StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Szczecin


Szczecin – stolica województwa zachodniopomorskiego, miasto portowe, turystyczne, pełne zabytków, jak również możliwości rozwoju przedsiębiorczości i prowadzenia biznesu. Jeśli chcesz podbić szczeciński rynek, wybierz pozycjonowanie lokalne! Nie musisz jednak ograniczać się do terytorium Szczecina: dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu dotrzesz do odbiorców z całego świata. Przekaż swoją stronę internetową w ręce naszych doświadczonych specjalistów od pozycjonowania! Oferujemy nowatorską usługę – pozycjonowanie na wyłączność, a to oznacza, że w danej branży i lokalizacji (czyli w Szczecinie) tylko Tobie poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Twój cel – Google TOP10 – to i nasz cel!

Czytaj więcej

    W Szczecinie zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Nie można mówić o skutecznym pozycjonowaniu bez wykonania szczegółowego audytu. Na początku dobieramy takie słowa kluczowe, które wygenerują największy ruch na Twojej stronie (np. restauracja wegańska Szczecin). Kolejne są tzw. quick wins, które informują, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji np. kawiarnia Szczecin lub sala weselna Szczecin). Nie obejdzie się również bez podejrzenia Twojej konkurencji – nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy macie podobne zbiory słów kluczowych oraz poznają branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Pod koniec tego etapu zbadamy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wcześniej wytypowane frazy (np. mechanik samochodowy Szczecin lub wymiana opon Szczecin).

    a). lista fraz

    Na podstawie wykonanego audytu fraz otrzymasz od nas listę słów kluczowych, które według nas (i specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą najskuteczniej przyciągały użytkowników na Twoją stronę, a zarazem generowały ok. 90% ruchu (np. kurs salsy Szczecin lub korepetycje z matematyki Szczecin). Ten krok jest niezbędny do przeprowadzenia efektywnego pozycjonowania.

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Twoja branżowa konkurencja (jakkolwiek dziwnie to zabrzmi) pomoże nam w zbudowaniu skutecznej strategii pozycjonowania! Dokładnie przeanalizujemy poczynania Twoich kilku najsilniejszych rywali, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. klinika medycyny estetycznej Szczecin albo kancelaria adwokacka Szczecin). Wychwycimy zarówno mocne, jak i słabe strony ich strategii pozycjonowania. Pomocna będzie dostarczona przez Ciebie lista konkurencji oraz wyniki wyszukiwania na słowo kluczowe, które najtrafniej oddaje zakres Twojej działalności (np. kurs hiszpańskiego Szczecin).

    b). analiza widoczności

    Senuto, czyli profesjonalne narzędzie do pozycjonowania, pozwoli nam sprawdzić, ile i jakie frazy znajdują się w TOP10 oraz w TOP50 (np. broker Szczecin lub tłumacz niemieckiego Szczecin). Dzięki temu weźmiemy pod uwagę wyłącznie te słowa kluczowe, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce (np. ubezpieczenia Szczecin). To utoruje drogę dalszym pracom z zakresu pozycjonowania.

    c). analiza linków zewnętrznych

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO – pozwala namierzyć linki, które odsyłają do biznesowych stron www Twojej konkurencji. Należy dokładnie zbadać ten aspekt, gdyż algorytmy Google'a bardziej cenią witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Nasi eksperci od pozycjonowania niezwłocznie pozyskają dla Ciebie odnośniki z artykułów sponsorowanych, co korzystnie wpłynie na pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Tematyczne blogi, fora, katalogi czy serwisy branżowe to miejsca, które bez wątpienia mają największy potencjał pozyskania bezpośrednich odnośników do wirtualnej siedziby Twojej firmy (jak również do tej fizycznej, w Szczecinie). Doskonale sprawdzą się artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe (np. "Brak pomysłu na obiad? Odwiedź naszą restaurację gruzińską w Szczecinie!" lub "Wady i zalety wybielania zębów – 10 porad od stomatologa z naszej kliniki dentystycznej w Szczecinie"). To idealny sposób, aby nadać tempa całemu procesowi pozycjonowania!

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Domeny, które dłużej funkcjonują w sieci, mogą liczyć na większą sympatię Google’a, aczkolwiek młodsze witryny nie są na straconej pozycji! Blog jest idealną przepustką do "serca" wyszukiwarki. Umożliwia tworzenie nowych podstron, a przede wszystkim angażujących treści (np. "Nie masz pomysłu na wieczór? My go mamy – odwiedź naszą kręgielnię w Szczecinie!"). Nasi specjaliści od pozycjonowania dodatkowo podepną pod Twoją witrynę narzędzie Google Analytics (co pozwoli mierzyć ruch na stronie) oraz Search Console (co umożliwi pogłębienie analityki internetowej).

