Data publikacji: 28 września 2022
Jeśli czegoś nie ma na pierwszej stronie wyszukiwarki, większość użytkowników internetu po prostu tego nie znajdzie. Jednak Top10 w wyszukiwarce Google nigdy nie jest przypadkiem. Dlatego, tworząc witrynę internetową, musisz wziąć pod uwagę kilka aspektów, które pomogą Ci ją wypromować. Jednym z nich są dobrze dobrane frazy kluczowe. Trafione w punkt ułatwią generowanie ruchu na stronie i pozwolą na szybsze wyszukanie Twoich usług w sieci.
Audyt fraz jest nieoceniony, kiedy dopiero zaczynasz swoją przygodę z nową stroną lub jeśli widzisz, że zainteresowanie Twoim produktem maleje, a Ty nie wiesz do końca, jaka jest tego przyczyna.
Kiedy zaczynasz tworzyć nową witrynę i zdecydujesz się na audyt SEO, możesz zaoszczędzić sobie wielu błędów, które mogłyby w przyszłości wpłynąć negatywnie na pozycjonowanie Twojej strony.
Brzmi to jak dobry plan, dzięki któremu będziesz wiedział, w którą stronę iść i jak działać, aby Twoja witryna przynosiła realne zyski.
Decydując się na przeprowadzenie audytu fraz, który jest jednym z fundamentów audytu SEO, dostajesz podane na tacy słowa kluczowe, po których internauci trafiają na Twoją stronę jak po nitce do kłębka. To najlepszy początek na drodze, która pozwoli Ci przekształcić odwiedzających Twoją stronę w klientów generujących zyski dla firmy.
Znalezienie trafnych słów kluczowych może Ci się z początku wydawać oczywiste, ale pracując od dawna w jednej branży, możesz błędnie określić frazy, których używają klienci, kiedy szukają w sieci Twoich produktów czy usług. Co najlepsze – możesz nawet nie zdawać sobie z tego sprawy.
Kształt treści, które publikujesz, bezwzględnie musi być dopasowany pod Twojego klienta, dlatego jeśli przeprowadzisz dokładną analizę strony na samym początku, możesz zaoszczędzić sobie sporo czasu w przyszłości i stworzyć dla klientów doskonale spersonalizowaną ofertę już na starcie.
Audyt SEO pozwala zbudować solidne podwaliny strony internetowej i wprowadzić ją na dobre tory. Profesjonalny audyt fraz kluczowych to jednak coś znacznie więcej niż wyłapanie słów kluczowych. Wstępna analiza istotnych zwrotów to doskonała wskazówka do dalszych działań, które przyniosą Ci wymierne korzyści.
Po wdrożeniu zaleceń będziesz mógł zaobserwować:
Podstawowy audyt SEO możesz przeprowadzić bezpłatnie we własnym zakresie. Jest to dobre rozwiązanie do wstępnej analizy pod kątem optymalizacji strony. Jeśli jednak zależy Ci na bardziej dogłębnym badaniu i fachowym pozycjonowaniu swojej strony, oddaj się w ręce profesjonalistów, ponieważ nawet drobne niedociągnięcia w analizie będą skutkować nawarstwianiem się błędów w dalszym procesie pozycjonowania.
Specjaliści korzystają z zaawansowanych narzędzi, które są płatne i dodatkowo wymagają posiadania fachowej wiedzy. Dysponując rozbudowaną witryną i rozwiniętą strukturą strony, może się okazać, że pomoc z zewnątrz będzie Ci po prostu niezbędna.
Doświadczenie fachowców z dziedziny audytu SEO z całą pewnością usprawni proces optymalizacji Twojej strony i wyniesie ją na wyższy poziom, co pozwoli Ci być o krok przed konkurencją.
Pamiętaj jednak, że przeprowadzenie samego audytu SEO nie da Ci gwarancji sukcesu. Bardzo ważnym elementem jest po prostu jak najszybsze wdrożenie zmian i wskazówek, które otrzymasz, oraz monitorowanie ich na dalszym etapie. Audyt pod kątem optymalizacji strony warto przeprowadzać cyklicznie, aby być na bieżąco z tym, co aktualnie dzieje się w sieci.
Nie pozwól, aby Twoja firma była niewidoczna w internecie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby odkryć, jak SEO może zmienić los Twojego biznesu. Z naszą pomocą zdobędziesz przewagę, której potrzebujesz.