fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twoje SEO!

Pozycjonowanie stron
internetowych

Skuteczni, znający się na rzeczy, profesjonalni... To tylko kilka z cech dla których warto nam zaufać!

Jak pozycjonujemy:

Sam audyt SEO jest kluczowy dla dalszego powodzenia pozycjonowania strony – dzięki niemu bogatsi o niezbędne dane z tego obszaru jesteśmy w stanie nakreślić indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny biznesowej. Sprawdź ofertę

Wyznaczymy również konkretny cel poczynań oraz przybliżony czas ich trwania i wstępne prognozy wyników. Działamy w nowatorskim modelu – opracowana strategia będzie wdrażana właśnie dla Twego biznesu, co pozwala nam uzyskiwać dużo lepsze wyniki działania. Uzbrojeni w bezcenne informacje i w pełni skupieni na jednym celu w 100 % poświęcamy się Twojej witrynie. Wówczas nie tylko dogonisz silnych konkurentów, ale również pozostawisz daleko w tyle tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach!

Będziemy konsekwentnie powtarzać: współczesne SEO to już nie sprint – to wymagający maraton. Dlatego też stosujemy powtarzalną, sprawdzoną kolejność działań: analizę Twoich potrzeb biznesowych, kompleksowy audyt SEO, optymalizację strony internetowej i regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, nie musisz zamawiać wszystkich elementów – możesz poprzestać np. na audycie. Pamiętaj jednak, że to nadal za mało, aby dobiec do podium.

Postaw zatem na dalsze optymalne działania!. A co składa się na dedykowaną strategię SEO dla Twojego wirtualnego biznesu?

Co wchodzi w zakres pozycjonowania:

Optymalizacja techniczna strony www

W zależności od wyników audytu SEO i skali ustalonych błędów przygotujemy wycenę i czas wdrożenia danych zmian.

Na tym etapie największa wartość to fakt posiadania całościowego wglądu w kondycję Państwa strony, dzięki czemu wykonujemy kompleksową optymalizację nie zaniedbując żadnego z jej obszarów ( co przy darmowych lub pakietowych audytach jest nieuniknione )

Każda strona ma swoją indywidualną historię i potrzebę dalszej optymalizacji ale z reguły najważniejsze zmiany dotyczą przyśpieszenia strony, usunięciu błędów jak podstrony 404, czy zmiany linków na bardziej przyjazne.

Na bazie wcześniejszego audytu przygotujemy również wycenę stworzenia danych tekstów na Twoją stronę internetową.

Bogatsi o niezbędne dane zadbamy aby teksty miały swoją strukturę SEO, odpowiednią ilość i nasycenie zdiagnozowanymi frazami kluczowymi.

Teksty napisane będę przez profesjonalnych - z reguły branżowych copywriterów.

I podobnie jak przy optymalizacji technicznej nie pozwolimy aby wnioski były połowiczne a edycja tekstu nie pełna ( patrz audyt darmowy/ pakietowy )

Po wdrożeniu pełnej optymalizacji sięgniemy po wnioski z audytu konkurencji i na jego bazie przygotujemy plan działania z 3 poniższych obszarów:

Dlaczego my? Sprawdź nasze Case Study!

Link Building

Linkbuilding można porównać do analogowych form promocji biznesu: rozwieszania plakatów, roznoszenia ulotek lub „poczty pantoflowej”. Z tym że w wirtualnej przestrzeni są one zastąpione przez linki. Linki umieszczane na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych, stronach liderów w danej dziedzinie biznesu… To one, niczym plakat czy ulotka, pokazują internautom Twoją firmę i prowadzą ich prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. Stamtąd już krótka droga do przeistoczenia ich w potencjalnych klientów!

Linkbuilding zalicza się do działań typu off-site, a więc polega na budowaniu pozycji Twojej strony… poza Twoją stroną. Dąży do poprawy jej jakości w „oczach” Google’a – zwłaszcza w obszarach zwanych EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Chodzi o to, aby Twoja strona nie tylko miała rozbudowaną sieć linków, ale również była dobrze odbierana przez internautów i algorytmy. Powinna być rzetelna, godna zaufania i profesjonalna, w czym pomocne są wzmianki o Twojej firmie na renomowanych portalach, artykuły gościnne, a także – co również nie jest bez znaczenia! – wzmianki w mediach społecznościowych.

Stawiamy na dywersyfikację profilu linków przychodzących. Wyróżniamy kilka typów odnośników. Po pierwsze takie, które zostały pozyskane w naturalny sposób, a więc dzięki aktywności internautów, którzy z własnej inicjatywy wspomnieli o Twojej firmie na forach, w komentarzach lub na swoich stronach www. Po drugie linki pozyskane ręcznie – poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów. I po trzecie: linki dodawane ręcznie np. w katalogach firmowych, listach firm czy na portalach ogłoszeniowych.

Budowa wartościowego profilu linków przychodzących jest jednym z najważniejszych czynników sprzyjających skutecznemu wypozycjonowaniu witryny www. Algorytmy Google’a cenią te strony, do których prowadzi wiele wirtualnych dróg, gdyż jest to dla nich znak, iż witryny te są godne zaufania.

Dzięki audytowi konkurencji zadbamy o bezpieczne i naturalne pozyskanie wysokiej jakości linków przychodzących, które konsekwentnie zbudują popularność Twojej strony internetowej (zgodnie z zasadami White Hat SEO, czyli wedle wytycznych wyszukiwarki). Możesz być spokojny!

Dlaczego my? Sprawdź nasze Case Study!

Artykuły sponsorowane

Artykuł sponsorowany – o ile jest wartościowym i merytorycznym tekstem – korzystnie wpłynie na pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. Takie artykuły umieszczamy na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych wraz z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www.

Pamiętaj jednak, że artykuł sponsorowany nie może być wyłącznie tekstem promującym markę! Powinien zawierać również wartościową wiedzę, która sprawi, że użytkownik chętnie zapozna się z jego treścią. I co istotne – kliknie odnośnik prowadzący na Twoją stronę www, a być może nawet udostępni go w swoich mediach społecznościowych lub umieści na swojej stronie www!

Bezsprzecznie artykuły sponsorowane są dobrym sposobem na budowanie profilu linkowego strony, gdyż – jak już doskonale wiesz – odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google. Są wartościową formą reklamy w sieci, jednak muszą być przemyślane i wartościowe (należy uważnie dobrać serwisy do publikacji i zadbać o wysoką jakość tekstów). Dzięki artykułom sponsorowanym możesz zbudować rozpoznawalność marki oraz wzmocnić SEO. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania!

Artykuły blogowe

Pora na działania z zakresu on-site. Tutaj umacnianie pozycji Twojej witryny odbywa się za pomocą bloga, będącego integralną częścią strony. I przede wszystkim jej nieocenionym wsparciem w procesie pozycjonowania! Wpisy blogowe są idealnym miejscem do umieszczania fraz kluczowych, ale również sposobem na budowanie wizerunku eksperta. Mogą być w formie poradników, recenzji, newsów, opisów produktów itp. Regularne publikowanie wartościowych treści przekłada się na rosnącą pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki.

Jeśli jeszcze masz wątpliwości, że prowadzenie bloga jest dobrym pomysłem, to musisz wiedzieć, że wpisy blogowe mogą również bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług. Sugestywna i angażująca treść, która ma dla użytkownika wartość praktyczną, to najprostsza droga do przeistoczenia go w potencjalnego klienta. Nie wspominając o budowaniu zaufania do Twojej marki i kreowaniu jej pozytywnego wizerunku!

Ponadto blog pozwala na odpowiednie nasycenie zawartości strony kluczowymi frazami dla Twojego biznesu, a także umożliwia linkowanie wewnętrzne. To z kolei zwiększa szanse na zdobycie przychylności algorytmów Google’a, które wówczas chętniej wywindują Twoją witrynę w rankingu wyszukiwarki. Bloga należy jednak prowadzić starannie, konsekwentnie i umiejętnie, aby odpowiednio wspierał pozostałe czynności z zakresu pozycjonowania i przyczyniał się do rozwoju Twojego e-biznesu. Pozwól naszym ekspertom od pozycjonowania wkroczyć do akcji!

Raportowanie

Zatrudniając SEO-trenera, który ma towarzyszyć Ci w maratonie do Google TOP10, oczekujesz namacalnych efektów. Chcesz wiedzieć, jakie są postępy, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga poprawy. Trzymamy rękę na pulsie! Regularnie sporządzimy dla Ciebie szczegółowe raporty, dzięki którym sprawdzisz efekty naszych dotychczasowych poczynań z zakresu pozycjonowania. Znajdziesz w nich wszelkie dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listę fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami. Dzięki temu ocenisz skuteczność naszej pracy, a w razie jakichkolwiek wątpliwości, będziesz mógł je skonsultować ze swoim opiekunem SEO, który zadba o Twoją stroną internetową – na wyłączność

Musisz pamiętać, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Regularnie otrzymasz od nas rzetelny i kompletny raport z danymi na temat ruchu z wyników organicznych (które pozyskamy dzięki Google Analytics oraz Senuto . Nie zabraknie w nim także informacji na temat samej witryny i osób, które ją odwiedzają. Transparentność gwarantowana! Nasi eksperci od pozycjonowania będą regularnie monitorować działanie Twojej strony www: szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe czy wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania. Dzięki temu będą mogli szybko reagować, aby nic nie zakłócało naszego wspólnego maratonu do podium wyników wyszukiwania!

Zamów konsultację

Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

    Tel: +48 736 769 550
    biuro@studiolokomotywa.pl