Sosnowiec – miasto pałaców, parków i muzeów, jak również sportu, przemysłu i handlu. To wprost idealne miejsce do rozwoju przedsiębiorczości! Prowadzisz biznes w Sosnowcu? Postaw na pozycjonowanie lokalne! Wszak dzięki profesjonalnemu SEO możesz podbić nie tylko rynek sosnowiecki – możesz dotrzeć do odbiorców z całego świata. Pozwól, że nasi eksperci od pozycjonowania zaopiekują się Twoim biznesem w sieci. Oferujemy nowatorskie podejście w dziedzinie SEO, polegające na tym, że będziesz partnerem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Postawmy sobie wspólny cel – Google TOP10!
W Sosnowcu zaufali nam:
Jeśli zechcesz wziąć udział w maratonie, to musisz gruntownie się przygotować – nie ma drogi na skróty! Nie inaczej jest w świecie pozycjonowania – tak jak sportowiec musi zadbać o kondycję, tak witryna internetowa musi zostać odpowiednio przygotowana do równie wymagającego SEO-maratonu. I tutaj na podium wkracza audyt SEO – bez niego nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu! To dzięki audytowi możemy opracować optymalną strategię SEO – indywidualną. Musimy gruntownie zbadać kondycję Twojej strony, gdyż w przeciwnym razie może ona zaliczyć „kontuzję” w trakcie maratonu do Google TOP10…
Audyt SEO to kluczowy etap, punkt wyjścia dla skutecznego pozycjonowania, a zarazem… inwestycja! Audyt umożliwia koncentrację wyłącznie na tych działaniach, które dają wymierne korzyści – generują wartościowy ruch z internetu. Po co mielibyśmy narażać Twój budżet na finansowe „zakwasy”…? Audyt SEO to także recepta, aby zawczasu uniknąć błędów technicznych, które później spowalniałyby, a nawet uniemożliwiały dalszy proces pozycjonowania witryny internetowej. Audyt zagwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność – to nasz olbrzymi sojusznik w maratonie do Google TOP10!
Audyt SEO obejmuje szereg czynności, które pozwolą nam ocenić kondycję Twojej strony internetowej na wielu płaszczyznach. Zazwyczaj analizujemy frazy kluczowe, obserwujemy Twoich branżowych rywali, a także weryfikujemy warstwę techniczną i oceniamy jakość zamieszczonego contentu. Audyt SEO z niezwykłą dokładnością namierza błędy w witrynie, a co najważniejsze – proponuje konkretne rozwiązania napotkanych nieprawidłowości. Jeśli zapomnisz o audycie, równie dobrze możesz zapomnieć o sukcesie!
Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje
Każdy sportowiec, który planuje udział w maratonie, musi się odpowiednio przygotować. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Podstawą jest szczegółowy audyt, który precyzyjnie wytyczy drogę do celu. Na początku sprawdzamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch na Twojej stronie (np. nocleg Sosnowiec). Dzięki temu skupimy się na frazach z największym potencjałem. Następnie sprawdzamy tzw. quick wins, żeby dowiedzieć się, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji). Podejrzymy także Twoją konkurencję, aby dowiedzieć się, jak bardzo zbliżone są Wasze zbiory fraz kluczowych. Zlustrujemy również branżę, w której działasz pod kątem spójności dobranych słów kluczowych, a na końcu przeanalizujemy, jakie strony pojawiają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy (np. mechanik samochodowy Sosnowiec lub stomatolog Sosnowiec).
a). lista fraz
Otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę i przekształcały ich w aktywnych klientów, generując ok. 90% ruchu (np. SPA Sosnowiec lub kurs tańca Sosnowiec). Bez tego kroku nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu!
