Data publikacji: 7 sierpnia 2017
Piszę ten artykuł z myślą o osobach, które podjęły decyzję o zmianie strony internetowej albo się do niej przymierzają i zastanawiają się – jak zbudować skuteczną stronę internetową?
Dzisiaj ładna strona to o wiele za mało. Samo „bycie w sieci„ i posiadanie strony nic Ci nie da.
Często zapominamy, że strona jest dla Klientów, a nie dla nas. Ich zdanie jest najważniejsze, czy nam się to podoba, czy nie.
Efekt posiadania tylko ładnej i nowoczesnej strony nawet wypozycjonowanej to pieniądze wyrzucone w błoto.
W końcu nie o stronę chodzi tylko o Klientów, dlatego musisz zrobić możliwie wszystko, aby Twoja witryna była możliwie najlepsza tzn. najskuteczniejsza.
Po wstępie, który mam nadzieję, pozwolił Ci zrozumieć, że strona to Twój poligon o klientów, przejdziemy do konkretnych wskazówek, dzięki którym zmaksymalizujesz szanse na upragniony telefon lub mail od Klienta. Zaczynamy.
Powyższy dekalog budowania strony pozwoli w wystarczającym stopniu zachęcić klienta do działania. Przy obecnej liczbie konkurencji znaczenie marki, loga, a przede wszystkim marketingu w internecie jeszcze tak bardzo nie decydowało o być albo nie być na rynku.
Życzę powodzenia i morza zadowolonych klientów.
Krzysztof.
Ps – powinien zainteresować Cię również artykuł pod tytułem: elementy must have na stronie internetowej Firmy. Polecam!
Nie pozwól, aby Twoja firma była niewidoczna w internecie. Skontaktuj się z nami już dziś, aby odkryć, jak SEO może zmienić los Twojego biznesu. Z naszą pomocą zdobędziesz przewagę, której potrzebujesz.