Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym cz.2
Sprawdź 1 część poradnika pod tytułem Jak zwiększyć sprzedaż w Sklepie internetowym. Przygotowałem dla Ciebie 6 sposobów na to, jak...
6 minut czytania
Jesteśmy coraz bardziej wymagającymi użytkownikami. Zmęczeni ilością informacji przeglądamy dobiegające do nas treści wybiórczo, skupiając uwagę na najbardziej interesujących newsach. Chwytliwy tytuł, intrygujące pytanie, zagadka — to działania, które wpływają na wyobraźnie i odciągają nas od tony spamu na e-mailu.
Real Time Marketing to jeden ze sposobów na zaangażowanie klientów i użytkowników śledzących firmowe profile w social mediach. Ale nie tylko! Na RTM składa się wiele czynników. W dużym skrócie to wszystkie techniki, które w wyjątkowy sposób angażują do interakcji, wszelkie memy, zabawne filmiki, kreatywne slogany reklamowe. Jednakże przypadkowa rymowanka lub udostępniony post, to nie wszystko by zapewnić firmie korzyści. Prowadząc firmę z branży mechanicznej, nie opublikujesz informacji o nowym sezonie „Gry o tron”, bo Twoi klienci mogą nie zrozumieć intencji wypowiedzi. Podstawą jest spójność!
Mass media przyjmują rolę uczestnika naszego codziennego życia. Wstajesz rano i wykorzystujesz profil na Fejsie jako sposób na poznanie nowych informacji lokalnych, wiadomości sportowych? Komunikujesz się ze znajomymi? W jednym miejscu masz dostęp do wszystkiego – narzędzie absolutnie idealne! Jedziesz do pracy, widzisz motywujący do działania billboard i tak dalej, aż do wieczora, kiedy znów lądujesz przed komputerem, poszukując ciekawych informacji, które są dobrym pretekstem do odłożenia na kolejny poniedziałek pracy, siłowni czy innych czynności. Internet zabija czas, ale zawsze jest pewne, ale… robimy się coraz bardziej wymagający.
Powołanie schematów nie działa z korzyścią i tutaj rozpoczyna swoje działanie Real Time Marketing To integralny składnik strategii content marketingu prowadzonego we wszystkich obszarach w obrębie marki/usługi/firmy. Cel to: stworzenie treści zaskakującej, wzbudzającej pozytywne skojarzenia z marką, a przy tym prosty przekaz, który nie będzie jednym powielanych na wall’u newsów dnia.
Wizerunek w sieci jest ważny, o czym przekonuje się niejedna firma, która ma na swoim kącie marketingowe faux-pas. Ślepe podążanie i udostępnianie treści z innych profili może doprowadzić do braku spójności i zatraceniu strategii marketingowej w sieci. W końcu nie tworzymy profilu firmowego, po to, by powielać czyjeś pomysły, a tworząc coś oryginalnego, a przy okazji związanego z naszymi usługami. Najlepszy sposób na wdrożenie stopniowych działań to analiza największych marek, które na tym obszarze są absolutnie fenomenalne, a angażowanie i interakcja z użytkownikami przychodzi im z łatwością. Marketing w czasie rzeczywistym powinien dotyczyć aktualnych
Tak naprawdę wszędzie. profile w social media, reklama w sieci i tradycyjna, spoty reklamowe, filmiki, które mogą być publikowane na stronie internetowej lub kanale YB. Coraz więcej osób próbuje zaciekawić ciekawą szatą graficzną w e-mailu. Sposób na nawiązanie interakcji z potencjalnym klientem to absolutny must have, bo konkurencja nie śpi.