W trakcie przygotowań do SEO-maratonu warto podejrzeć poczynania najbliższych rywali: co jest ich mocną stroną, a co nie działa? Te dane pomogą w budowaniu przewagi naszej strategii pozycjonowania i stworzeniu dedykowanej oferty, dzięki której najszybciej dobiegniesz do mety w wyszukiwarce Google!
a). wytypowanie konkurencji
Szczegółowo przeanalizujemy kilku najsilniejszych rywali w Twojej branży, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. kosmetyczka Sosnowiec albo broker Sosnowiec). Będziemy posiłkować się dostarczoną przez Ciebie listą, jak również wynikami wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje profil Twojej działalności (np. kurs hiszpańskiego Sosnowiec).
b). analiza widoczności
Na tym etapie niezawodne będzie wsparcie specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, które wskaże, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Pozwoli ono wytypować głównie te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce – minimum 10 razy miesięcznie (np. opiekunka do dziecka Sosnowiec).
c). analiza linków zewnętrznych
Tutaj do akcji wkracza profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO: dzięki niemu namierzymy linki, które prowadzą do firmowych stron Twojej konkurencji. Jest to niezwykle ważne, gdyż algorytmy Google lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. To znak dla botów, że strona rozwija się w internecie i jest godna zaufania. Zadbamy więc o bezbłędny profil linkowania Twojej witryny, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych. To umocni dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.
d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków
Przygotujemy listę tematycznych blogów, for, katalogów i serwisów branżowych pod kątem największego potencjału pozyskania odnośników kierujących internautów bezpośrednio do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również tej fizycznej, w Sosnowcu). Najskuteczniejsze będą artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Przygotujemy listę przykładowych tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Jaki hotel w Sosnowcu wybrać?” lub „Najlepsze brownie w Sosnowcu – odwiedź naszą kawiarnię!”). Google bez wątpienia wynagrodzi regularną aktywność, windując Twoją stronę w branżowych wynikach wyszukiwania.
Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją
Im starsza domena, tym cenniejsza dla Google. Nie martw się jednak! Nawet jeśli dopiero zaczynasz swoje internetowe podboje, to nadal masz szanse wkupić się w łaski wyszukiwarki. Wszystko za sprawą bloga, który stanowi idealne miejsce do tworzenia nowych podstron i wartościowych treści (np. „Pięć wskazówek, jak uniknąć próchnicy – zadbaj o piękny uśmiech w naszej klinice stomatologicznej w Sosnowcu!”). Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają, aby witryna była wyposażona w narzędzie Google Analytics (najbardziej wiarygodne w mierzeniu ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do rozwoju głębszej analityki internetowej).
Witryna, która wolno się ładuje, jest niczym maratończyk bez kondycji – nie może nawet pomarzyć o podium. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby internautów nie zniechęcało powolne wczytywanie się witryny, gdyż każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń (za co bezwzględny sędzia Google automatycznie odejmuje punkty). Narzędzie Google PageSpeed Insights pomoże nam zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To niezawodne wsparcie na dalszym etapie prac z zakresu pozycjonowania.
W tej części audytu skupimy się na poprawności pliku robots.txt oraz sprawdzimy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Dzięki temu pozycjonowanie witryny przyniesie jeszcze lepsze rezultaty. Twoja firmowa www musi być dobrze widoczna dla robotów Google, gdyż to one decydują o jej wysokiej pozycji w wyszukiwarce.
Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń (co raczej nie skłoniło Cię do przejrzenia jej zawartości). Nie możemy dopuścić, aby Twoja witryna była równie zniechęcająca (i to na samym starcie!), zatem odpowiednio wdrożymy certyfikat SSL i zweryfikujemy jego aktualność. To bez wątpienia usprawni dalsze prace z zakresu pozycjonowania.
Im krótsze adresy URL, tym bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki (a to oznacza, że chętniej wejdą one na Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu). Poprawne adresy URL nie mogą zawierać takich znaków, jak „_” – nie spełniają wówczas funkcji rozdzielenia wyrazów, więc algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą (czyli z lekceważeniem). Wszak nie martw się – nasi eksperci od pozycjonowania do perfekcji opanowali język botów Google’a!
Dobrze przemyślana i należycie skonstruowana strona główna Twojej firmowej witryny www to absolutna podstawa – w końcu to Twoja wizytówka w sieci! Musi być czytelna i atrakcyjna zarówno dla internautów, jak i dla robotów Google. Zdaj się na nas: nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.
Twoja strona, podobnie jak Sosnowiec, ma unikalną mapę – z tą różnicą, że jest ona w formie pliku sitemap.xml. Sprawdzimy, czy mapa Twojej witryny zawiera wszystkie podstrony, które powinny się indeksować w wyszukiwarce. To bardzo ważne, aby dalsze działania z zakresu pozycjonowania przyniosły pożądane efekty. Czytelna i prosta nawigacja zwabi roboty Google’a, dzięki czemu będą chętniej odwiedzać Twoją wirtualną siedzibę i pokazywać ją wyżej w rankingu.
