Wybór narzędzi
Istnieje wiele narzędzi do audytu SEO, min. Google Analytics, Google Search Console, Semrush i inne.
Przeanalizuj swoją obecną sytuację i ukryty potencjał, jaki drzemie w Twojej stronie i branży. Znajdziemy sposób, aby wyprzedzić Twoją konkurencję.
Otrzymaj wycenę
Zwiększ widoczność swojej strony z naszą pomocą! Podaj nam swoje dane, a my dobierzemy najlepsze rozwiązanie.
Otrzymaj wycenę
Zwiększ widoczność swojej strony z naszą pomocą! Podaj nam swoje dane, a my dobierzemy najlepsze rozwiązanie.
Kompleksowy Audyt SEO
Bądź pewny, że maksymalnie wykorzystujesz potencjał jednego z głównych na dziś kanałów marketingu. Postaw na w pełni przemyślany i sprawdzony proces w docieraniu do nowych klientów.
Rynek jest przepełniony agencjami SEO, które dużo mówią, a niewiele robią - dzięki nam dowiesz się, jak faktycznie wygląda Twoja strona na tle konkurencji, z gotowym rozwiązaniem jak skutecznie ją poprawić.
SEO jest jednym z najlepszych rozwiązań dla firm usługowych - Twoja strona poszerzy zasięgi, które zamienią się w większe zyski!
Audyt SEO to kompleksowa analiza Twojej strony internetowej pod kątem jej optymalizacji dla wyszukiwarek. Obejmuje on audyt fraz kluczowych, audyt konkurencji, audyt techniczny oraz audyt treści.
Dzięki niemu możesz zidentyfikować, które elementy strony wymagają poprawy i jakie działania można podjąć, aby zwiększyć jej widoczność w wynikach wyszukiwania.
5
Upewnij się, że Twoja treść jest unikalna, wartościowa i dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO.
4
Sprawdź szybkość ładowania strony, jej strukturę, dostępność dla robotów wyszukiwarek itd.
3
Sprawdź, co robią Twoi konkurenci i jak możesz się od nich wyróżnić.
2
Zidentyfikuj, na jakie frazy kluczowe Twoja strona jest już pozycjonowana i jakie mają potencjał.
1
Istnieje wiele narzędzi do audytu SEO, min. Google Analytics, Google Search Console, Semrush i inne.
Istnieje wiele narzędzi do audytu SEO, min. Google Analytics, Google Search Console, Semrush i inne.
Zidentyfikuj, na jakie frazy kluczowe Twoja strona jest już pozycjonowana i jakie mają potencjał.
Sprawdź, co robią Twoi konkurenci i jak możesz się od nich wyróżnić.
Sprawdź szybkość ładowania strony, jej strukturę, dostępność dla robotów wyszukiwarek itd.
Upewnij się, że Twoja treść jest unikalna, wartościowa i dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO.
Case studies
Wycena
Cena Audytu SEO zależna jest od wielkości serwisowanej strony www.
Z doświadczenia dla biznesów usługowych budżet na jej analizę zamyka się w kwocie 2000 - 4000 PLN netto. Szczegółową wycenę przedstawimy Tobie po bezpłatnej rozmowie.