Wózki widłowe

NIKO ALEX Jak zwiększyliśmy liczbę fraz w TOP10 o 300% ?

Firma Niko Alex z Warszawy, od momentu założenia w 1992 r., zajmuje się sprzedażą oraz serwisem wózków widłowych.

Zobacz case study

Wyzwania i cele

Na początku współpracy z firmą Niko Alex postawiliśmy przed sobą dwa cele strategiczne:

  • Zwiększyć liczbę zamówień na sprzedaż i serwis wózków,
  • Poprzez zwiększenie ogólnej widoczności firmy w Google na frazy kluczowe.

W jakiej sytuacji był klient?

Przed podjęciem współpracy sytuacja klienta wyglądała tak:

Strona klienta wyświetlała się w TOP10 na 21 frazy kluczowe

Strona klienta wyświetlała się w TOP3 na 4 frazy kluczowe

Czego zabrakło?

Kolejnym problemem był fakt, że strona klienta nie wyświetlała się klientom na frazy generujące sprzedaż:

  • „wynajem wózków widłowych Warszawa” (średnia miesięczna liczba wyszukiwań: 170 )
  • „wózki widłowe Warszawa” (średnia miesięczna liczba wyszukiwań: 140 )
  • „serwis wózków widłowych Warszawa” (średnia miesięczna liczba wyszukiwań: 110).

W efekcie mniejsza liczba odbiorców miała szansę w ogóle dowiedzieć się o istnieniu firmy, a strona traciła wartościowy ruch, który mogłaby przekuć w lojalnych klientów.

1

Efektywna strategia SEO dla marki Niko Alex

Po wstępnej diagnozie opracowaliśmy kompleksowy plan działania – EFEKTYWNĄ STRATEGIĘ SEO DLA MARKI NIKO ALEX.

  • SENUTO – pomocne m.in. w przeprowadzeniu analizy widoczności serwisu;
  • SURFER SEO – z jego pomocą zadbaliśmy m.in. o optymalizację warstwy tekstowej i optymalne nasycenie kluczowymi frazami;
  • Ahrefs – nieoceniona pomoc przy analizowaniu profilu linkowania;
  • Screaming Frog – crawler stron internetowych, dzięki któremu efektywniejsza staje się analiza czynników on-site.
2

Pełna optymalizacja techniczna i tekstowa serwisu klienta

Audyt SEO

W ramach audytu sprawdziliśmy zarówno poprawność struktury strony, jak i to, jak szybko witryna się ładuje – ma to niezwykle istotne znaczenie z punktu widzenia potencjalnego klienta. Im wolniej ładuje się strona, tym większe jest prawdopodobieństwo, że użytkownik ją opuści, zanim zdąży zapoznać się z ofertą.

Przeprowadziliśmy także ogólną analizę treści oraz analizę konkretnych podstron. Aby zaprojektować STRATEGIĘ SEO uwzględniającą zarówno potrzeby marki Niko Alex, jak i wyznaczone cele biznesowe, wykonaliśmy audyt fraz. Sprawdziliśmy, na jakie frazy i na jakich pozycjach wyświetla się strona.

Przeanalizowaliśmy także konkurencję oraz jej działania, dzięki czemu wytypowaliśmy miejsca, z których warto pozyskiwać linki prowadzące do serwisu.

Optymalizacja tekstowa strony klienta

Poprawa widoczności serwisu na frazy kluczowe powiązane z działalnością klienta nie byłaby możliwa bez solidnej rozbudowy warstwy tekstowej strony internetowej. W ramach realizacji STRATEGII SEO zoptymalizowaliśmy istniejące teksty, nasyciliśmy je frazami kluczowymi – zadbaliśmy przy tym o to, aby były one zarówno przyjazne dla wyszukiwarki, jak i interesujące dla użytkownika.

Budowa zdywersyfikowanego profilu linków

Kolejnym wyzwaniem w ramach kampanii SEO była budowa dobrego profilu linkowania. W tym zakresie m.in. zweryfikowaliśmy działania konkurencji i sprawdziliśmy, z jakich serwisów warto pozyskiwać linki. Stopniowo, krok po kroku – mając na uwadze, że pozycjonowanie to maraton, a nie sprint – realizowaliśmy założenia zaprojektowanej strategii w kontekście budowy zdywersyfikowanego profilu linków.

3

Efekt współpracy

Podjęte działania okazały się skuteczne. Zwiększyliśmy liczbę fraz kluczowych w TOP 10 oraz kwartalną liczbę wejść na stronę.

Widoczność serwisu w top10

Widoczność serwisu w top3

BYŁO JEST
FRAZY W TOP 3 4 21 - wzrost o 295%
FRAZY W TOP 10 21 83 - wzrost o 425%

Zobacz, także

Oklejanie pojazdów

Bear-wrap - wzrost liczby fraz - 174 frazy w TOP 10

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Fizjoterapia

Fizjobalance - 31 fraz w TOP 3 dzięki strategi SEO

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Medycyna estetyczna

ProDerma - z Top50 do Top3

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Wyburzenia i rozbiórki

EkoGrand - z Top50 do Top5

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Prawnik

Mzawiejska-adwokat - 32 frazy w TOP 3 dzięki strategi SEO

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Wystrój wnętrz

STYL STUDIO - od 0 do 787 wejść kwartalnie

Pisanie o efektywności SEO może być jak żonglowanie: trzeba utrzymać w powietrzu wiele różnych elementów, ale z odpowiednim podejściem

Uzyskaj darmową wycenę pozycjonowania strony internetowej

Umów się na bezpłatną konsultację, na której wyjaśnimy ile kosztuje wypozycjonowanie Twojej strony internetowej.

Przejdź do kontaktu