StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Warszawa


Stadion Narodowy, Pałac Kultury, drapacze chmur… Jesteśmy w Warszawie! W biznesowym centrum Polski, gdzie kwitnie przedsiębiorczość. Chcesz podbić warszawski rynek? Postaw na profesjonalne pozycjonowanie! Wówczas dotrzesz nie tylko do konsumentów z Warszawy, ale i z całego świata! Nasza nowatorska oferta pozycjonowania na wyłączność zagwarantuje Ci pełnię naszych możliwości bez rozpraszania uwagi na pozostałych rywali z Twojej branży i lokalizacji – Warszawy. Jeśli prowadzisz np. studio fitness w Warszawie, pozostaniesz dla nas jedynym trenerem w tym mieście. Wspólnie zapracujemy na Twój sukces! Pamiętaj, że biegniemy do tej samej mety – Google TOP10.

Czytaj więcej

    W Warszawie zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Każdy trening musi zostać poprzedzony rozgrzewką. Nie inaczej jest w przypadku pozycjonowania. Podczas naszej SEO-rozgrzewki zbadamy, jakie słowa kluczowe najlepiej konwertują, a więc generują ruch w Twojej firmowej witrynie www. Dzięki temu skupimy się na frazach z największym potencjałem. Później przejdziemy do tzw. quick wins, które wskażą, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (a więc takie od 8 do 15 pozycji np. hotel Warszawa lub apartamenty Warszawa). Zbadamy także Twoją konkurencję (nie tylko z Warszawy) pod kątem zbieżności słów kluczowych oraz poznamy branżę, w której działasz dla zachowania spójności dobranych fraz. Na końcu tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania zweryfikujemy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas słowa kluczowe (np. broker Warszawa).

    a). lista fraz

    Dostarczymy Ci listę słów kluczowych, które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą podstawą sukcesu Twojej witryny, generując ok. 90% ruchu (np. najlepsza restauracja Warszawa lub wynajem limuzyn Warszawa). To kluczowy krok, aby pozycjonowanie witryny przyniosło oczekiwane rezultaty!

    AUDYT KONKURENCJI

    Kolejnym krokiem w procesie pozycjonowania będzie wnikliwa obserwacja Twoich rywali. Dowiemy się, jakie działania są u nich skuteczne, a co szwankuje. Dzięki temu zbudujemy przewagę naszej strategii pozycjonowania i stworzymy unikalną ofertę, dzięki której wyprzedzisz biznesowych rywali (tych z Warszawy i nie tylko) w wyścigu o Google TOP10!

    a). wytypowanie konkurencji

    Skoncentrujemy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży, którzy najlepiej pozycjonują się na topowe frazy kluczowe (np. masaż relaksacyjny Warszawa). Niezastąpiona będzie dostarczona przez Ciebie lista konkurentów, jak również wyniki wyszukiwania na frazę kluczową, która najcelniej oddaje profil Twojej działalności (np. fotograf ślubny Warszawa). To przetrze szlaki dalszym pracom z zakresu pozycjonowania.

    b). analiza widoczności

    Profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Senuto pomoże nam szczegółowo przeanalizować, ile i jakie słowa kluczowe znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Senuto umożliwia wytypowanie tych fraz, które internauci wpisują w wyszukiwarce minimum 10 razy miesięcznie (np. ubezpieczenia Warszawa). Dla skutecznego pozycjonowania interesują nas zwłaszcza okolice 50 najsilniejszych lokalnych fraz (z Warszawy), pamiętamy jednak o trzech wynikach wyszukiwania, które najlepiej konwertują (np. deweloper Warszawa).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Eksperckie narzędzie do pozycjonowania – Majestic SEO umożliwi nam obserwację Twojej branżowej konkurencji (np. kawiarni w Warszawie) pod kątem linków prowadzących do jej firmowych witryn. Algorytmy Google lubią strony, które mają liczne powiązania i wciąż się rozwijają, zatem zbudujemy solidny profil linkowania Twojej biznesowej www, pozyskując odnośniki z artykułów sponsorowanych. To nada rozpędu dalszym działaniom z zakresu pozycjonowania.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Tematyczne blogi, fora, katalogi i serwisy branżowe to miejsca, które mają największy potencjał pozyskania linków kierujących internautów bezpośrednio do Twojej witryny www. Warto postawić na niezawodne artykuły sponsorowane oraz wpisy blogowe. Stworzymy dla Ciebie przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie się zatrzymać na weekend w Warszawie?” lub „Chwila relaksu – ekskluzywne SPA w centrum Warszawy”). Google lubi wartościowe treści, a regularną aktywność wynagradza wyższą pozycją witryny w wynikach wyszukiwania.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Im starsza domena, tym większa przychylność Google’a, aczkolwiek nawet i ta młodsza może wkupić się w łaski wyszukiwarki. To wszystko za sprawą bloga, który umożliwia tworzenie nowych podstron i wartościowego contentu (a Google go uwielbia – w końcu jest wyszukiwarką tekstową!). Nasi eksperci wyposażą witrynę w profesjonalne narzędzia do pozycjonowania – Google Analytics (niezastąpione do monitorowania ruchu na stronie) oraz Search Console (niezbędne do poszerzania analityki internetowej).

    Nie pozwólmy internautom czekać! Wolno ładująca się witryna skutkuje wyższym współczynnikiem odrzuceń, a wówczas nie ma nawet mowy o efektywnym pozycjonowaniu, a co za tym idzie – upragnionym podium. Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights, pozwoli nam sprawdzić prędkość działania strony na komputerach stacjonarnych, a zwłaszcza na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych.

    Roboty wyszukiwarki decydują o wysokiej pozycji witryny w rankingu, indeksując tylko te strony i podstrony, do których mają łatwy dostęp. Skupimy się zatem na poprawnej konstrukcji pliku robots.txt i zweryfikujemy, czy strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. To bardzo istotne, aby dalsze prace nad pozycjonowaniem witryny przyniosły oczekiwane rezultaty.

    Komunikat o braku zabezpieczeń raczej nikogo nie skusi do odwiedzenia strony... Nie możemy do tego dopuścić – i to na samym starcie! Poprawnie wdrożony i aktualny certyfikat SSL to konieczność, gdyż dzięki niemu zyskamy nie tylko przychylność wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny. Powierz to zadanie naszym specjalistom od pozycjonowania!

    Poprawna konstrukcja adresów URL jest niezwykle istotna dla skutecznego pozycjonowania. Krótsze adresy są bardziej czytelne dla robotów wyszukiwarki, więc chętniej odwiedzą one Twoją stronę i pokażą ją wyżej w rankingu (konsumentom z Warszawy i nie tylko!). Nie zapomnimy, że boty traktują takie znaki, jak „_” na równi z literą lub cyfrą i po prostu je ignorują. Nie chcemy przecież, żeby ów „drobiazg” pokrzyżował nasze plany skutecznego pozycjonowania…

    Strona główna Twojej firmowej witryny www to Twoja wirtualna wizytówka – musi robić wrażenie! Powinna być zarazem czytelna i atrakcyjna dla internautów, jak i dla algorytmów wyszukiwarki. To zadanie pozostaw naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy zadbają, aby kluczowe podstrony były dobrze widoczne, a nawigacja – wygodna i intuicyjna.

    Wirtualna mapa Twojej biznesowej strony www jest zawarta w pliku o nazwie sitemap.xml. Musi on zostać (prawidłowo) wdrożony, a mapa witryny zawierać wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w wyszukiwarce. Wówczas roboty Google’a chętniej odwiedzą Twoją witrynę i pokażą ją wyżej w wynikach wyszukiwania na konkretne zapytania użytkowników (np. usługi remontowe Warszawa). Dzięki temu automatycznie usprawnimy dalsze działania z zakresu pozycjonowania.

    Błędy 404 to przeterminowane linki, które prowadzą do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o wdrożenie poprawnej obsługi błędów 404 i wyeliminują przedawnione linki, które nie tylko obniżają jakość Twojej witryny, ale również jej pozycję w wynikach wyszukiwania.

    Coraz więcej internautów korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci. Ułatwmy im poruszanie się także po Twojej firmowej witrynie! To pozwoli nam zyskać przychylność Google’a, gdyż ceni on strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach. Bez tego nie ma mowy o skutecznym pozycjonowaniu!

    Znacznik TITLE to pierwsza wskazówka dla botów Google’a informująca o zawartości strony internetowej. To na jej podstawie algorytmy decydują, pod jakimi słowami kluczowymi wyświetlą witrynę w wynikach wyszukiwania. Znacznik TITLE ma jednak ograniczone pole manewru, toteż nasi eksperci od pozycjonowania starannie i rozsądnie go zagospodarują.