Błędy 404 to ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg, gdyż kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Zadanie wdrożenia poprawnej obsługi błędów 404 pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania. To bardzo ważny krok, który zapobiegnie obniżeniu jakości strony, a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania.
Możliwe, że właśnie czytasz ten tekst na urządzeniu mobilnym. Nie Ty jeden! Coraz więcej internautów wędruje po sieci, używając smartfonów lub tabletów, sprawmy więc, aby trafili też do Ciebie, do Sosnowca! Strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, są – jak zapewne już się domyślasz – atrakcyjniejsze dla algorytmów wyszukiwarki.
Znacznik TITLE to pierwszy drogowskaz, który przekazuje botom Google podstawowe informacje o zawartości strony www (podobnie jak tablice informujące kierowców, ile kilometrów dzieli ich od Sosnowca). Na tej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania, zatem należy skrupulatnie i rozsądnie wykorzystać znacznik TITLE. Nasi eksperci od pozycjonowania doskonale wiedzą, jak poruszać się po jego ograniczonym polu manewru!
Twoją firmową stronę www można porównać do książki: ma ona tytuł, nazwy rozdziałów itd. Przekładając to na język robotów Google, znacznik <h1> stanowi tytuł witryny (np. Twój deweloper w Sosnowcu), a znacznik <h2> określa nazwy podstron. Zatem poprawna struktura witryny powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować w nieograniczonej liczbie. Ważne jest, aby były rozsądnie wykorzystane pod kątem pozycjonowania.
Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek pliki graficzne na stronach internetowych również mogą przysłużyć się w procesie pozycjonowania. Wszystko za sprawą znacznika ALT, który opisuje to, co znajduje się na danym obrazku (np. malowanie wnętrz Sosnowiec). Warto zatem umieścić tam konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. architekt wnętrz Sosnowiec), a to oznacza kilka kolejnych punktów w rankingu!
Strony zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak członkowie realnej społeczności np. w Sosnowcu – im więcej „znajomości”, tym większe poważanie w „oczach” algorytmów Google’a. W tej sytuacji pomocne okażą się odnośniki do witryn zewnętrznych, jednak nasi specjaliści od pozycjonowania muszą owe linki opatrzyć atrybutem nofollow. To pozwoli zatrzymać algorytmy na stronie, zwiększyć moc zewnętrznych odnośników oraz zintensyfikować dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.
Ostatni element technicznego audytu strony, czyli poprawne wdrożenie Polityki Prywatności. Jest to podstrona niepowiązana tematycznie z zakresem usług Twojej firmy: zwykle zawiera uniwersalne zapisy prawne, które mogą powielać się na wielu innych stronach (a Google nie lubi duplikowania treści…). Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy wyświetla się pasek do jej akceptacji oraz, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące mają przypisany atrybut nofollow.
a). ogólna analiza treści
„Content is king” – to powiedzenie jest jak najbardziej słuszne i niezmiennie aktualne w świecie pozycjonowania. Treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony w rankingu Google, jednak muszą być jakościowe i odpowiednio skonstruowane. Z jednej strony mają przyciągać uwagę internautów i zatrzymywać ich na dłużej, a z drugiej muszą być odpowiednio długie i zgrabnie nasycone frazami kluczowymi, aby spodobały się algorytmom wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: sprawdzimy, czy Twoja wirtualna wizytówka ma odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je wysokojakościowymi treściami.
b). analiza konkretnych podstron pod względem treści
Na koniec weźmiemy pod lupę liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej strony www. Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Surfer SEO poda nam konkretne dane. Oprócz ilości znaków zweryfikujemy, jakie jest nasycenie zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. manicure hybrydowy Sosnowiec).
Działamy w branży od ponad dekady, więc doskonale wiemy, że współczesne SEO wymaga długofalowych i konsekwentnych działań. Idealnie spiszemy się jako Twój indywidualny SEO-trener! Zadbamy, abyś bez zadyszki dobiegł do podium, nie zaliczając po drodze żadnej kontuzji. Przede wszystkim przygotujemy plan „treningowy” dla Twojej strony internetowej, a więc optymalną strategię pozycjonowania. Przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe, przeprowadzimy kompleksowy audyt SEO, wdrożymy optymalizację strony internetowej i regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, możemy zakończyć „trenowanie” na samym audycie. Nadmieniamy jednak, że to nadal za mało, aby startować z innymi, lepiej przygotowanymi maratończykami.
Aby zwiększyć szanse Twojej strony internetowej w maratonie do Google TOP10, skorzystaliśmy z naszego branżowego doświadczenia i opracowaliśmy nowatorski model współpracy. Co to oznacza dla Twojego wirtualnego biznesu? Otóż przygotowany przez nas plan pozycjonowania wdrożymy profesjonalnie dla Twojej strony internetowej – będziesz miał do dyspozycji 100% naszych możliwości i zaplecza technicznego. Razem z Tobą pozostawimy konkurencję na szarym końcu!
Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje
Wyślij zapytanieOto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją
Audyt to szereg wytycznych, które pozwolą Twojej witrynie bezpiecznie dobiec pierwszej strony wyników wyszukiwania Google. Te pozornie „suche” i niezrozumiałe dane to olbrzymia wartość dla naszych ekspertów od pozycjonowania, a przede wszystkim dla Twojego wirtualnego biznesu! Audyt SEO umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny, a co najważniejsze – wskazuje, jakie błędy należy niezwłocznie wyeliminować. Dzięki audytowi SEO przeprowadzimy kompleksową optymalizację, nie pomijając żadnego z obszarów strony. Zazwyczaj wykonujemy usprawnienia, które polegają na przyspieszeniu działania witryny, zmiany linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięciu zawczasu wykrytych usterek (tj. błąd 404).
Teksty umieszczone w witrynie to równie istotni sprzymierzeńcy w maratonie do Google TOP10! Wszak, żeby pracowały na Twój sukces, muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO. Należy zadbać, aby miały odpowiednią ilość fraz kluczowych oraz ich optymalne nasycenie. Wyłącznie dzięki audytowi jesteśmy w stanie precyzyjnie poznać owe niezbędne parametry. Co więcej, audyt ułatwi nam również oszacowanie budżetu potrzebnego do przygotowania jakościowego contentu dla Twojej strony internetowej. Nasi profesjonalni copywriterzy na pewno się spiszą! Wykorzystają cenne dane z audytu i na ich postawie napiszą jakościowe teksty, które zwiększą szanse Twojej biznesowej witryny internetowej w maratonie wyszukiwarki Google!
Czasy, w których rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa” były głównymi możliwościami promocji biznesu, powoli ustępują reklamie w sieci. W wirtualnej przestrzeni wykorzystujemy moc linków. Możemy je umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych, a także stronach liderów w konkretnej dziedzinie biznesu. E-reklama ma tę przewagę, że – bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek – możesz pokazać swoją firmę internautom nie tylko z danego regionu, ale i z całego świata! Linki zaprowadzą ich prosto do wirtualnej siedziby Twojego biznesu – strony internetowej. Przyznaj, że to naprawdę wygodna forma reklamy!
Mowa tutaj o niezawodnym linkbuildingu. Zaliczamy go do czynności typu off-site, czyli takich, które przeprowadzamy poza Twoją stroną. Linkbuilding korzystnie wpływa na wizerunek Twojej witryny internetowej w „oczach” algorytmów Google’a – zwłaszcza w obszarach zwanych EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Rozumiesz zatem, że niezwykle istotne jest, aby strona miała nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale również była atrakcyjna dla internautów i robotów wyszukiwarki. Nasi eksperci od pozycjonowania niezwłocznie przystąpią do dzieła! Zamieszczą informacje o Twojej firmie na renomowanych portalach i nie omieszkają wspomnieć o niej w mediach społecznościowych.
Ważne, aby pamiętać o dywersyfikacji profilu linków przychodzących, dzięki czemu surowy sędzia Google nie ukarze Twojej strony dyskwalifikacją w maratonie do Google TOP10. Odnośniki można zdobywać na wiele sposobów: pozyskiwać je naturalnie (dzięki internautom z własnej woli zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie), ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów) lub dodawać ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm lub na portalach ogłoszeniowych).
Hołdujemy zasadom fair play, zatem skrupulatnie stosujemy się do zasad White Hat SEO. Wszystkie linki, jakie zdobędziemy dla Twojej strony, pozyskamy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie chcemy narażać jej na wykluczenie z wyścigu o podium wyników wyszukiwania! Pamiętaj, że wartościowy profil linków przychodzących to jeden z czołowych czynników wpływających na sukces witryny internetowej. Zatem rozumiesz, że im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej witryny, tym więcej punktów zdobędzie ona w maratonie do Google TOP10.
Być może hasło „artykuł sponsorowany” nie wzbudza Twojego zaufania… W każdym razie chcemy rozwiać jego ewentualną złą sławę! Artykuł sponsorowany również pomaga w budowaniu wysokiej pozycji Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Jest pewien warunek: musi być wartościowym i merytorycznym tekstem. Trzeba wiedzieć, jak w elegancki i nienatarczywy sposób wykorzystać jego niezaprzeczalną moc. Artykuł sponsorowany powinien mieć wymiar praktyczny, gdyż wówczas rośnie prawdopodobieństwo, że użytkownik znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby i kliknie odnośnik prowadzący bezpośrednio do Twojej strony internetowej. Kto wie, może i zostanie Twoim nowym klientem!
Poza tym artykuły sponsorowane są niezawodnym sposobem na budowanie profilu linkowego strony, a jest on jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Artykuły sponsorowane najczęściej publikujemy na silnych, sprawdzonych i renomowanych portalach zewnętrznych. Nie zapominamy oczywiście, aby w ich treści zakotwiczyć link prowadzący bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www. A żeby dodatkowo rozwiać resztki Twoich wątpliwości, dodamy, że teksty sponsorowane to recepta na budowanie rozpoznawalności marki i wizerunku eksperta.
W procesie pozycjonowania nie obejdziemy się bez wsparcia bloga, który jest integralną częścią Twojej strony www. Blogowanie zalicza się do działań z zakresu on-site: we wpisach można przemycać mnóstwo branżowych fraz kluczowych, przeprowadzać linkowanie wewnętrzne i budować wizerunek eksperta w branży. Zazwyczaj artykuły blogowe tworzone są w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. Wiedz, że Google lubi regularność, zatem konsekwentne publikowanie wartościowych treści na pewno zaowocuje rosnącą pozycją Twojej strony w maratonie do Google TOP10.
To nie koniec zalet regularnego blogowania! Wpisy mają dodatkową moc – mogą bezpośrednio wesprzeć sprzedaż Twoich produktów lub usług. Sugestywna i angażująca treść to sprawdzony sposób na przeistoczenie internautów w potencjalnych klientów. A kiedy zdobędziesz zaufanie czytelników, algorytmy Google’a zapewne zrobią to samo!
Aby nie stracić motywacji do działania i biec dalej, trzeba widzieć postępy. Warto również mieć świadomość tego, co ewentualnie wymaga poprawy. Uważamy, że regularne raportowanie jest tak samo istotne, jak sama realizacja indywidualnej strategii pozycjonowania – to dzięki cyklicznym raportom zweryfikujesz skuteczność naszych prac z zakresu pozycjonowania. Przejrzyście i konkretnie przedstawimy Ci dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami, które w razie jakichkolwiek wątpliwości, będziesz mógł skonsultować z dedykowanym opiekunem SEO.
Ponadto bieżąca obserwacja działania Twojej strony www na takich polach jak np. szybkość jej wczytywania się, wystąpienie zdarzeń niestandardowych czy wszelkich odstępstw od poprawnego funkcjonowania pozwoli na błyskawiczną i sprawną reakcję. Nasi eksperci od pozycjonowania będą ustawicznie trzymać rękę na pulsie, aby Twoja witryna internetowa nie zaliczyła kontuzji w wymagającym maratonie do pierwszej strony wyników wyszukiwania.
Przypominamy, że współczesne SEO to już nie sprint, a długotrwały maraton, zatem zapomnij o błyskawicznych efektach… Aczkolwiek koniecznie pamiętaj, aby nie zwlekać z samym podjęciem decyzji o pozycjonowaniu strony internetowej! Skontaktuj się z nami: chętnie przedstawimy Ci indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny, ponadto wyznaczymy jasny cel poczynań i przedstawimy Ci wstępne prognozy wyników. Docelowo nasza współpraca będzie długofalowa, ale wierz nam – nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz konkurencję za plecami. Podium czeka, a rywale nie tracą czasu, zatem ruszajmy czym prędzej!
Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe, to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.