    Cierpliwość to cnota, wszak niekoniecznie w internecie – mało który użytkownik pozostanie na stronie, która wolno się ładuje. Każde jej opuszczenie skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń, a wtedy nie ma co liczyć na podium. Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google PageSpeed Insights – umożliwi naszym ekspertom od pozycjonowania weryfikację szybkości działania Twojej strony na komputerach stacjonarnych, a co istotne – na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych. To zintensyfikuje dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    W tej części audytu nasi specjaliści od pozycjonowania sprawdzą, czy plik robots.txt Twojej strony jest poprawnie skonstruowany, a witryna (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Dzięki tym usprawnieniom pozycjonowanie Twojej biznesowej witryny www przyniesie jeszcze lepsze rezultaty: będzie ona bardziej widoczna dla robotów Google’a, które decydują o jej pozycji w wyszukiwarce.

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń. Przejrzałeś jej zawartość? Szczerze wątpimy… Zatem Twoja witryna nie może być równie odstraszająca – i to na samym początku! Nasi specjaliści od pozycjonowania zadbają, aby certyfikat SSL był należycie wdrożony i aktualny, a to korzystnie wpłynie na dalsze prace z zakresu pozycjonowania.

    Krótkie adresy URL to zachęta dla botów wyszukiwarki do odwiedzenia Twojej strony internetowej, a co za tym idzie – pokazania jej wyżej w rankingu. Nie tyle długość, ile poprawna konstrukcja adresów ma kluczowe znaczenie. Należy pamiętać, że takie znaki jak np. "_" nie spełniają funkcji rozdzielenia wyrazów, toteż algorytmy traktują je na równi z literą lub cyfrą – najzwyczajniej je ignorują. Zaufaj naszym specjalistom od pozycjonowania, którzy do perfekcji opanowali język robotów Google’a. Na pewno wynegocjują wyższą pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki!

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wizytówka w sieci – musi być atrakcyjna i zachęcająca, bo to ona w dużej mierze pracuje na Twój sukces! Powinna zatem spełniać wymagania nie tylko internautów, ale również robotów Google’a. Nasi eksperci od pozycjonowania wiedzą, jak im sprostać – zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Szczecin, ma indywidualną mapę (z tym że w formie pliku sitemap.xml). Nasi specjaliści od pozycjonowania dopilnują, aby mapa Twojej witryny miała poprawnie zaindeksowanie podstrony w wyszukiwarce. To sprawi, że efekty pozycjonowania będą bardziej zadowalające. Czytelna i prosta nawigacja bez wątpienia skusi roboty Google’a do odwiedzenia Twojej wirtualnej siedziby, a przede wszystkim skłoni je do umieszczenia jej wyżej w rankingu.

    Błędy 404 to manowce internetu, gdyż kierują użytkowników do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Trzeba więc wyeliminować (ewentualne) przeterminowane linki z Twojej biznesowej witryny. Pozostaw to zadanie naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy zadbają o poprawną obsługę błędów 404, zapobiegając w ten sposób obniżeniu jakości strony (a zarazem jej pozycji w wynikach wyszukiwania).

    Coraz więcej internautów wędruje po sieci, używając smartfonów lub tabletów – ten trend rośnie w siłę. Zadbamy więc, aby użytkownicy trafili też do Ciebie, do Szczecina! Algorytmy wyszukiwarki o wiele bardziej cenią strony, które zostały należycie zaprojektowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych. I, jak się zapewne domyślasz, ma to niebagatelny wpływ na pozycję witryny w rankingu wyszukiwarki.

    Podobnie jak tablice drogowe informujące podróżnych, ile kilometrów dzieli ich od Szczecina, tak znacznik TITLE jako pierwszy przekazuje robotom Google’a podstawowe informacje o zawartości strony www. Na tej podstawie algorytmy decydują, na jakie zapytania strona ma się wyświetlać w wyszukiwarce. Jest jednak małe utrudnienie – znacznik TITLE nie daje on zbyt wielkiego pola manewru, więc trzeba go rozsądnie zagospodarować, aby przysłużył się w procesie pozycjonowania. Kto jak kto, ale nasi eksperci od pozycjonowania doskonale wiedzą, jak tego dokonać!

    Twoja firmowa strona www ma tytuł, nazwy podstron itd. W języku robotów Google’a są one określane właśnie jako znacznik <h1> (tytuł witryny np. Twój deweloper w Szczecinie) oraz znacznik <h2> (nazwy poszczególnych podstron). Poprawna struktura witryny powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować bez ograniczeń – podstawą jest, aby umiejętnie wykorzystać je w procesie pozycjonowania, umieszczając w nich kluczowe informacje o profilu Twojej działalności (np. nieruchomości Szczecin).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, co nie oznacza, że pozostaje obojętny wobec multimediów umieszczanych na stronach internetowych. Pliki wizualne również mogą być wsparciem w procesie pozycjonowania dzięki znacznikowi ALT. Za jego pomocą można opisać to, co znajduje się na danym obrazku (np. przeprowadzki Szczecin). Warto wykorzystać potencjał znacznika ALT i przemycić w nim konkretną informację o profilu działalności Twojej firmy (np. przedszkole Szczecin), automatycznie umacniając pozostałe czynności z zakresu pozycjonowania.

    Podobnie jak ludzie grupują się w realne społeczności, tak witryny zawarte w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań. Warto "znać się" z jak największą ilością stron – nie umknie to czujnej uwadze algorytmów wyszukiwarki! Najlepiej zrobić to przy pomocy odpowiednio skonstruowanych odnośników do witryn zewnętrznych. Nasi specjaliści od pozycjonowania muszą opatrzyć je atrybutem nofollow, dzięki czemu algorytmy pozostaną na stronie i zwiększy się moc zewnętrznych odnośników. Bez wątpienia zyska na tym cały proces pozycjonowania Twojej strony internetowej!

    Ostatni element technicznego audytu strony to profesjonalne wdrożenie Polityki Prywatności – podstrony, która nie dotyczy zakresu usług Twojej firmy. Zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne nierzadko powielają się na wielu innych stronach, a musisz pamiętać, że Google nie znosi duplikowania treści. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają więc, aby wyświetlał się pasek do akceptacji Polityki Prywatności, wyłączą ją z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące obowiązkowo opatrzą atrybutem nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Powiedzenie "content is king" niezmiennie króluje w świecie pozycjonowania, gdyż treści umieszczone w witrynie mają olbrzymi wpływ na pozycję strony w rankingu Google. Wyszukiwarka ceni jakościowy i odpowiednio skonstruowany content, który z jednej strony przyciąga uwagę internautów, a z drugiej podoba się jej algorytmom. Zatem, dla skutecznego pozycjonowania, treści muszą być merytoryczne, angażujące i umiejętnie nasycone słowami kluczowymi (np. makijaż permanentny Szczecin lub barber Szczecin). Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania, którzy fachowo zadbają o odpowiednią ilość podstron Twojej biznesowej witryny i uzupełnią ją wysokojakościowymi treściami.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Na koniec audytu treści skorzystamy z profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania Surfer SEO, dzięki któremu sprawdzimy liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej witryny www. Solidne i szczegółowe dane pomogą nam nie tylko zweryfikować ilość znaków, ale również nasycenie zawartości strony internetowej głównymi frazami kluczowymi (np. prawnik Szczecin lub sklep zoologiczny Szczecin).

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Kompleksowy audyt strony www jest absolutnie niezbędny dla skutecznego pozycjonowania. Sprawdź zatem, jak wypada Twoja strona internetowa po profesjonalnej i wnikliwej analizie! Audyt pozwoli naszym specjalistom od pozycjonowania ustalić, które elementy Twojej witryny warto zoptymalizować. Szczegółowe informacje przekażemy Ci w wiadomości prywatnej wraz z szacunkową wyceną i czasem wdrożenia indywidualnej strategii pozycjonowania. Pamiętaj, że poświęcimy Twojej stronie www maksimum uwagi: w ramach usługi pozycjonowania na wyłączność staniesz się naszym wybrańcem w całym Szczecinie – jedynym w Twojej branży. Nie pozostawaj w tyle! Twoja konkurencja ze Szczecina (i nie tylko) bez wątpienia ma już audyt za sobą i od dłuższego czasu realizuje własną strategię pozycjonowania.

    b). pozycjonowanie – oferta

    Wnikliwy audyt to obowiązkowy element skutecznego pozycjonowania, warto jednak poprzeć go dalszymi działaniami. Konkretne dane, jakie pozyskamy w trakcie badań nad kondycją Twojej strony, umożliwią opracowanie unikalnej strategii pozycjonowania. Pomogą również wyznaczyć jasny cel poczynań, przybliżony czas ich trwania oraz wstępne prognozy wyników. Pamiętaj, że pełnia naszych możliwości z zakresu pozycjonowania będzie całkowicie na Twoją wyłączność! Staniemy się Twoim indywidualnym SEO-trenerem, który sumiennie realizując wspólną strategię pozycjonowania, pomoże Ci dogonić silnych rywali (nie tylko ze Szczecina), a tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach, pozostawić na szarym końcu. Gotowy na maraton do Google TOP10?

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl