fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Toruń


Pomnik Kopernika, Planetarium, Muzeum Piernika… Jesteśmy w Toruniu! Doskonałym miejscu do rozwoju przedsiębiorczości i prowadzenia przeróżnych biznesów. Jeśli chcesz podbić nie tylko toruński rynek, postaw na profesjonalne pozycjonowanie! Skorzystaj z naszego nowatorskiego modelu współpracy: pozycjonowania na wyłączność, które polega na tym, że w danej branży i lokalizacji (czyli w Toruniu) pozostaniesz jedynym klientem, któremu poświęcimy maksimum naszej uwagi i pełnię umiejętności. Gotowy na maraton do Google TOP10?

Czytaj więcej

    W Toruniu zaufali nam:

    Dlaczego zaczynamy od audytu SEO?

    Żaden maratończyk nie osiągnie sukcesu bez konsekwentnych i długotrwałych przygotowań. Nie inaczej jest w przypadku strony internetowej: aby „dobiegła” na szczyt wyników wyszukiwania, musi zostać poddana solidnemu „treningowi”, czyli szczegółowemu audytowi SEO. Bez tego etapu nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu! To właśnie audyt umożliwia przygotowanie optymalnego planu pozycjonowania Twojej strony internetowej – indywidualnego i opracowanego całkowicie na wyłączność.

    Dlaczego audyt SEO jest konieczny dla skutecznego pozycjonowania?

    Audyt SEO umożliwia koncentrację wyłącznie na tych czynnościach, które dają wymierne korzyści. Nie chcemy przecież, abyś nabawił się finansowych „zakwasów”! Ponadto audyt pozwala uniknąć błędów technicznych, które na dalszym etapie wpłynęłyby niekorzystnie na proces pozycjonowania strony internetowej. Audyt SEO to inwestycja! Zagwarantuje bezpieczeństwo i maksymalną skuteczność całego procesu pozycjonowania – nawet jeśli masz wrażenie, że jest tylko listą „suchych” i niezrozumiałych wytycznych, którymi nie warto zaprzątać sobie głowy.

    Co wchodzi w skład audytu SEO?

    Audyt SEO jest niczym detektor – celnie namierza błędy w witrynie, a co najważniejsze – proponuje konkretne rozwiązania napotkanych problemów. Musimy dokładnie zbadać kondycję Twojej strony internetowej, dlatego audyt przeprowadzamy na wielu jej płaszczyznach. Analizujemy frazy kluczowe, podpatrujemy Twoją branżową konkurencję, a także badamy warstwę techniczną i weryfikujemy jakość zamieszczonego contentu. Audyt SEO to pierwszy, najważniejszy krok w maratonie do Google TOP10, którego absolutnie nie można pominąć!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    AUDYT FRAZ

    Podstawą skutecznego pozycjonowania jest szczegółowy audyt. Rozpoczynamy go od dobrania fraz kluczowych, które najlepiej wygenerują ruch na Twojej stronie (np. kawiarnia Toruń albo pizzeria Toruń). Później na podstawie tzw. quick wins sprawdzamy, czy Twoja witryna rankuje na popularne słowa kluczowe (od 8 do 15 pozycji np. SPA Toruń lub masaż relaksacyjny Toruń). Badamy również Twoją konkurencję pod kątem zbieżności słów kluczowych oraz poznajemy branżę, w której działasz dla zachowania spójności dobranych fraz. Pod koniec nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzają, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na uprzednio wytypowane frazy (np. serwis klimatyzacji Toruń lub wymiana opon Toruń).

    a). lista fraz

    Po wstępnym rozeznaniu przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną listę słów kluczowych, które według nas, a także specjalistycznych narzędzi do pozycjonowania tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console, będą generowały ok. 90% ruchu w Twojej witrynie (np. korepetycje z fizyki Toruń lub tłumacz angielskiego Toruń). Ten krok jest niezbędny, aby pozycjonowanie przyniosło zadowalające rezultaty.

