Data publikacji: 20 lutego 2019
Pytanie banalne, ale bardzo wielu przedstawicieli zawodów zaufania publicznego nie dostrzega potencjału w nowoczesnych technologiach. Bagatelizując swój wizerunek pozbawiają się klientów, a przy okazji najważniejszego w biznesie czyli pieniędzy. Zakładając własną działalność (raczej!) nikt nie chce działać charytatywnie. Dlaczego strona WWW to dobry punkt wyjścia? Na to pytanie odpowiem w artykule.
Idąc na spotkanie z handlowcem i specjalistą z działu Web Developer możemy natknąć się na wiele przekombinowanych dla zwykłego śmiertelnika słów. Finalnie projekt zamyka się w podstawowych funkcjach skierowanych na:
Niestety stwierdzenia „ładna” i „trendy” niewiele wnoszą do opisu projektu. W końcu „moda” dla każdego znaczy coś innego, a ponadto nie w każdej branży oczekiwanie spełni uwielbiany minimalizm oraz slider ze zdjęciami z efektem wow!
Strona powinna być dostosowana do aktualnie obowiązujących wymogów Google. To czy będzie czerwona, niebieska czy bordowa zależy od indywidualnych preferencji. Dla zachowania jakości powinna być szybka i dostosowana do użytkownika.
To najczęściej słyszane stwierdzenie u klientów, którym proponowana jest strona www. Klienci nie dostrzegają, że to na podstawie witryny konsument jest w stanie zweryfikować usługi i podjąć decyzje o ewentualnej współpracy. Jeśli po wpisaniu w wyszukiwarkę nie pojawia się strona www konkretnej firmy czujemy niepokój. Nie chcemy powierzać naszego zdrowia, życia, bezpieczeństwa i finansów w ręce niesprawdzonej osoby, która nie chce ujawnić się w sieci, w której są przecież wszyscy!
Strona jest od zapoznania potencjalnego klienta z usługami, cennikiem, informacjami kontaktowymi, realizacjami i referencjami. To miejsce, które stwarza więź z klientem zanim jeszcze dojdzie do konfrontacji face-to-face. Dodatkowo to tam lekarz, prawnik, czy księgowy może edukować odbiorców poprzez sumiennie prowadzonego bloga branżowego.
Nie trzeba być Alfą i Omegą by wiedzieć, że konkurencja na rynku lokalnym i krajowym jest ogromna. Szczególnie w przypadku lekarzy, prawników i księgowych, którzy nie chcą pracować dla kogoś. Jak tylko uzyskują odpowiednie kompetencje i czują się na siłach zakładają własne działalności. Wystarczy przejść kilka poznańskich ulic, by zauważyć, że aż roi się od kancelarii prawnych i prywatnych gabinetów lekarskich.
Statystyki jasno dowodzą, że klient poszukując usługi opiera się na kluczowych czynnikach jakim są:
Nierzadko spotykamy się z argumentem, że „mój biznes kieruje osób do starszych nie małolatów, a „oni nie działają w sieci”. Czy aby na pewno? Czy seniorka zostawi ważne kwestie zdrowotne lub prawne bez konsultacji z kimś z rodziny? Czy wnuk nie pomoże dziadkowi w znalezieniu najlepszego lekarza? Zresztą warto zastanowić się czy odbiorca jest tylko osoba starsza i co oznacza ten wiek? Na rynek wchodzą Millenialsi, którzy internet mają w małym paluszku.
Wcześniej wspomniana „dobrze zrobiona strona internetowa” to fundament do działań w zakresie SEO. Jeśli witryna nie spełni oczekiwań wymogów Google to niestety spadnie w pozycjach, a to odbije się na biznesie. Jesteś gotowy na utratę klientów? Czy chcesz podbijać świat internetowych możliwości? To od Ciebie zależy jak potoczą się Twoje losy. Pamiętaj! Konkurencja nie śpij!
Nie pozwól, aby Twoja firma była niewidoczna w internecie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby odkryć, jak SEO może zmienić los Twojego biznesu. Z naszą pomocą zdobędziesz przewagę, której potrzebujesz.
Możliwość komentowania została wyłączona.