fbpx
StudioLokomotywa.pl • Napędzamy Twój Biznes!

Opublikował użytkownik: Bartosz

Dziedzina pozycjonowania jest jedną z najbardziej dynamicznych i zmiennych obszarów związanych z marketingiem internetowym. To, co jeszcze wczoraj było wskazane, już dziś przestaje mieć znaczenie. Skuteczne prace wymagają coraz większego stopnia skomplikowania i kompleksowego podejścia do tematu. Ciągłe zmiany algorytmów wymagają nieustannego pogłębiania wiedzy i analizowania wciąż nowych informacji. Dlatego tak często pada pytanie – jak dziś skutecznie pozycjonować strony? Poniżej nasze wskazówki.

Na dziś priorytet w tej materii przypisuje się kilku kluczowym aspektom:

A ) treści – zaopatrzenie serwisu w użyteczną i przydatną dla odbiorcy treść to dziś numer jeden w rankingu Google. W niepamięć odeszło wrzucanie jak największej ilości fraz na stronę. Dziś tylko kompleksowe i merytoryczne przedstawienie tematu daje szanse na sukces.
B ) użyteczność – przedstawiona na stronie treść musi być maksymalnie dopasowana do potrzeb odbiorcy. Jasny układ i wypunktowanie treści z pewnością pozwolą w jej swobodnym odbiorze.
C ) zabezpieczenie serwisu – dla wyszukiwarki bezpieczeństwo strony jest synonimem jej jakości i użyteczności. Dlatego warto zadbać o wszelkie zabezpieczenia, które uchronią nas przed wirusami czy bezużytecznym spamem.
D ) linki – im link posiada wyższy stopień zaufania i naturalności, tym dla Google jest silniejszy. Stawiajmy na linki wychodzące z poważanych domen, których treści są zbliżone do naszych.
E ) wersja mobilna – już dziś w hierarchii Google strona mobilna jest istotniejsza niż klasyczna strona otwierana na standardowych komputerach.
F ) dostępność – im szybciej strona wczytuje się do użytkowania, tym korzystniej, zarówno dla odbiorcy, jak i wyszukiwarki, która takie strony wyżej promuje w swoim algorytmie.
G ) reputacja – im więcej mówią dobrze o naszej stronie na zewnątrz, tym szansę na jej wysokie pozycje rosną. Wszelkie certyfikaty czy wejścia bezpośrednie na stronę to kolejny punkt na skali wyszukiwarki.
H ) lokalność – jeżeli zależy nam wysokich wynikach lokalnych, to również na tego rodzaju zdobywanych linkach musimy się skupić. Warto również pamiętać o wszelkich innych dodatkowych elementach, w których możemy ową lokalność wyeksponować np. adres na stronie.
A ile kosztuje pozycjonowanie skuteczne? Zapraszamy do naszego poprzedniego artykułu z tego zakresu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Zostaw wiadomość



    Tel: +48 736 769 550
    biuro@studiolokomotywa.pl