    AUDYT KONKURENCJI

    a). wytypowanie konkurencji

    Na początku tego etapu audytu przeanalizujemy kilku najsilniejszych rywali z Twojej branży – tych, którzy najlepiej pozycjonują się na popularne frazy kluczowe (np. klinika medycyny estetycznej Toruń lub przedłużanie rzęs Toruń). Będziemy posiłkować się dostarczoną przez Ciebie listą konkurencji oraz wynikami wyszukiwania na słowo kluczowe, które najcelniej oddaje profil działalności Twojej firmy (np. taniec towarzyski Toruń lub kurs salsy Toruń).

    b). analiza widoczności

    Przy pomocy specjalistycznego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, sprawdzimy, jakie zapytania internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce (np. ubezpieczenia Toruń lub deweloper Toruń). Dzięki temu skupimy się wyłącznie na tych słowach kluczowych, które będą miały największy potencjał w procesie pozycjonowania.

    c). analiza linków zewnętrznych

    Nasi eksperci od pozycjonowania niezwłocznie pozyskają dla Ciebie odnośniki z artykułów sponsorowanych, gdyż algorytmy Google'a lepiej oceniają witryny, do których prowadzi (i regularnie przybywa) najwięcej wirtualnych dróg. Skorzystają z profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania Majestic SEO, aby namierzyć linki prowadzące do firmowych stron Twojej konkurencji.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Tematyczne blogi, fora, katalogi czy serwisy branżowe mają największy potencjał pozyskania odnośników, podobnie jak artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe (np. "Komfortowe apartamenty – gdzie zatrzymać się na weekend w Toruniu?" lub "Brak pomysłu na wieczór? Odwiedź nasz klub nocny w Toruniu!"). To bez wątpienia nada tempa całemu procesowi pozycjonowania!

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Google woli domeny z dłuższym stażem, aczkolwiek nowopowstałe witryny nie są na przegranej pozycji. Wszystko za sprawą bloga, stanowiącego idealne miejsce do tworzenia nowych podstron i angażujących treści (np. "Jak zgubić zbędne kilogramy? – 5 wskazówek od trenera personalnego z naszego studia fitness w Toruniu"). Nasi specjaliści od pozycjonowania wyposażą Twoją witrynę w narzędzie Google Analytics, które pomoże im mierzyć ruch na stronie oraz Search Console pozwalające na dogłębną analitykę internetową.

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania Google PageSpeed Insights pomoże naszym ekspertom od pozycjonowania zbadać szybkość działania Twojej strony – musimy upewnić się, czy nie nadweręża ona cierpliwości internautów. Warto zadbać o szybkie wczytywanie się witryny na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych – to zdecydowanie wesprze dalsze czynności z zakresu pozycjonowania.

    Na tym etapie technicznego audytu strony nasi specjaliści od pozycjonowania skupią się na poprawności pliku robots.txt. Ponadto upewnią się, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. Dzięki tym usprawnieniom witryna będzie bardziej widoczna dla robotów Google’a, a pamiętaj, że to one decydują o jej pozycji w rankingu.

    Zapewne zdarzyło Ci się trafić na stronę z komunikatem o braku zabezpieczeń. Niezbyt zachęcające, prawda? Nie dopuścimy do tego, aby Twoja biznesowa witryna była równie odstraszająca! Nasi specjaliści od pozycjonowania odpowiednio wdrożą certyfikat SSL i zweryfikują jego aktualność, dzięki czemu dalsze prace z zakresu pozycjonowania nabiorą tempa.

    Krótkie adresy URL zdecydowanie działają na korzyść pozycji Twojej witryny w rankingu wyszukiwarki. Nie tyle długość, ile poprawna konstrukcja adresów ma spore znaczenie. Takie znaki jak np. "_" nie spełniają funkcji rozdzielenia wyrazów, a więc algorytmy je ignorują, traktując na równi z literą lub cyfrą. Zaufaj naszym specjalistom od pozycjonowania – płynnie mówią w języku robotów Google’a!

    Strona główna firmowej witryny www musi robić wrażenie – w końcu to ona w dużej mierze pracuje na Twój sukces w sieci! Powinna być czytelna i atrakcyjna zarówno dla internautów, jak i dla robotów Google’a. W tej kwestii możesz polegać na naszych ekspertach od pozycjonowania – zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz opracują intuicyjną i wygodną nawigację.

    Twoja strona, podobnie jak Toruń, ma unikalną mapę: z tą różnicą, że w formie pliku sitemap.xml. Nasi specjaliści od pozycjonowania zweryfikują, czy mapa Twojej witryny ma poprawnie zaindeksowanie podstrony w wyszukiwarce, wiedząc, że czytelna i prosta nawigacja to wabik na roboty Google’a. Za jej sprawą algorytmy chętniej odwiedzą Twoją wirtualną siedzibę i umieszczą ją wyżej w rankingu.

    Błędy 404 to manowce Internetu: kierują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron i – niestety – obniżają jakość witryny. Nasi eksperci od pozycjonowania i tym się zajmą: wdrożą poprawną obsługę błędów 404, dzięki czemu umocnią pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania Google.

