierać odpowiednią ilość fraz kluczowych wraz z optymalnym ich nasyceniem. Bez kompleksowych danych z audytu nie bylibyśmy w stanie precyzyjnie oszacować owych niezbędnych parametrów. Opierając się na szczegółowych wytycznych, nasi profesjonalni copywriterzy napiszą teksty, które umocnią pozycję Twojej strony internetowej.

    Rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa”… „Kiedyś to było”! Aczkolwiek obecnie warto postawić na skuteczniejsze formy promocji biznesu: współczesna reklama przeniosła się w dużej mierze do internetu. W wirtualnej przestrzeni korzystamy z linków, które można umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych lub stronach liderów w danej dziedzinie biznesu… I nie trzeba nawet wychodzić z domu, a co więcej – oklejać słupy ogłoszeniowe czy drukować ulotki. Wystarczą linki, dzięki którym możesz pokazać swoją firmę internautom z całego świata! I zaprowadzić ich prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. Tak teraz pozyskuje się klientów!

    Fachowo tę formę reklamy internetowej nazywamy linkbuildingiem, który zaliczamy do czynności typu off-site (są to wszelkie działania odbywające się poza Twoją witryną). Dzięki profesjonalnemu linkbuildingowi algorytmy Google’a przychylniej spojrzą na Twoją stronę – zwłaszcza w obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Aby tak się stało, musimy zadbać o to, aby witryna miała nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale była przyjazna zarówno dla internautów, jak i algorytmów wyszukiwarki. Umieścimy zatem informację o Twojej firmie na renomowanych portalach lub napomkniemy o niej w mediach społecznościowych.

    Odnośniki warto pozyskiwać na wiele sposobów, aby zdywersyfikować profil linków przychodzących. Istnieje kilka typów odnośników: linki pozyskiwane w naturalny sposób (dzięki internautom dobrowolnie zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), linki pozyskiwane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy bądź wymianę artykułów) oraz linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm czy też na portalach ogłoszeniowych).

    Wartościowy profil linków przychodzących to jeden z najważniejszych filarów sukcesu Twojej witryny www. Im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej strony internetowej, tym chętniej algorytmy Google’a „zaprowadzą” ją na pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Oczywiście stawiamy na bezpieczne pozycjonowanie – ściśle stosujemy się do zasad White Hat SEO, zatem wszystkie linki pozyskujemy w naturalny sposób. Nie chcemy przecież zaliczyć dyskwalifikacji w maratonie do Google TOP10!

    „Ech, pewnie chodzi o wciskanie jakiegoś produktu albo o nachalną promocję…”. Pomyślałeś tak? Zatem wyprowadzimy Cię z błędu! Artykuł sponsorowany – o ile jest wartościowym i merytorycznym tekstem – znacząco umocni pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. I wcale nie musi nachalnie promować marki – wystarczy wiedzieć, jak wykorzystać jego moc w odpowiedni sposób. Najlepiej, aby miał wartość praktyczną dla użytkownika, bo wówczas rośnie prawdopodobieństwo, że zapozna się on z treścią artykułu. Jeśli internauta znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, istnieje spora szansa, że kliknie odnośnik prowadzący prosto do wirtualnej siedziby Twojej firmy. Kto wie, być może nawet zostanie z Tobą na dłużej!

    Artykuły sponsorowane – oczywiście z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www, najczęściej publikujemy na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych. Zapewne pamiętasz, że odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google, dlatego artykuły sponsorowane są niezawodnym sposobem na dodatkowe wsparcie profilu linkowego strony. Co więcej, pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki i wizerunek eksperta. Moc korzyści!

    Pora na czynności w obszarze samej witryny, a więc działania z zakresu on-site. Tutaj na podium wkracza blog, będący integralną częścią strony. Wpisy blogowe stanowią idealne miejsce do przemycania branżowych fraz kluczowych, linkowania wewnętrznego, jak również budowania wizerunku eksperta. Najczęściej tworzy się je w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. Google lubi regularność, zatem konsekwentne publikowanie wartościowych treści wzmacnia pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. W końcu im więcej trenujesz, tym lepszą kondycję zbudujesz!

    Ponadto wpisy blogowe mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług. Sugestywna i angażująca treść (dodatkowo mająca dla użytkownika wymiar praktyczny) to recepta na pozyskiwanie nowych klientów. A kiedy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a zapewne zrobią to samo. Jesteśmy coraz bliżej mety!

    Bez efektów ciężko o motywację do działania... Trzeba widzieć postępy, wiedzieć, co udało się już osiągnąć, a także co ewentualnie wymaga poprawy. Jako Twój SEO-trener na wyłączność będziemy trzymać rękę na pulsie! Regularnie sporządzimy dla Ciebie szczegółowe raporty, dzięki którym zweryfikujesz nasze dotychczasowe poczynania z zakresu SEO. Dane liczbowe z dokładnym omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami… Wszystko to umożliwi Ci ocenę skuteczności naszej pracy. A w razie wątpliwości, w każdej chwili będziesz mógł skontaktować się ze swoim indywidualnym opiekunem SEO.

    Według nas regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Bieżący monitoring działania Twojej strony www pozwoli na szybką reakcję. Nasi eksperci będą mieć oko na ewentualne problemy związane z Twoją witryną (szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe czy wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania). Bez kontuzji dobiegniemy do podium wyników wyszukiwania Google!

    To oczywiste, że liczysz na szybkie wyniki, zatem perspektywa długotrwałego maratonu SEO może być dla Ciebie zniechęcająca… Nie daj się jednak zwieść, gdy ktoś obieca Ci natychmiastowe efekty – czasy błyskawicznej skuteczności pozycjonowania to już przeszłość. Działamy w branży od ponad dekady, możesz nam wierzyć. Skontaktuj się z naszą agencją SEO! Przygotujemy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny i rozpoczniemy współpracę całkowicie na wyłączność. Będzie ona, co prawda, długofalowa, ale gwarantujemy, że nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz konkurencję na szarym końcu. Gotowy na maraton do Google TOP10?

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl