Audyt SEO

Przeanalizuj swoją obecną sytuację i ukryty potencjał, jaki drzemie w Twojej stronie i branży. Znajdziemy sposób, aby wyprzedzić Twoją konkurencję.

Otrzymaj wycenę

Zwiększ widoczność swojej strony z naszą pomocą! Podaj nam swoje dane, a my dobierzemy najlepsze rozwiązanie.

    Zobacz przykładowe realizacje

    125+
    Wypozycjonowanych serwisów www
    13+
    Lat działalności agencji
    100+
    Opinii w Google ocena 5/5

    Otrzymaj wycenę

    Zwiększ widoczność swojej strony z naszą pomocą! Podaj nam swoje dane, a my dobierzemy najlepsze rozwiązanie.

      Kompleksowy Audyt SEO

      Sprawdź skuteczność twojego SEO i zdobądź przewagę!

      Bądź pewny, że maksymalnie wykorzystujesz potencjał jednego z głównych na dziś kanałów marketingu. Postaw na w pełni przemyślany i sprawdzony proces w docieraniu do nowych klientów.

      Rynek jest przepełniony agencjami SEO, które dużo mówią, a niewiele robią - dzięki nam dowiesz się, jak faktycznie wygląda Twoja strona na tle konkurencji, z gotowym rozwiązaniem jak skutecznie ją poprawić.

      SEO jest jednym z najlepszych rozwiązań dla firm usługowych - Twoja strona poszerzy zasięgi, które zamienią się w większe zyski!

      Na czym polega Audyt SEO?

      Audyt SEO to kompleksowa analiza Twojej strony internetowej pod kątem jej optymalizacji dla wyszukiwarek. Obejmuje on audyt fraz kluczowych, audyt konkurencji, audyt techniczny oraz audyt treści.

      Dzięki niemu możesz zidentyfikować, które elementy strony wymagają poprawy i jakie działania można podjąć, aby zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania.

      Kiedy warto skorzystać z Audytu SEO?

      • Przed uruchomieniem nowej strony
        – Aby uniknąć błędów w jej tworzeniu od samego początku.
      • Podczas przebudowy istniejącej strony
        – Aby zrozumieć wpływ zmian na SEO.
      • W przypadku spadków w wynikach wyszukiwania
        – Aby zidentyfikować i naprawić problemy.
      • W przypadku chęci zwiększenia widoczności swojej strony w Google
        – Aby przygotować optymalną strategię pozycjonowania dla swojej firmy.

      Jak wygląda proces audytu SEO?

      Podczas jego wykonywania należy wyodrębnić kilka płaszczyzn i poziomów analizy:

      5

      Analiza treści

      Upewnij się, że Twoja treść jest unikalna, wartościowa i dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO.

      4

      Analiza techniczna

      Sprawdź szybkość ładowania strony, jej strukturę, dostępność dla robotów wyszukiwarek itd.

      3

      Analiza konkurencji

      Sprawdź, co robią Twoi konkurenci i jak możesz się od nich wyróżnić.

      2

      Analiza fraz kluczowych

      Zidentyfikuj, na jakie frazy kluczowe Twoja strona jest już pozycjonowana i jakie mają potencjał.

      1

      Wybór narzędzi

      Istnieje wiele narzędzi do audytu SEO, min. Google Analytics, Google Search Console, Semrush i inne.

      1

      Wybór narzędzi

      Istnieje wiele narzędzi do audytu SEO, min. Google Analytics, Google Search Console, Semrush i inne.

      2

      Analiza fraz kluczowych

      Zidentyfikuj, na jakie frazy kluczowe Twoja strona jest już pozycjonowana i jakie mają potencjał.

      3

      Analiza konkurencji

      Sprawdź, co robią Twoi konkurenci i jak możesz się od nich wyróżnić.

      4

      Analiza techniczna

      Sprawdź szybkość ładowania strony, jej strukturę, dostępność dla robotów wyszukiwarek itd.

      5

      Analiza treści

      Upewnij się, że Twoja treść jest unikalna, wartościowa i dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO.

      Case studies

      Zobacz, jak przełożyliśmy SEO na realne wyniki i wzrost klientów

      Przekonaj się, jak firmy usługowe zyskały przewagę w Google i nowych klientów

      Zobacz wszystkie

      /1

      Proderma

      /2

      Fizjobalance

      /3

      Eko grand

      /4

      Bear-wrap

      /5

      Nikoalex

      /6

      Styl-studio-wnetrz

      /7

      Mzawiejska-adwokat

      Wycena

      Ile kosztuje audyt SEO?

      Cena Audytu SEO zależna jest od wielkości serwisowanej strony www.

      Z doświadczenia dla biznesów usługowych budżet na jej analizę zamyka się w kwocie 2000 - 4000 PLN netto. Szczegółową wycenę przedstawimy Tobie po bezpłatnej rozmowie.