    Czytasz ten tekst na smartfonie lub tablecie…? Bardzo możliwe! To trend, który nieustannie rośnie w siłę. Zadbamy, aby w trakcie wirtualnych wędrówek internauci trafili też do Ciebie, do Torunia! Strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na urządzeniach mobilnych, mają większe szanse na sukces w rankingu Google’a.

    Na podstawie znacznika TITLE, będącego pierwszą wskazówką o zawartości strony www, algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi wyeksponują witrynę w wynikach wyszukiwania. Trzeba jednak być niezwykle skrupulatnym i rozsądnie wykorzystać znacznik TITLE ze względu na jego ograniczone pole manewru. Kto jak kto, ale nasi eksperci od pozycjonowania doskonale wiedzą, jak sprostać temu zadaniu!

    Twoja firmowa strona internetowa budową przypomina książkę: ma tytuł, nazwy rozdziałów itd. W języku robotów Google’a znacznik <h1> to po prostu tytuł witryny (np. Twój stomatolog w Toruniu), a znacznik <h2> określa nazwy poszczególnych podstron. Prawidłowa struktura witryny powinna zawierać tylko jeden znacznik <h1>, natomiast znaczniki <h2> mogą występować bez limitu. Kluczową kwestią jest ich rozsądne wykorzystanie w procesie pozycjonowania.

    Google jest wyszukiwarką tekstową, co nie oznacza, że multimedia umieszczone na stronach internetowych nie przydają się w procesie pozycjonowania. Wszystko dzięki znacznikowi ALT! To w nim można umieścić konkretną informację o tym, co znajduje się na danym obrazku (np. catering dietetyczny Toruń lub catering weselny Toruń). Warto wykorzystać potencjał znacznika ALT i przekazać botom dodatkowe info o profilu działalności Twojej firmy (np. kuchnia wegańska Toruń).

    Strony zawarte w wyszukiwarce można śmiało porównać do członków realnych społeczności. Warto "znać się" z jak największą ilością stron – na pewno zrobi to wrażenie na algorytmach Google’a! W tej sytuacji skorzystamy z odnośników do witryn zewnętrznych: nasi specjaliści od pozycjonowania opatrzą je atrybutem nofollow, dzięki czemu boty pozostaną na stronie i zwiększy się moc zewnętrznych odnośników.

    Ostatni element technicznego audytu strony to umiejętne wdrożenie Polityki Prywatności. Musisz pamiętać, że jest to podstrona niepowiązana tematycznie z zakresem usług Twojej firmy, a zawarte w niej uniwersalne zapisy prawne mogą powielać się na wielu innych stronach (a wiedz, że Google nie znosi duplikowania treści!). Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy Polityka Prywatności na Twojej stronie jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a odnośniki do niej prowadzące mają przypisany atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    "Content is king" – to powiedzenie stale króluje w świecie pozycjonowania. Wyszukiwarka lubi jakościowy i odpowiednio skonstruowany content: z jednej strony przyciągający uwagę internautów i zatrzymujący ich na dłużej, a z drugiej rozbudowany i elegancko nasycony frazami kluczowymi, gwarantujący przychylność algorytmów. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania: zadbają o odpowiednią ilość podstron Twojej biznesowej witryny, a w razie konieczności – przygotują wysokojakościowe treści.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Na koniec audytu treści skorzystamy z niezawodnego narzędzia do pozycjonowania Surfer SEO, aby sprawdzić liczbę znaków na poszczególnych podstronach Twojej biznesowej witryny www. Ponadto zweryfikujemy nasycenie zawartości strony głównymi frazami kluczowymi (np. deweloper Toruń lub apartamenty Toruń).

    Jak wygląda dalszy proces pozycjonowania?

    Podkreślamy: współczesne SEO to już nie sprint. To wymagający maraton! Zadbamy jednak, abyś bez zadyszki dobiegł do podium. Plan „treningowy” dla Twojej strony internetowej przedstawia się następująco: najpierw przeanalizujemy Twoje potrzeby biznesowe, później przeprowadzimy kompleksowy audyt SEO, wykonamy optymalizację strony internetowej, a następnie wdrożymy regularne czynności z zakresu pozycjonowania. Owszem, nie musisz „trenować” na 100% – możesz poprzestać np. na audycie. Pamiętaj jednak, że to nadal za mało, aby wyprzedzić innych, lepiej przygotowanych maratończyków.

