Razem z naszymi klientami mamy pociąg do wysokich pozycji :), dlatego warto nam zaufać.
W erze cyfrowej konkurencja w świecie e-commerce jest zacięta, a wyróżnienie się w gąszczu internetu może być wyzwaniem. Nasza agencja, Studio Lokomotywa, oferuje sprawdzone, poukładane strategie pozycjonowania, które pomogą Twojemu sklepowi internetowemu zyskać widoczność, która przekłada się na zwiększenie ruchu na sklepie i wzrost sprzedaży.
Nasza dedykowana ekipa ekspertów SEO dokładnie zrozumie Twoje cele biznesowe, a następnie zastosuje indywidualne podejście, aby dostarczyć rozwiązania, które spełnią Twoje oczekiwania. Dzięki ciągłemu monitorowaniu i optymalizacji, zapewniamy, że Twój sklep będzie miała wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, co w konsekwencji zwiększy Twoje zyski. Z nami, Twoja marka zostanie zauważona w zatłoczonym świecie internetu, a Ty będziesz mógł skoncentrować się na tym, co robisz najlepiej - prowadzeniu swojego biznesu.
I pamiętaj, SEO dla sklepów zaczyna się od audytu, który jest jak diagnoza, a dopiero potem dopasowane, skuteczne rozwiązanie. Działanie bez audytu lub wszystko od razu to przepis na porażkę.
Tutaj sprawa ma się podobnie jak przy wycenie usługi SEO. Okres, po jakim zauważysz pierwsze efekty, jest uzależniony od paru czynników. Jeśli prowadzisz mały sklep internetowy i chcesz pozycjonować się w konkurencyjnej branży na konkurencyjne słowa kluczowe, a przy tym masz mało treści zoptymalizowanej pod SEO, czas ten wyniesie minimum 2 miesiące. Dopiero wówczas zarejestrujesz wzrost ruchu, a Twój sklep internetowy zacznie piąć się w rankingu Google.
A co w przypadku, gdy prowadzisz duży sklep online i chcesz pozycjonować się na wysoce konkurencyjne frazy? Treści już zapewne masz, być może jednak nieodpowiednio zoptymalizowane. Prawdopodobnie sam sklep internetowy również wymaga niezbędnych usprawnień. W takiej sytuacji cały proces pozycjonowania potrwa dłużej – po około 4 miesiącach możesz spodziewać się pierwszych efektów.
Pamiętaj! Współczesna branża e-commerce jest bardzo wymagająca. Pozycjonowanie sklepów internetowych w wyszukiwarce Google to nie sprint! Aby osiągnąć optymalne i długofalowe korzyści, trzeba liczyć się z rozbudowanym maratonem SEO. Wprowadzenie najważniejszych zmian optymalizacyjnych w obrębie Twojego sklepu internetowego, praca nad treściami, a także linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne nie należą do działań, które da się ukończyć w jedną noc. Bądź cierpliwy na starcie, aby cierpliwie liczyć zyski u celu!
Pora, aby przybliżyć Ci poszczególne etapy naszego wspólnego maratonu SEO. Pozycjonowanie sklepu internetowego wymaga opracowania konkretnej strategii - pozostaw to zadanie doświadczonym trenerom z naszej agencji SEO. Niezwykle istotną kwestią jest zdobywanie wysokich pozycji na szereg słów kluczowych związanych z asortymentem Twojego sklepu online lub jego kategoriami. Fachowo określa się to jako pozycjonowanie long-tail (czyli długi ogon) lub pozycjonowanie szerokie. W branży e-commerce trzeba nieustannie trzymać rękę na pulsie i na bieżąco dobierać takie frazy kluczowe, które systematycznie powiększą zasięg sklepu internetowego. Jednak po kolei:
Na początku należy określić, które strony Twojego sklepu online generują największy ruch. To one będą naszym punktem rozbiegowym. Na Twoje życzenie możemy dodatkowo skupić się na konkretnych produktach lub kategoriach, co niewątpliwie przyspieszy cały proces pozycjonowania Twojego sklepu internetowego.
Dobór fraz kluczowych, optymalizacja stron, meta opisy, content marketing – to tylko część działań które należy podjąć, aby skutecznie pozycjonować sklep internetowy. Ponadto każde z nich ma specyficzne wymagania i musi być przeprowadzone z uwzględnieniem odpowiedniej kolejności, aby zapewnić Ci sukces w branży e-commerce. Rozumiesz zatem, jak ważne jest opracowanie indywidualnego planu treningowego dla Twojego sklepu online.
Oczywiście masz świadomość, że nie tylko Ty bierzesz udział w maratonie SEO. Twoi rywale również rozgrzewają stawy i mięśnie! Sprawdźmy więc, jak budują żelazną kondycję, co decyduje o ich sukcesie w branży e-commerce, a co można by ulepszyć. Bogatsi o te dane będziemy mogli należycie skonstruować strategię pozycjonowania Twojego sklepu online. Wówczas dogonisz silnych rywali, a dotychczasowych pozostawisz na szarym końcu.
Klucz całego przedsięwzięcia! Słowa kluczowe są tak ważne dla Twojego sklepu online, jak istotne jest białko dla silnych mięśni. Wnikliwie przyjrzymy się opisom produktów i kategorii w Twoim sklepie internetowym, a frazy kluczowe dobierzemy tak, aby odpowiadały na potrzeby e-konsumentów. Musimy niejako wejść w ich skórę i zastanowić się, co by wpisali w poszukiwaniu właśnie Twojego produktu. Ważne jest stworzenie wyczerpujących i unikatowych opisów dla każdego z dostępnych u Ciebie towarów.
