Fizjoterapia

FIZJOBALANCE 31 fraz w TOP 3 dzięki strategi SEO

Fizjobalance to profesjonalny gabinet rehabilitacji, który nieprzerwanie od 2013 roku działa na lokalnym rynku. Ich głównym celem jest pomoc pacjentom w rozwoju i przywróceniu ich sprawności.

Zobacz case study

Wyzwania i cele

Na początku współpracy z firmą Fizjobalance postawiliśmy przed sobą dwa cele strategiczne:

  • Zwiększyć liczbę pacjentów na konkretne zabiegi,
  • Poprawić ogólną widoczność gabinetu na lokalnym rynku.

W jakiej sytuacji był klient?

Przed podjęciem współpracy sytuacja klienta wyglądała tak:

strona klienta wyświetlała się w TOP10 na 18 fraz kluczowych

strona klienta wyświetlała się w TOP3 na 6 fraz kluczowych

Czego zabrakło?

Kolejnym problemem był fakt, że strona klienta nie wyświetlała się klientom na frazy generujące sprzedaż:

  • „rehabilitacja Gdynia” (średnia miesięczna liczba wyszukiwań: 880)
  • „fizjoteraupeta Gdynia” (średnia miesięczna liczba wyszukiwań: 780)

W efekcie mniejsza liczba odbiorców miała szansę w ogóle dowiedzieć się o istnieniu firmy. Marka Fizjobalance traciła możliwość pozyskania nowych klientów i przegrywała w wyszukiwarce z konkurencją.

1

Efektywna strategia SEO
dla marki Fizjobalance

Po wstępnej diagnozie opracowaliśmy kompleksowy plan działania – EFEKTYWNĄ STRATEGIĘ SEO DLA MARKI FIZJOBALANCE.

  • SENUTO – pomocne m.in. w przeprowadzeniu analizy widoczności serwisu;
  • SURFER SEO – z jego pomocą zadbaliśmy m.in. o optymalizację warstwy tekstowej i optymalne nasycenie kluczowymi frazami;
  • Ahrefs – nieoceniona pomoc przy analizowaniu profilu linkowania;
  • Screaming Frog – crawler stron internetowych, dzięki któremu efektywniejsza staje się analiza czynników on-site.
2

Pełna optymalizacja techniczna
i tekstowa serwisu klienta

Audyt SEO

W ramach audytu sprawdziliśmy zarówno poprawność struktury strony, jak i to, jak szybko witryna się ładuje – ma to niezwykle istotne znaczenie z punktu widzenia potencjalnego klienta. Im wolniej ładuje się strona, tym większe jest prawdopodobieństwo, że użytkownik ją opuści, zanim zdąży zapoznać się z ofertą.

Przeprowadziliśmy także ogólną analizę treści oraz analizę konkretnych podstron.

Aby zaprojektować STRATEGIĘ SEO uwzględniającą zarówno potrzeby marki Fizjobalance, jak i wyznaczone cele biznesowe, wykonaliśmy audyt fraz. Sprawdziliśmy, na jakie frazy i na jakich pozycjach wyświetla się strona.

Przeanalizowaliśmy także konkurencję oraz jej działania, dzięki czemu wytypowaliśmy miejsca, z których warto pozyskiwać linki prowadzące do serwisu.

Optymalizacja techniczna

Po analizie wyników audytu i zaplanowaniu kolejnych kroków przystąpiliśmy do wdrażania STRATEGII SEO. W pierwszej kolejności zoptymalizowaliśmy serwis klienta pod kątem technicznym. Zdiagnozowaliśmy wszelkie nieprawidłowości i zadbaliśmy o to, aby wyeliminować błędy, które mogłyby przełożyć się na zmniejszenie efektywności dalszych działań podejmowanych w ramach kampanii SEO. klienta nie byłaby możliwa bez solidnej rozbudowy warstwy tekstowej strony internetowej. W ramach realizacji STRATEGII SEO zoptymalizowaliśmy istniejące teksty, nasyciliśmy je frazami kluczowymi – zadbaliśmy przy tym o to, aby były one zarówno przyjazne dla wyszukiwarki, jak i interesujące dla użytkownika.

Budowa zdywersyfikowanego PROFILU LINKÓW

Kolejnym wyzwaniem w ramach kampanii SEO była budowa dobrego profilu linkowania. W tym zakresie m.in. zweryfikowaliśmy działania konkurencji i sprawdziliśmy, z jakich serwisów warto pozyskiwać linki. Stopniowo, krok po kroku – mając na uwadze, że pozycjonowanie to maraton, a nie sprint – realizowaliśmy założenia zaprojektowanej strategii w kontekście budowy zdywersyfikowanego profilu linków.

3

Efekt współpracy

Podjęte działania okazały się skuteczne. Zwiększyliśmy liczbę fraz kluczowych w TOP 10 oraz kwartalną liczbę wejść na stronę.

Widoczność serwisu w top10

Widoczność serwisu w top3

BYŁO JEST
FRAZY W TOP 3 6 31 - wzrost o 417%
FRAZY W TOP 10 18 84 - wzrost o 367%

Warto z nami współpracować

Poznaj opinię
klienta

Zobacz wszystkie opinie

Ocena gwiazdkowa

Współpracujemy z Lokomotywą rok czasu i widzimy że nasza strona w wyszukiwarce jest coraz wyżej. Dużo fraz wypozycjonowali do top 10 oraz na 1 pozycję - co jest dla nas najważniejsze. Kontakt bardzo dobry, zawsze pomogą, wyjaśnia i podrzucą nowe pomysły aby strona była jeszcze wyżej. Polecam w 100%

Grafika opinii

Ireneusz Łaga
Właściciel

Grafika opinii

Zobacz, także

Oklejanie pojazdów

Bear-wrap - wzrost liczby fraz - 174 frazy w TOP 10

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Wózki widłowe

NIKO ALEX - wzrost liczby fraz w TOP10 o 300%

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Medycyna estetyczna

ProDerma - z Top50 do Top3

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Wyburzenia i rozbiórki

EkoGrand - z Top50 do Top5

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Prawnik

Mzawiejska-adwokat - 32 frazy w TOP 3 dzięki strategi SEO

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Wystrój wnętrz

STYL STUDIO - od 0 do 787 wejść kwartalnie

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Uzyskaj darmową wycenę pozycjonowania strony internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację, na której wyjaśnimy ile kosztuje wypozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Przejdź do kontaktu