Wózki widłowe
Firma Niko Alex z Warszawy, od momentu założenia w 1992 r., zajmuje się sprzedażą oraz serwisem wózków widłowych.
Na początku współpracy z firmą Niko Alex postawiliśmy przed sobą dwa cele strategiczne:
Przed podjęciem współpracy sytuacja klienta wyglądała tak:
Strona klienta wyświetlała się w TOP10 na 21 frazy kluczowe
Strona klienta wyświetlała się w TOP3 na 4 frazy kluczowe
Kolejnym problemem był fakt, że strona klienta nie wyświetlała się klientom na frazy generujące sprzedaż:
W efekcie mniejsza liczba odbiorców miała szansę w ogóle dowiedzieć się o istnieniu firmy, a strona traciła wartościowy ruch, który mogłaby przekuć w lojalnych klientów.
Po wstępnej diagnozie opracowaliśmy kompleksowy plan działania – EFEKTYWNĄ STRATEGIĘ SEO DLA MARKI NIKO ALEX.
Na etapie przeprowadzania audytu, a także podczas planowania i wdrażania kolejnych działań w ramach STRATEGII SEO, korzystaliśmy z takich narzędzi jak:
W ramach audytu sprawdziliśmy zarówno poprawność struktury strony, jak i to, jak szybko witryna się ładuje – ma to niezwykle istotne znaczenie z punktu widzenia potencjalnego klienta. Im wolniej ładuje się strona, tym większe jest prawdopodobieństwo, że użytkownik ją opuści, zanim zdąży zapoznać się z ofertą.
Przeprowadziliśmy także ogólną analizę treści oraz analizę konkretnych podstron. Aby zaprojektować STRATEGIĘ SEO uwzględniającą zarówno potrzeby marki Niko Alex, jak i wyznaczone cele biznesowe, wykonaliśmy audyt fraz. Sprawdziliśmy, na jakie frazy i na jakich pozycjach wyświetla się strona.
Przeanalizowaliśmy także konkurencję oraz jej działania, dzięki czemu wytypowaliśmy miejsca, z których warto pozyskiwać linki prowadzące do serwisu.
Poprawa widoczności serwisu na frazy kluczowe powiązane z działalnością klienta nie byłaby możliwa bez solidnej rozbudowy warstwy tekstowej strony internetowej. W ramach realizacji STRATEGII SEO zoptymalizowaliśmy istniejące teksty, nasyciliśmy je frazami kluczowymi – zadbaliśmy przy tym o to, aby były one zarówno przyjazne dla wyszukiwarki, jak i interesujące dla użytkownika.
Kolejnym wyzwaniem w ramach kampanii SEO była budowa dobrego profilu linkowania. W tym zakresie m.in. zweryfikowaliśmy działania konkurencji i sprawdziliśmy, z jakich serwisów warto pozyskiwać linki. Stopniowo, krok po kroku – mając na uwadze, że pozycjonowanie to maraton, a nie sprint – realizowaliśmy założenia zaprojektowanej strategii w kontekście budowy zdywersyfikowanego profilu linków.
Podjęte działania okazały się skuteczne. Zwiększyliśmy liczbę fraz kluczowych w TOP 10 oraz kwartalną liczbę wejść na stronę.
Widoczność serwisu w top10
Widoczność serwisu w top3
BYŁO | JEST | |
---|---|---|
FRAZY W TOP 3 | 4 | 21 - wzrost o 295% |
FRAZY W TOP 10 | 21 | 83 - wzrost o 425% |
Umów się na bezpłatną konsultację, na której wyjaśnimy ile kosztuje wypozycjonowanie Twojej strony internetowej.