    Pozwól, że zostaniemy Twoim indywidualnym SEO-trenerem! Działamy w formule na wyłączność, co oznacza, że przygotowany przez nas plan pozycjonowania wdrożymy wyłącznie dla Twojej strony internetowej. Nasz nowatorski model współpracy gwarantuje zdecydowanie lepsze wyniki, gdyż w danej branży i lokalizacji 100% uwagi i możliwości poświęcimy jedynie Twojemu biznesowi. Razem wyprzedzimy konkurencję i pozostawimy ją na szarym końcu! To jak, gotowy na „wycisk”?

    Masz pytania? Zapraszamy na darmową konsultacje

    Wyślij zapytanie

    OPTYMALIZACJA TECHNICZNA STRONY WWW

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Dane z audytu SEO są dla nas receptą na udaną optymalizację Twojej strony internetowej. To właśnie audyt umożliwia całościowy wgląd w kondycję witryny, a przede wszystkim wskazuje, jakie błędy należy niezwłocznie wyeliminować. Na tym etapie to największa wartość! Wykonamy zatem kompleksową optymalizację, nie zaniedbując żadnego z obszarów strony. Z reguły są to czynności polegające na przyspieszeniu działania strony, zmiany linków na bardziej przyjazne i oczywiście usunięciu wcześniej wykrytych błędów (tj. błąd 404).

    Audyt SEO pomoże nam również oszacować budżet potrzebny do opracowania jakościowego contentu dla Twojej strony internetowej. Teksty, które umieścimy w witrynie, muszą być odpowiednio skonstruowane pod kątem SEO, mieć odpowiednią ilość fraz kluczowych oraz ich optymalne nasycenie. Tylko dzięki audytowi jesteśmy w stanie precyzyjnie oszacować owe niezbędne parametry. Dzięki szczegółowym wytycznym nasi profesjonalni copywriterzy przygotują teksty, które zbudują „tężyznę” Twojej strony internetowej. Krótko mówiąc, profesjonalny content umocni jej pozycję w maratonie do Google TOP10!

    Pamiętasz jeszcze czasy, w których rozwieszanie plakatów, roznoszenie ulotek lub „poczta pantoflowa” były głównymi możliwościami promocji biznesu? Możesz o nich zapomnieć! Obecnie reklama przeniosła się w dużej mierze do internetu. W wirtualnej przestrzeni korzystamy z linków. Linki można umieszczać na tematycznych forach, serwisach branżowych, katalogach firmowych, stronach liderów w danej dziedzinie biznesu… I to bez wychodzenia z domu, oklejania słupów ogłoszeniowych czy drukowania ulotek. Dzięki linkom internauci z całego świata mogą zobaczyć Twoją firmę i zawędrować prosto do jej wirtualnej siedziby – strony internetowej. Zdalnie, sprawnie, elastycznie – tak teraz pozyskuje się klientów!

    Ta forma wirtualnej promocji nosi miano linkbuildingu. Zalicza się on do czynności typu off-site (są to wszelkie działania odbywające się poza Twoją stroną). Linkbuilding ma na celu poprawę jakości strony w „oczach” Google’a – zwłaszcza w obszarach, które nazywamy EAT (expertise, authority oraz trustworthiness). Musimy zadbać o to, aby Twoja strona miała nie tylko rozbudowaną sieć linków, ale również była przyjazna dla internautów i algorytmów wyszukiwarki. Jak to zrobić? Choćby za pomocą informacji o Twojej firmie zamieszczanej na renomowanych portalach lub wzmianek w mediach społecznościowych.

    Odnośniki można pozyskiwać na wiele sposobów. Ważne, aby pamiętać o dywersyfikacji profilu linków przychodzących. Wyróżniamy kilka typów odnośników. Są to przede wszystkim linki pozyskiwane w naturalny sposób (dzięki internautom zamieszczającym w sieci wzmianki o Twojej firmie). Kolejne są linki pozyskane ręcznie (poprzez nawiązanie współpracy lub wymianę artykułów) oraz linki dodawane ręcznie (w katalogach firmowych, listach firm lub na portalach ogłoszeniowych).

    Wartościowy profil linków przychodzących to jeden z najważniejszych filarów skutecznego pozycjonowania witryny www. Im więcej odnośników zdobędziemy dla Twojej strony internetowej, tym chętniej algorytmy Google’a wywindują ją w rankingu wyszukiwarki. Zwłaszcza że stosujemy się do zasad White Hat SEO – wszystkie linki pozyskujemy w naturalny i bezpieczny sposób. Nie chcemy przecież podpaść sędziemu Google!

