StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Sosnowiec


Sosnowiec – miasto pałaców, parków i muzeów, jak również sportu, przemysłu i handlu. To wprost idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości! Prowadzisz biznes w Sosnowcu? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak dzięki profesjonalnemu SEO możesz podbić nie tylko rynek sosnowiecki – możesz dotrzeć do odbiorców z całego świata. Pozwól, że nasi eksperci od pozycjonowania zaopiekują się Twoim biznesem w sieci. Oferujemy pozycjonowanie na wyłączność – nowatorskie podejście w dziedzinie SEO, polegające na tym, że w danej branży i lokalizacji (czyli Sosnowcu) będziesz jedynym partnerem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Postawmy sobie wspólny cel – Google TOP10!

Czytaj więcej

    W Sosnowcu zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Każdy sportowiec, który planuje udział w maratonie, musi się odpowiednio przygotować. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Podstawą jest szczegółowy audyt, który precyzyjnie wytyczy drogę do celu. Na początku sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch na Twojej stronie (np. nocleg Sosnowiec). Dzięki temu skupimy się na frazach z największym potencjałem. Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, żeby dowiedzieć się, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji). Podejrzymy także Twoją konkurencję, aby dowiedzieć się, jak bardzo zbliżone są Wasze zbiory fraz kluczowych. Zlustrujemy również branżę, w której działasz pod kątem spójności dobranych słów kluczowych, a na końcu przeanalizujemy, jakie strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy (np. mechanik samochodowy Sosnowiec lub stomatolog Sosnowiec).

    a). lista fraz

    Otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę i przekształcały ich w aktywnych klientów, generując ok. 90% ruchu (np. SPA Sosnowiec lub kurs tańca Sosnowiec). Bez tego kroku nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu!

    AUDYT KONKURENCJI

    W trakcie przygotowań do SEO-maratonu warto podejrzeć poczynania najbliższych rywali: co jest ich mocną stroną, a co nie działa? Te dane pomogą w budowaniu przewagi naszej strategii pozycjonowania i stworzeniu dedykowanej oferty, dzięki której najszybciej dobiegniesz do mety w wyszukiwarce Google!

    a). wytypowanie konkurencji

    Szczegółowo przeanalizujemy kilku najsilniejszych rywali w Twojej branży, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. kosmetyczka Sosnowiec albo broker Sosnowiec). Będziemy posiłkować się dostarczoną przez Ciebie listą, jak również wynikami wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. kurs hiszpańskiego Sosnowiec).

    b). analiza widoczności

    Na tym etapie niezawodne będzie wsparcie specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, które wskaże, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Pozwoli ono wytypować głównie te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce – minimum 10 razy miesięcznie (np. opiekunka do dziecka Sosnowiec).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Tutaj do akcji wkracza profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO: dzięki niemu namierzymy linki, które prowadzą do firmowych stron Twojej konkurencji. Jest to niezwykle ważne, gdyż algorytmy Google lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. To znak dla botów, że strona rozwija się w internecie i jest godna zaufania. Zadbamy więc o bezbłędny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych. To umocni dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Przygotujemy listę tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych pod kątem największego potencjału pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również tej fizycznej, w Sosnowcu). Najskuteczniejsze będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Przygotujemy listę przykładowych tematów do wpisów na firmowego bloga (np. "Jaki hotel w Sosnowcu wybrać?" lub "Najlepsze brownie w Sosnowcu – odwiedź naszą kawiarnię!"). Google bez wątpienia wynagrodzi regularną aktywność, windując Twoją stronę w branżowych wynikach wyszukiwania.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Im starsza domena, tym cenniejsza dla Google. Nie martw się jednak! Nawet jeśli dopiero zaczynasz swoje internetowe podboje, to nadal masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki. Wszystko za sprawą bloga, który stanowi idealne miejsce do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści (np. "Pięć wskazówek, jak uniknąć próchnicy – zadbaj o piękny uśmiech w naszej klinice stomatologicznej w Sosnowcu!"). Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają, aby witryna była wyposażona w narzędzie Google Analytics (najbardziej wiarygodne w mierzeniu ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do rozwoju głębszej analityki internetowej).

    Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji – nie może nawet pomarzyć o podium. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby internautów nie zniechęcało powolne wczytywanie się witryny, gdyż każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń (za co bezwzględny sędzia Google automatycznie odejmuje punkty). Narzędzie Google PageSpeed Insights pomoże nam zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To niezawodne wsparcie na dalszym etapie prac z zakresu pozycjonowania.

    W tej części audytu skupimy się na poprawności pliku robots.txt oraz sprawdzimy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Dzięki temu pozycjonowanie witryny przyniesie jeszcze lepsze rezultaty. Twoja firmowa www musi być dobrze widoczna dla robotów Google, gdyż to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce.

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń (co raczej nie skłoniło Cię do przejrzenia jej zawartości). Nie możemy dopuścić, aby Twoja witryna była równie zniechęcająca (i to na samym starcie!), zatem odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność. To bez wątpienia usprawni dalsze prace z zakresu pozycjonowania.

    Im krótsze adresy URL, tym bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki (a to oznacza, że chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu). Poprawne adresy URL nie mogą zawierać takich znaków, jak "_" – nie spełniają wówczas funkcji rozdzielenia wyrazów, więc algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą (czyli z lekceważeniem). Wszak nie martw się – nasi eksperci od pozycjonowania do perfekcji opanowali język botów Google’a!

    Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa – w końcu to Twoja wizytówka w sieci! Musi być czytelna i atrakcyjna zarówno dla internautów, jak i dla robotów Google. Zdaj się na nas: nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Sosnowiec, ma unikalną mapę – z tą różnicą, że jest ona w formie pliku sitemap.xml. Sprawdzimy, czy mapa Twojej witryny zawiera wszystkie podstrony, które powinny się indeksować w wyszukiwarce. To bardzo ważne, aby dalsze działania z zakresu pozycjonowania przyniosły pożądane efekty. Czytelna i prosta nawigacja zwabi roboty Google’a, dzięki czemu będą chętniej odwiedzać Twoją wirtualną siedzibę i pokazywać ją wyżej w rankingu.

    Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, gdyż kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Zadanie wdrożenia poprawnej obsługi błędów 404 pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania. To bardzo ważny krok, który zapobiegnie obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

    Możliwe, że właśnie czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym. Nie Ty jeden! Coraz więcej internautów wędruje po sieci, używając smartfonów lub tabletów, sprawmy więc, aby trafili też do Ciebie, do Sosnowca! Strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są – jak zapewne już się domyślasz – atrakcyjniejsze dla algorytmów wyszukiwarki.

    Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje botom Google podstawowe informacje o zawartości strony www (podobnie jak tablice informujące kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Sosnowca). Na tej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania, zatem należy skrupulatnie i rozsądnie wykorzystać znacznik TITLE. Nasi eksperci od pozycjonowania doskonale wiedzą, jak poruszać się po jego ograniczonym polu manewru!

    Twoją firmową stronę www można porównać do książki: ma ona tytuł, nazwy rozdziałów itd. Przekładając to na język robotów Google, znacznik <h1> stanowi tytuł witryny (np. Twój deweloper w Sosnowcu), a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem poprawna struktura witryny powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować w nieograniczonej liczbie. Ważne jest, aby były rozsądnie wykorzystane pod kątem pozycjonowania.

    Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek pliki graficzne na stronach internetowych również mogą przysłużyć się w procesie pozycjonowania. Wszystko za sprawą znacznika ALT, który opisuje to, co znajduje się na danym obrazku (np. malowanie wnętrz Sosnowiec). Warto zatem umieścić tam konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. architekt wnętrz Sosnowiec), a to oznacza kilka kolejnych punktów w rankingu!

    Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak członkowie realnej społeczności np. w Sosnowcu – im więcej "znajomości", tym większe poważanie w "oczach" algorytmów Google’a. W tej sytuacji pomocne okażą się odnośniki do witryn zewnętrznych, jednak nasi specjaliści od pozycjonowania muszą owe linki opatrzyć atrybutem nofollow. To pozwoli zatrzymać algorytmy na stronie, zwiększyć moc zewnętrznych odnośników oraz zintensyfikować dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Ostatni element technicznego audytu strony, czyli poprawne wdrożenie Polityki Prywatności. Jest to podstrona niepowiązana tematycznie z zakresem usług Twojej firmy: zwykle zawiera uniwersalne zapisy prawne, które mogą powielać się na wielu innych stronach (a Google nie lubi duplikowania treści…). Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy wyświetla się pasek do jej akceptacji oraz, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące mają przypisany atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    "Content is king" – to powiedzenie jest jak najbardziej słuszne i niezmiennie aktualne w świecie pozycjonowania. Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony w rankingu Google, jednak muszą być jakościowe i odpowiednio skonstruowane. Z jednej strony mają przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej, a z drugiej muszą być odpowiednio długie i zgrabnie nasycone frazami kluczowymi, aby spodobały się algorytmom wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: sprawdzimy, czy Twoja wirtualna wizytówka ma odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je wysokojakościowymi treściami.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Na koniec weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej strony www. Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Surfer SEO poda nam konkretne dane. Oprócz ilości znaków zweryfikujemy, jakie jest nasycenie zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. manicure hybrydowy Sosnowiec).

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Wiesz już, na czym polega kompleksowy audyt strony www i zdajesz sobie sprawę z jego rangi dla skutecznego pozycjonowania. Chcesz zatem wiedzieć, jak wypada Twoja strona internetowa po wnikliwej analizie? W ramach audytu ustalimy, które elementy witryny warto zoptymalizować, a w wiadomości prywatnej nakreślimy cenę i czas wdrożenia. Pamiętaj, że poświęcimy Twojemu wirtualnemu biznesowi maksimum uwagi, gdyż będzie on jedynym w Sosnowcu w Twojej branży, któremu zaoferujemy pełnię naszych możliwości z zakresu pozycjonowania. Nie zwlekaj, Twoja konkurencja z Sosnowca (i nie tylko) już na pewno wykonała ten krok!

    b). pozycjonowanie – oferta

    Sam audyt jest niezmiernie ważny, jednak warto poprzeć go dalszymi działaniami z zakresu pozycjonowania. Bogatsi o niezbędne dane pozyskane w trakcie badań nad kondycją strony, nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej biznesowej strony www. Wyznaczymy również konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich trwania, a także wstępne prognozy wyników. Staniemy się Twoim indywidualnym SEO-trenerem! Dzięki wspólnie wypracowanej strategii pozycjonowania dogonisz silnych konkurentów (z Sosnowca i nie tylko), a tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach, pozostawisz daleko w tyle. Koniecznie skontaktuj się z nami bezpośrednio – czekamy!

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl