Autor: Krzysztof Świder

Krzysztof Świder

Dlaczego zmiana? Co pozostaje niezmienne? Wizja na przyszłość

3 minuty

Od 13 lat w biznesowej podróży - Setki zdobytych szczytów, wiele niespodziewanych upadków i niezliczone aktualizacje algorytmów. To wystarczająco dużo czasu i doświadczenia, aby z pełną świadomością i pewnością siebie zakomunikować, że wiemy, jak grać w tę grę zaprojektowaną, której korzenie sięgają Doliny Krzemowej.

Zadowolenie klientów to nasz klucz do sukcesu

98,55% klientów przedłuża z nami współpracę każdego miesiąca w dziesiątkach różnych branż. Ponad 100 zadowolonych klientów, ze średnim stażem wynoszącym minimum 5 lat, korzysta z naszych usług w wagonach klasy premium.

To dodatkowy argument, że mówimy z poziomu doświadczenia i bezpośredniej znajomości mechanizmów rządzących tym rynkiem.

Dysponujemy odpowiednim feedbackiem i zapleczem, aby z pełnym przekonaniem dzielić się naszą wiedzą i strategią dla dobra wielu nowych klientów, których googlowska przyszłość pisana jest naszą wizją i podejściem do wyzwań SEO.

Refleksja, która prowadzi do rozwoju

Te okoliczności doprowadziły nas do miejsca, w którym dostrzegliśmy, że warto popatrzeć na siebie bardziej świadomie i precyzyjnie. Zadaliśmy sobie pytania:

„Kim jesteśmy?” „Dla kogo jesteśmy?” „W czym tak naprawdę jesteśmy najlepsi?”

Dziś ta refleksja mówi nam, że pomoc dla branż usługowych to nasz świat!

To nasza przestrzeń w wyszukiwarkowym biznesie, którą chcemy zgłębić do perfekcji i zagospodarować tak, aby stać się agencją numer 1 w Polsce.

Dla biznesów usługowych

Chcemy zapewnić optymalny zestaw wiedzy i rozwiązań wszystkim klientom, którzy mierzą się z wyzwaniami charakterystycznymi dla biznesów usługowych.

To Was chcemy wspierać, napędzać i wspólnie z Wami pokonywać kolejne poziomy w grze o TOP pozycje na szczycie Google!

Filozofia SEO, która działa

Nasza filozofia SEO, procesy i metodyka pracy pozwoliły nam osiągnąć bardzo wysoki współczynnik skuteczności w branży, gdzie gwarancja wyniku bywa często jedynie sprzedażową mrzonką.

Dziś wiemy, jak zapewnić naszym klientom „święty spokój” w obszarze SEO i skutecznie rozwijać dla nich jeden z kluczowych kanałów marketingowych.

O autorze

Krzysztof Świder

Właściciel