To taki odpowiednik remontu Twojego sklepu internetowego. Słyszałeś o User Experience, w skrócie UX? To wrażenia, jakich doświadczają użytkownicy poruszający się po stronie. Oczywiście dążymy do tego, aby były nietuzinkowe. Popracujemy nad architekturą Twojego sklepu online, aby błędy techniczne nie odbierały Ci klientów.
Optymalizacja zwiększa także widoczność sklepu internetowego w rankingu wyszukiwarki Google. A gdy już staniesz się bardziej rozpoznawalny w branży e-commerce, wypada się należycie zaprezentować. W związku z tym nasi eksperci SEO zaktualizują meta opisy i meta tagi, a także dopracują dane strukturalne Twojego sklepu internetowego.
Po raz kolejny posłużymy się metaforą, aby przybliżyć Ci znaczenie tego pojęcia. Link building można przyrównać do plakatów albo ulotek reklamowych sklepu umieszczanych w dowolnych miejscach przestrzeni publicznej. A najlepiej tych, w których najczęściej bywają potencjalni klienci.
Internet znacznie ułatwia sprawę. Zamiast rozklejać plakaty i roznosić ulotki, umieścimy linki do Twojego sklepu online na odpowiednich portalach internetowych. Co istotne – stosujemy wyłącznie uczciwe praktyki pozyskiwania jakościowego ruchu na stronie (tzw. White Hat SEO), gdyż tylko one pozwalają uniknąć kary od Google. A przede wszystkim budują autorytet Twojego sklepu internetowego w branży e-commerce i dają długoterminowe efekty!
Marketing treści to naturalne uzupełnienie strategii pozycjonowania sklepów internetowych. Ponadto – wybitnie skuteczne w branży e-commerce! Treść nie zamierza schodzić z tronu, a Google nawet nie myśli, aby ją z niego strącić. Dzięki niej możemy zbudować Twój wizerunek jako eksperta w branży (przy pomocy artykułów sponsorowanych bądź specjalistycznych). To również niezawodne narzędzie w tworzeniu długofalowych relacji z odbiorcami, którzy np. będą śledzić Twojego bloga z wartościowymi poradami, a co za tym idzie regularnie dokonywać zakupów w sklepie internetowym.
Skuteczna kampania SEO nie może obyć się bez odpowiednio przeprowadzonej analizy Twojego sklepu internetowego. Dzięki niej nasi wyspecjalizowani eksperci od pozycjonowania uzbroją się w wartościowe dane, z których będą mogli wyciągnąć konstruktywne wnioski i ustalić konkretną taktykę. W przeciwnym razie wiele czynności z zakresu SEO byłoby przeprowadzanych niejako po omacku.
W ramach ubezpieczenia zdrowotnego na wypadek ewentualnej kontuzji w trakcie maratonu SEO zapewnimy Ci transparentność. Regularnie dostarczymy szczegółowe raporty z działań, abyś wiedział, które z nich przynoszą najlepsze efekty dla Twojego sklepu online. Pomogą Ci lepiej zrozumieć, na czym polega i jak przebiega proces pozycjonowania sklepu internetowego. Będą także drogowskazem dla przyszłych aktywności z zakresu SEO podejmowanych w celu zwiększenia Twojej sprzedaży w branży e-commerce.
Czy jesteś gotowy, aby otworzyć drzwi do cyfrowego sukcesu? Niezależnie od tego, czy prowadzisz zasłużony sklep internetowy, czy jesteś nowicjuszem w świecie e-commerce, przestrzeń online jest pełna możliwości dla każdego, nawet dla sprzedawcy w najbardziej wyjątkowej niszy! Kluczem jest współpraca z doświadczonym zespołem SEO, który będzie w stanie przeprowadzić skuteczne pozycjonowanie Twojego sklepu online. Zmobilizujemy naszą wiedzę i narzędzia, aby zapewnić Ci widoczność i solidną pozycję!
Pozycjonowanie e-commerce nie tylko dostarcza znaczącej przewagi konkurencyjnej, ale także zwiększa rozpoznawalność Twojej marki. Warto jednak pamiętać, że trwałe efekty pozycjonowania nie nadejdą „w jedną noc” – podobnie jak nie zbudujesz sylwetki atlety po jednorazowej wizycie na siłowni. Jednak gwarantujemy, że podróż będzie warta każdej chwili, z pieniędzmi zarabianymi w trakcie, bez obaw o kontuzje lub – co gorsza – dyskwalifikację Twojego sklepu online przez surowego arbitra Google!
Nie zwlekaj! Zacznijmy razem trening SEO i odkryjmy potencjał pozycjonowania sklepów internetowych. Oferujemy nie tylko namacalne korzyści w świecie e-commerce, ale także przyjazną atmosferę współpracy, która sprawi, że podróż do celu SEO będzie satysfakcjonująca. Kierunek - Google TOP10!
Powiedz nam więcej o swoim biznesie, a my przedstawimy Ci strategię, która nie tylko poprawi widoczność Twojego sklepu w sieci, ale także zwiększy Twoje zyski.