Czy wydłużony meta description ma wpływ na pozycjonowanie?
Są to duże zmiany, które właściciele serwisów internetowych powinni wziąć pod uwagę i opracować odpowiednią strategię, wyciągając z nich jak...
3 minuty czytania
Przeprowadzeniem audytu SEO można nazwać wstępną analizę oraz ocenę strony internetowej pod kątem działań z zakresu pozycjonowania. Najczęściej przyjmuje on formę dokumentu, który przedstawia błędy optymalizacyjne.
Audyt SEO przygotowuje się przed przystąpieniem do jakichkolwiek prac i stanowi on pewne wytyczne obrazujące, co i jak należy poprawić. Każda firma, która posiada stronę internetową i chce być widoczna w wyszukiwarkach powinna rozpocząć od przeprowadzenia audytu SEO. Wskażemy, na co należy zwrócić uwagę i jak w prosty sposób wykonać audyt SEO naszej strony internetowej.
Przedstawiona poniżej lista to tylko podstawowe narzędzia, którymi można się posłużyć do przeprowadzenia audytu SEO. Jeżeli zależy nam na dogłębnej analizie to można sięgnąć po nieco bardziej zaawansowane (często płatne) narzędzia. Aczkolwiek na nic się one nie zdadzą bez posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Dlatego podczas tworzenia tej listy uwzględnione zostaną jedynie te łatwe w zrozumieniu, ale wystarczające do przeprowadzenia prostego audytu SEO.
Dodatkowo w ramach zbadania widoczności w sieci można posłużyć się:
Są to oczywiście tylko podstawowe informacje o kondycji SEO strony internetowej. Dogłębny audyt SEO to coś znacznie więcej i może zostać przeprowadzony tylko przez specjalistę tej branży. Cena takiej usługi zaczyna się zazwyczaj od 300zł, ze względu na czas wymagany na zaawansowaną analizę strony.