fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twoje SEO!

Opublikował użytkownik: Olga

Zaraz obok własnej strony internetowej dotyczącej prowadzonego biznesu, to właśnie wizytówka w Google Moja Firma jest elementem kluczowym, który może zdecydować o być albo nie być danego przedsiębiorstwa, konkretnej firmy, określonej działalności. Google Moja Firma, to niewątpliwie idealna forma reklamy, jeśli prowadzi się działalność lokalną, a więc sprzedaje się produkty lub oferuje konkretne usługi na określonym terenie. Jeśli ktoś jest zainteresowany na przykład restauracją staropolską w Kołobrzegu, wpisuje dane frazy i otrzymuje dostęp do tych lokali, które to oferują. Od razu ma podany numer telefonu, przekierowanie do strony, zdjęcia czy godziny otwarcia. W ten sposób zwiększa on swoje szanse na to, że klient takie miejsce zobaczy, zainteresuje się i w konsekwencji odwiedzi.
Ale co do tego wszystkiego mają posty w profilu Google Moja Firma? Jakie odgrywają one tam znaczenie?

Czym są posty Google?

Divider

Najprościej mówiąc, posty to swego rodzaju reklama w Google i co istotne – bezpłatna. Jeśli jest ona prawidłowo wykorzystywana, może być naprawdę bardzo skuteczna w swoim działaniu. W sposób szczególny mają one znaczenie w urządzeniach mobilnych, pomagając swoją obecnością przyciągnąć potencjalnych klientów, jednocześnie też dając wyróżnić się na tle konkurencji. Zastanawiając się nad tym, czy warto na nie stawiać – jesteśmy przekonani, że jak najbardziej tak.

Jakie korzyści dają posty Google Moja Firma?

Divider

Wybierając konkretną usługę czy dany produkt, zależy nam na tym, aby spełniało to swoje zadania, okazując się być przy tym jak najbardziej efektywnym rozwiązaniem. Jeśli w grę wchodzą posty Google, tutaj kluczowe znaczenie ma to, o czym wspomnieliśmy powyżej, a więc to doskonała forma reklamy, dzięki której można zdobyć wciąż nowe rzesze klientów, jednocześnie też pozwalając pokazać się, jako ta najlepsza i godna uwagi opcja. Mając dobre posty Google, konkurencja nie ma tutaj żadnych szans.

Co jeszcze? Na pewno takie rozwiązanie pozwala zwiększać liczbę konwersji. Choć same posty Google nie mają wpływu na pozycję, to jednak można dzięki nim naprawdę wiele osiągnąć. Wystarczy jeden dobry post w tygodniu, by zyskać konwersję, a wtedy możliwości rozwoju własnej firmy są zdecydowanie większe, niż gdybyśmy tego nie robili, prawda?

Jakie powinny być posty Google?

Divider

Decydując się na posty Google Moja Firma, trzeba przede wszystkim wiedzieć, jak je tworzyć, aby były skuteczne w swoim działaniu. Co jest więc ważne? Jakie elementy są tutaj istotne? Po pierwsze – należy unikać wyrażeń z listy słów zabronionych. Jeśli bowiem w poście pojawią się słowa zabronione, takie posty automatycznie zostaną odrzucone, dlatego też trzeba zwracać szczególną uwagę na to, co się pisze. Po drugie – należy używać przyciągającej miniatury. Cały post składa się z treści do 1500 znaków, jednak czyta się go tylko wtedy, gdy miniatura posta jest na tyle zachęcająca, by kliknąć w opcję czytaj dalej. Po trzecie – posty powinny być promocyjne. Potencjalni klienci nie wiedzą, z kim mają do czynienia, dlatego też trzeba odpowiednio się pokazać i ,,dać polubić”, a nic nie działa tak korzystnie na klientów, jak promocje, prawda? Ponadto, warto zwrócić uwagę na kadrowanie obrazu, na wybór odpowiedniego szablonu posta, czy na opcję śledzenia UTM.

Jeśli na każdy z powyższych aspektów zwróci się uwagę, a ponadto zadba się o to, aby post Google Moja Firma był użyty prawidłowo, na pewno takie rozwiązanie okaże się być kluczowe w kwestii przedstawienia się w sieci i dotarciu do potencjalnie zainteresowanych odbiorców.

Olga Matuszak

W świece SEO i pozycjonowania od 2017r. Można powiedzieć, że content marketing mam we krwi. Gdy nie pozycjonuję w Lokomotywie zaczytuję się w komiksach i oglądam za dużo seriali animowanych :)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tel: +48 736 769 550
biuro@studiolokomotywa.pl