    Tajemniczy znacznik <h1> to nic innego jak tytuł witryny internetowej, natomiast znacznik <h2> określa nazwy podstron. W strukturze strony powinien znaleźć się jeden znacznik <h1>, za to liczba znaczników <h2> jest nieograniczona. Grunt, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania. Trzeba dokładnie poinformować algorytmy o zawartości strony oraz określić, na jakie frazy kluczowe ma się ona wyświetlać w wynikach wyszukiwania (np. implanty zębowe Warszawa lub przeprowadzki Warszawa).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, jednak multimedia umieszczone w witrynie również przydają się w procesie pozycjonowania. To zasługa znacznika ALT, w którym można zamieścić informację o tym, co znajduje się na danej grafice (np. profesjonalny serwis samochodowy Warszawa). Dzięki temu dodatkowo wzmocnimy cały proces pozycjonowania.

    Strony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań, podobnie jak realne drogi łączące np. Warszawę z innymi miejscowościami. Warto zadbać o zróżnicowany profil linkowania witryny. Pomocne okażą się odnośniki do stron zewnętrznych, które umożliwią Ci dzielenie się wartościowym contentem z rzeszą odbiorców. Nasi specjaliści od pozycjonowania opatrzą owe linki atrybutem nofollow, aby zatrzymać algorytmy na stronie i zarazem zwiększyć moc zewnętrznych odnośników.

    Ostatnim etapem technicznego audytu witryny internetowej jest poprawne wdrożenie Polityki Prywatności. Jest ona podstroną niepowiązaną tematycznie z profilem działalności Twojej firmy, a umieszczone w niej uniwersalne zapisy prawne mogą duplikować się na setkach innych stron (pamiętaj, że Google nie lubi powielania treści). Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby wyświetlał się pasek do jej akceptacji, a także upewnią się, czy jest wyłączona z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzące do niej odnośniki są zaopatrzone w atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Treści umieszczone w witrynie to podstawa pomyślnego pozycjonowania, pod warunkiem, że są odpowiednio skonstruowane, merytoryczne oraz wartościowe. Z jednej strony content ma przyciągać uwagę internautów, przekształcając ich w potencjalnych klientów (z Warszawy i nie tylko), a z drugiej powinien być zgrabnie nasycony frazami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na relaks po pracy – odwiedź nasze SPA w centrum Warszawy), aby zyskać przychylność botów wyszukiwarki. Zdaj się na naszych ekspertów od pozycjonowania! Dopilnujemy, aby Twoja wirtualna siedziba miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnimy je wysokojakościowymi treściami (np. wpis blogowy o najlepszej aromaterapii w Warszawie). To zintensyfikuje pozostałe czynności z zakresu pozycjonowania.

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Kończąc audyt treści, sprawdzimy liczbę znaków na poszczególnych podstronach przy pomocy profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Surfer SEO. Pozyskamy dzięki niemu konkretne dane: oprócz ilości znaków zbadamy nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. usługi budowlane Warszawa), a nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twoich rywali w Google TOP10.

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Nie zwlekaj i już teraz sprawdź, jak Twoja witryna prezentuje się po szczegółowej analizie! Nasi eksperci od pozycjonowania dokładnie wskażą, jak zoptymalizować Twoją biznesową www, a w wiadomości prywatnej podamy Ci szacunkową wycenę i czas wdrożenia. Nie zapominaj, że staniesz się dla nas jedynym klientem w całej Warszawie z danej branży (np. agent nieruchomości Warszawa). Pełnia naszych umiejętności z zakresu pozycjonowania będzie całkowicie do Twojej dyspozycji (i to bez rozpraszania uwagi na któregokolwiek z Twoich konkurentów z Warszawy). Pozycjonowanie na wyłączność to nasza wspólna recepta na sukces!

    b). pozycjonowanie – oferta

    Szczegółowy audyt to absolutna podstawa, aczkolwiek warto poprzeć go dalszymi czynnościami z zakresu pozycjonowania. Skontaktuj się z nami bezpośrednio i porozmawiajmy! Nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny internetowej i wyznaczymy konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich realizacji, a także wstępne prognozy wyników. Dzięki szczegółowo opracowanej strategii pozycjonowania nie tylko dogonisz silnych branżowych konkurentów, ale również pozostawisz daleko w tyle tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach! My, niczym doświadczony trener, będziemy towarzyszyć Ci na każdym etapie owego wymagającego, ale niezmiernie satysfakcjonującego SEO-maratonu. Ramię w ramię biegnijmy po sukces!

    Zostaw wiadomość



      Tel: +48 736 769 550
      biuro@studiolokomotywa.pl