fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Pozycjonowanie stron Wrocław


Wrocław to miasto innowacji, kultury, jak również prężny ośrodek biznesowy. Tutejszy rynek niezwykle sprzyja przedsiębiorczości. Chcesz zawojować Wrocław? A może i cały świat? Postaw na profesjonalne pozycjonowanie, które pozwoli Ci dotrzeć do potencjalnych klientów z dowolnej lokalizacji (nie tylko z Wrocławia). Dzięki naszej nowatorskiej usłudze pozycjonowania na wyłączność zyskasz pełnię możliwości naszych ekspertów od pozycjonowania bez rozpraszania uwagi na pozostałych rywali z Twojej branży i lokalizacji – z Wrocławia. Jeśli prowadzisz np. kancelarię adwokacką centrum Wrocławia, pozostaniesz dla nas jedynym adwokatem w tym mieście, z którym wspólnie dotrzemy do celu – Google TOP10!

Czytaj więcej

    We Wrocławiu zaufali nam:

    AUDYT FRAZ

    Skuteczne pozycjonowanie nie może obyć się bez solidnego i dokładnego audytu. To nasza rozgrzewka! Sprawdzimy, jakie słowa kluczowe wygenerują największy ruch w Twojej firmowej witrynie www. Później skupimy się na tzw. quick wins, które pokażą, czy Twoja strona rankuje na popularne frazy kluczowe (czyli takie od 8 do 15 pozycji, np. hotel Wrocław lub apartamenty Wrocław). Zlustrujemy również Twoją konkurencję (nie tylko z Wrocławia) pod kątem zbieżności słów kluczowych oraz poznamy branżę, w której działasz, aby zachować spójność dobranych fraz. Pod koniec tej części przygotowań z zakresu pozycjonowania sprawdzimy, jakie strony wyświetlają się w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas słowa kluczowe (np. stomatolog Wrocław).

    a). lista fraz

    Stworzymy dla Ciebie listę słów kluczowych (np. opiekunka do dziecka Wrocław lub przedszkole Wrocław), które według nas (i profesjonalnych narzędzi do pozycjonowania, tj. Google Ads, Semstorm, Senuto czy Google Search Console) będą podstawą sukcesu Twojej witryny. To one najskuteczniej przyciągną internautów i wygenerują ok. 90% ruchu na stronie.

    AUDYT KONKURENCJI

    Kolejny krok do udanego pozycjonowania to wnikliwa obserwacja Twoich rywali (nie tylko z Wrocławia). Sprawdzimy, na czym opierają swój sukces, a także namierzymy elementy, które niekoniecznie zdają egzamin. W ten sposób zbudujemy przewagę naszej strategii pozycjonowania.

    a). wytypowanie konkurencji

    Skoncentrujemy się na kilku najsilniejszych rywalach z Twojej branży, a więc takich, którzy najlepiej pozycjonują się na chodliwe słowa kluczowe (np. przeprowadzki Wrocław). Cennym źródłem danych będzie dostarczona przez Ciebie lista konkurentów, jak również wyniki wyszukiwania na frazę kluczową, która najcelniej oddaje zakres Twojej działalności (np. barber Wrocław).

    b). analiza widoczności

    Kolej na niezawodne wsparcie profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Senuto, które wskaże, ile i jakie słowa kluczowe znajdują się w TOP10 oraz w TOP50. Są to frazy, które internauci najczęściej wpisują w wyszukiwarce (minimum 10 razy miesięcznie, np. ubezpieczenia Wrocław).

    c). analiza linków zewnętrznych

    Na tym etapie korzystamy z profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Majestic SEO. Sprawdzimy linki prowadzące do firmowych witryn Twojej konkurencji. To bardzo istotne w procesie pozycjonowania, gdyż strony, które mają rozwiniętą sieć wirtualnych dróg, mogą liczyć na większą przychylność algorytmów wyszukiwarki. Odnośniki prowadzące do Twojej biznesowej www pozyskamy z artykułów sponsorowanych.

    d). wytypowanie miejsc do pozyskania linków

    Namierzymy takie miejsca w sieci, które są najskuteczniejsze w pozyskiwaniu linków kierujących internautów bezpośrednio do Twojej witryny www. Skorzystamy z potencjału artykułów sponsorowanych oraz wpisów blogowych. Nasi eksperci od pozycjonowania przygotują przykładową listę tematów do wpisów na firmowego bloga (np. „Gdzie naprawić auto we Wrocławiu?” lub „Kuchnia wegańska na zdrowie – odwiedź naszą restaurację w centrum Wrocławia”). Google lubi wartościowe treści, za które wynagradza stronę wyższą pozycją w rankingu.

    AUDYT STRONY – TECHNICZNY

    Dlaczego wybrać SEO?

    Oto kilka powodów dla których warto podjąć współpracę z naszą agencją

    Skontaktuj się z nami

    Sprawdź kto nam zaufał

    Zobacz sam co mówią o nas klienci:

    Zobacz opinie

    Starsze domeny mogą liczyć na większą przychylność Google’a, aczkolwiek młode witryny nie są na straconej pozycji. Mogą polegać na blogu, który pozwala tworzyć nowe podstrony i wartościowy content. W kwestii technicznej konieczne będzie wyposażenie witryny w profesjonalne narzędzie do pozycjonowania – Google Analytics, aby monitorować ruch na stronie oraz Search Console do poszerzania analityki internetowej.

    Witryny, które wolno się ładują, nie mogą liczyć ani na cierpliwość internautów, ani na wysoką pozycję w rankingu. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają, aby nie doszło do tego w przypadku Twojej biznesowej www! Narzędzie do profesjonalnego pozycjonowania – Google PageSpeed Insights – pozwoli zweryfikować szybkość działania strony na komputerach stacjonarnych, jak również na coraz popularniejszych urządzeniach mobilnych.

    Roboty wyszukiwarki muszą mieć łatwy dostęp do Twojej firmowej witryny, aby mogły zaindeksować w wyszukiwarce wszystkie jej elementy. Nasi specjaliści od pozycjonowania skupią się zatem na poprawnej konstrukcji pliku robots.txt oraz upewnią, że strona (wraz z podstronami) nie jest blokowana z poziomu meta Robots i Search Console. To utoruje drogę dalszym czynnościom z zakresu pozycjonowania.

    Komunikat o braku zabezpieczeń skutecznie odstrasza internautów i zniechęca ich do odwiedzenia strony... Musimy zatem zadbać o poprawne wdrożenie certyfikatu SSL oraz sprawdzić jego aktualność. Dzięki temu zyskamy nie tylko przychylność algorytmów wyszukiwarki, ale również szybsze wczytywanie się witryny.

    Na skuteczność pozycjonowania wpływa również konstrukcja adresów URL. Muszą być krótkie i czytelne dla robotów wyszukiwarki, aby te pokazywały witrynę wyżej w rankingu (internautom z Wrocławia i nie tylko!). Nasi eksperci od pozycjonowania mają świadomość, że algorytmy nie przepadają za adresami zawierającymi takie znaki, jak „_” (są one przez nie traktowane na równi z literą lub cyfrą – po prostu je ignorują).

    Strona główna Twojej firmowej witryny internetowej to Twoja wirtualna wizytówka, dlatego trzeba ją efektownie zaprojektować. Powinna być zarazem czytelna i atrakcyjna dla użytkowników, jak i dla botów Google. Maksymalnie wykorzystamy potencjał Twojej biznesowej witryny www, a nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o dobrą widoczność kluczowych podstron oraz o przejrzystą i wygodną nawigację.

    Plik sitemap.xml, czyli wirtualna mapa Twojej witryny, musi zostać (prawidłowo) wdrożony i zawierać wszystkie podstrony poprawnie indeksujące się w Google. Wówczas roboty wyszukiwarki będą chętniej odwiedzały Twoją witrynę i pokazywały ją wyżej w rankingu na konkretne zapytania użytkowników (np. kosmetolog Wrocław). Bez wykonania tego kroku można zapomnieć o skutecznym pozycjonowaniu!

    Błędy 404 stanowią ślepe zaułki w rozwiniętej sieci wirtualnych dróg (przekierowują do nieistniejących lub nieaktualnych stron/podstron). Nie tylko obniżają nie tylko jakość witryny, ale również psują jej pozycję w rankingu wyszukiwarki. Nasi eksperci od pozycjonowania zadbają o wdrożenie poprawnej obsługi błędów 404 oraz wyeliminują ewentualne przedawnione linki.

    Strony, które zostały lepiej przystosowane do przeglądania na smartfonach czy tabletach, są bardziej cenione przez roboty wyszukiwarki Google i samych internautów. Coraz więcej osób korzysta z urządzeń mobilnych do wędrowania po sieci, zatem ułatwimy odbiorcom poruszanie się po Twojej biznesowej stronie www. Niech trafią do Ciebie, do Wrocławia!

    Znacznik TITLE jako pierwszy informuje boty Google’a o zawartości strony internetowej. Dzięki tej wskazówce algorytmy decydują, pod jakimi frazami kluczowymi umieszczą witrynę w wynikach wyszukiwania. Niestety, znacznik TITLE ma ograniczone możliwości, toteż należy go starannie i rozsądnie wykorzystać. Pozostaw to naszym specjalistom od pozycjonowania!

    Twoją biznesową witrynę www można (pod względem budowy) porównać do książki. W jej strukturze powinien być tylko jeden znacznik <h1> (w roli tytułu), natomiast liczebność znaczników <h2> może być nieograniczona (podobnie jak rozdziałów w książce). Grunt, aby odpowiednio wykorzystać je w procesie pozycjonowania, gdyż to one informują algorytmy o zawartości strony oraz określają, na jakie słowa kluczowe ma być wyświetlana w wyszukiwarce (np. fryzjer damski Wrocław lub studio fitness Wrocław).

    Google jest wyszukiwarką tekstową, aczkolwiek nie pozostaje ślepy na multimedia umieszczone w witrynie – te również przydają się w procesie pozycjonowania. Wszystko za sprawą znacznika ALT. Podpowiada on algorytmom, co przedstawia dana grafika, warto zatem umieścić w nim konkretne informacje o zakresie Twojej działalności (np. malowanie wnętrz Wrocław).

    Strony internetowe w wyszukiwarce tworzą wirtualną sieć powiązań – niczym realne drogi łączące np. Wrocław z innymi miejscami na mapie. Warto zadbać o liczne „koneksje” z innymi witrynami, aby mieć większe szanse w maratonie do Google TOP10. Na tym etapie pozycjonowania pomocne okażą się odnośniki do stron zewnętrznych. Umożliwią dzielenie się wartościowym contentem z pokaźną liczbą odbiorców. Nasi specjaliści od pozycjonowania muszą jednak opatrzyć owe linki atrybutem nofollow, aby algorytmy pozostały na stronie (automatycznie zwiększając moc zewnętrznych odnośników).

    Polityka Prywatności zamyka techniczny audyt witryny internetowej. Nie jest powiązana tematycznie z profilem działalności Twojej firmy i zawiera uniwersalne zapisy prawne, które mogą powtarzać się na setkach innych stron (Google nie lubi duplikowania treści!). Nasi eksperci od pozycjonowania sprawdzą, czy Polityka Prywatności została prawidłowo wdrożona, oraz czy wyświetla się pasek do jej akceptacji. Ponadto wyłączą ją z indeksowania w wyszukiwarce, a prowadzącym do niej odnośnikom przypiszą atrybut nofollow.

    AUDYT STRONY – TREŚĆ

    a). ogólna analiza treści

    Można zapomnieć o efektywnym pozycjonowania bez umieszczenia w witrynie jakościowych i angażujących treści. Z jednej strony mają przyciągać uwagę internautów i zamieniać ich w potencjalnych klientów (z Wrocławia i nie tylko), a z drugiej powinny być zgrabnie nasycone słowami kluczowymi (np. najlepsze miejsce na spotkanie ze znajomymi – odwiedź nasz klub w centrum Wrocławia), aby zyskać przychylność algorytmów wyszukiwarki. Zaufaj naszym ekspertom od pozycjonowania, którzy dopilnują, aby Twoja wirtualna wizytówka miała odpowiednią ilość podstron, a w razie konieczności uzupełnią witrynę atrakcyjnymi treściami (np. wpis blogowy o najpyszniejszej pizzy we Wrocławiu lub o najlepszym wrocławskim deweloperze).

    b). analiza konkretnych podstron pod względem treści

    Kolejnym, a zarazem ostatnim etapem audytu treści na Twojej stronie www jest weryfikacja liczby znaków na poszczególnych podstronach. W tym celu skorzystamy z profesjonalnego narzędzia do pozycjonowania – Surfer SEO, które poda nam konkretne dane. Zweryfikujemy także nasycenie zawartości strony głównymi słowami kluczowymi (np. masaż tajski Wrocław), a nasi specjaliści od pozycjonowania skorygują wszelkie odstępstwa od wzorcowych wyników Twojej konkurencji z czołówki wyników wyszukiwania.

    STRATEGIA

    a). wdrożenie audytu – oferta

    Nie ma sensu zwlekać – sprawdź, jak Twoja witryna prezentuje się po szczegółowej analizie! Jesteśmy przekonani, że Twoja konkurencja z Wrocławia (i nie tylko!) już na pewno wykonała ten krok. Zaufaj naszym specjalistom od pozycjonowania, którzy precyzyjnie wskażą, jakie elementy strony warto zoptymalizować. Następnie, w wiadomości prywatnej, podamy Ci szacunkową wycenę pozycjonowania i czas wdrożenia. Jako pionierzy w branży SEO oferujemy pozycjonowanie na wyłączność – dzięki jego unikatowej formule staniesz się dla nas jedynym klientem w całym Wrocławiu z danej branży, np. agencja nieruchomości Wrocław. Do Twojej dyspozycji będzie maksimum naszych możliwości z zakresu pozycjonowania oraz gwarancja, że nie będziemy rozpraszać uwagi na któregokolwiek z Twoich branżowych konkurentów z Wrocławia.

    b). pozycjonowanie – oferta

    Skuteczne pozycjonowanie nie może obyć się bez gruntownego i szczegółowego audytu. To w nim siła! Koniecznie skontaktuj się z nami bezpośrednio: nakreślimy indywidualny plan pozycjonowania Twojej witryny biznesowej i wyznaczymy konkretny cel poczynań, przybliżony czas ich realizacji, jak również wstępne prognozy wyników. Dobrze przemyślana i konkretna strategia pozycjonowania przybliży Cię do silnych konkurentów (nie tylko z Wrocławia), a tych, którzy obecnie depczą Ci po piętach, pozostawi daleko w tyle. Niczym doświadczony trener będziemy towarzyszyć Ci na każdym etapie tego trudnego i wymagającego, ale jakże satysfakcjonującego SEO-maratonu. Biegnijmy po wspólny sukces!

    Zamów konsultację

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć w jakiej kwocie na wyłączność zrealizujemy Twoje cele biznesowe , to wypełnij poniższy formularz, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 48h w celu ich poznania i przedstawienia najlepszej możliwej opcji ich realizacji.

      Zostaw wiadomość



        Tel: +48 736 769 550
        biuro@studiolokomotywa.pl