    Być może pomyślisz: „o nie, pewnie chodzi o wciskanie jakiegoś produktu albo o nachalną promocję…”. Otóż nie! Artykuł sponsorowany – o ile jest wartościowym i merytorycznym tekstem – korzystnie wpłynie na pozycję Twojej strony w rankingu wyszukiwarki. I wcale nie musi być tekstem natarczywie promującym markę – trzeba po prostu wiedzieć, jak wykorzystać jego moc w elegancki sposób. Aby użytkownik chętnie zapoznał się z treścią artykułu sponsorowanego, musi on mieć praktyczny wymiar. Jeśli internauta znajdzie w nim odpowiedź na swoje potrzeby, wówczas rośnie prawdopodobieństwo, że kliknie odnośnik prowadzący do Twojej strony internetowej. A Ty najprawdopodobniej zyskasz nowego klienta!

    Artykuły sponsorowane najczęściej publikujemy na silnych i sprawdzonych portalach zewnętrznych (oczywiście z zakotwiczonym linkiem prowadzącym bezpośrednio do Twojej biznesowej witryny www). To trochę tak jak z logotypami firm sponsorujących umieszczanych na odzieży sportowców – sprawdzona metoda! Artykuły sponsorowane są niezawodnym sposobem na budowanie profilu linkowego strony (a zapewne pamiętasz, że odnośniki są jednym z kluczowych czynników rankingowych wyszukiwarki Google). Na dodatek teksty sponsorowane pomogą Ci zbudować rozpoznawalność marki i wizerunek eksperta, automatycznie wzmacniając SEO. Same plusy!

    Wracamy do czynności w obszarze samej witryny, a więc działań z zakresu on-site. Pora na niezawodne wsparcie bloga, będącego integralną częścią strony. Wpisy blogowe są dla pozycjonowania tym, czym jest białko dla mięśni! Stanowią idealne miejsce do przemycania branżowych fraz kluczowych, linkowania wewnętrznego i budowania wizerunku eksperta. Najczęściej są w formie poradników, recenzji, newsów czy opisów produktów. Google lubi regularność! Konsekwentne publikowanie wartościowych treści skutkuje rosnącą pozycją Twojej strony w rankingu wyszukiwarki (tak jak częste treningi przekładają się na lepszą kondycję organizmu).

    Co więcej: wpisy blogowe mogą bezpośrednio przyczynić się do sprzedaży Twoich produktów lub usług! Sugestywna i angażująca treść (dodatkowo mająca dla użytkownika wartość praktyczną) to najprostszy sposób do przeistoczenia go w potencjalnego klienta. A kiedy internauta obdarzy Cię zaufaniem, algorytmy Google’a nie pozostaną obojętne. Widzisz metę na horyzoncie…?

    Treningi muszą przynosić efekty, żeby podtrzymać motywację do działania. Trzeba wiedzieć, jakie są postępy, co udało się już osiągnąć, a co ewentualnie wymaga poprawy. Jako Twój SEO-trener na wyłączność będziemy regularnie sporządzać dla Ciebie szczegółowe raporty, dzięki którym sprawdzisz efekty naszych dotychczasowych poczynań z zakresu pozycjonowania. Dane liczbowe z omówieniem, wykresy widoczności, pozyskane linki, napisane teksty czy listy fraz z zajmowanymi przez nie pozycjami umożliwią Ci ocenę skuteczności naszej pracy. Pamiętaj, że w razie jakichkolwiek wątpliwości, będziesz mógł skonsultować się ze swoim indywidualnym opiekunem SEO.

    Wychodzimy z założenia, że regularne raportowanie jest równie istotne, co sama realizacja dedykowanej strategii pozycjonowania. Bieżący monitoring działania Twojej strony www (szybkość jej wczytywania się, zdarzenia niestandardowe czy wszelkie odstępstwa od poprawnego funkcjonowania) pozwoli na szybką reakcję. Nasi eksperci będą nieustannie trzymać rękę na pulsie i nie dopuszczą, aby Twoja strona internetowa zaliczyła kontuzję w maratonie do podium wyników wyszukiwania!

    Być może zniechęca Cię perspektywa długotrwałego maratonu SEO, bo liczyłeś na szybkie wyniki… Nie daj się jednak zwieść, gdy ktoś obieca Ci ekspresowe efekty – czasy błyskawicznej skuteczności pozycjonowania minęły bezpowrotnie. Zaufaj nam! Działamy w branży od ponad dekady. Już teraz skontaktuj się z nami: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny. Docelowo nasza współpraca będzie długofalowa, ale możemy Ci obiecać – nawet się nie obejrzysz, jak pozostawisz konkurencję daleko w tyle. Podium czeka, nie zwlekajmy!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl